abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184344340
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:06 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik zou best wel eens een paar weken een schoonmaak-ocd'er willen daten... Heb ik weer een schoon appartement _O-

Maar, lijkt me wel klote om dat te hebben, ik ben echt het tegenovergestelde.
MateriŽle zaken boeien mij echt niet. inclusief afwas/opruimen. Ik hou van georganiseerde chaos *O*
Mijn ex vriendin woonde ook tussen de rotzooi. Ik vond het echt smerig om te zien en moest er niet aan denken dat zo'n iemand in mijn huis zo wonen. Ik zou gillend gek worden. (pun)

Maar... tegenwoordig kan ik het wel weer meer loslaten. Ben niet meer zo'n pietje precies op het gebied van schoonmaken. Doe alleen nog de echte dagelijkse dingen en een paar keer per maand de rest.
A new power is rising!
pi_184344404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mijn ex vriendin woonde ook tussen de rotzooi. Ik vond het echt smerig om te zien en moest er niet aan denken dat zo'n iemand in mijn huis zo wonen. Ik zou gillend gek worden. (pun)

Maar... tegenwoordig kan ik het wel weer meer loslaten. Ben niet meer zo'n pietje precies op het gebied van schoonmaken. Doe alleen nog de echte dagelijkse dingen en een paar keer per maand de rest.
Naja, mijn bank ligt vol kleren, want gooi daar alles op als ik thuis kom en trek wat beters aan... Keuken is wel een chaos, maar is een aparte keuken, dus ik zie het ook niet echt, kom er ook alleen voor koffie, bier, of ff eten maken..
Ik probeer wel alles weer een beetje bij te gaan werken komende tijd :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184344509
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Naja, mijn bank ligt vol kleren, want gooi daar alles op als ik thuis kom en trek wat beters aan... Keuken is wel een chaos, maar is een aparte keuken, dus ik zie het ook niet echt, kom er ook alleen voor koffie, bier, of ff eten maken..
Ik probeer wel alles weer een beetje bij te gaan werken komende tijd :P
Ik zat er al sinds gisteren over na te denken of mijn controle over mijn huis niet eerder een uiting was om meer controle over mijn leven te krijgen.
A new power is rising!
pi_184344632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik zat er al sinds gisteren over na te denken of mijn controle over mijn huis niet eerder een uiting was om meer controle over mijn leven te krijgen.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt eigenlijk.
Alles wat overdag niet helemaal gaat zoals gewenst, probeer je thuis recht te zetten, door alles te doen op jou manier en zoals jij het wilt.
pi_184344658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar wel een punt hebt eigenlijk.
Alles wat overdag niet helemaal gaat zoals gewenst, probeer je thuis recht te zetten, door alles te doen op jou manier en zoals jij het wilt.
Dat moet wel. Sneu eigenlijk.
A new power is rising!
pi_184344837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat moet wel. Sneu eigenlijk.
Sneu zou ik het niet noemen... Het werkte op dat moment.
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: mwoa, had ook anders gekund...
Maar op dat moment was het goed, dus dan vind ik het ook goed :P
pi_184344942
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Sneu zou ik het niet noemen... Het werkte op dat moment.
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: mwoa, had ook anders gekund...
Maar op dat moment was het goed, dus dan vind ik het ook goed :P
Och jongen, ik krijg mij dan een wroeging van hier tot Tokio. Altijd weer die: "Wat heb ik nu weer gedaan?' gedachte.
A new power is rising!
pi_184345054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Och jongen, ik krijg mij dan een wroeging van hier tot Tokio. Altijd weer die: "Wat heb ik nu weer gedaan?' gedachte.
Wroeging duurt bij mij zo een seconde of 10... Meestal ben ik dan dronken en eerlijk geweest...
Is het hard, ongepast, etc... maar voelde het goed/is het wel waar... geen wroeging mee. Opgelost.
pi_184345337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wroeging duurt bij mij zo een seconde of 10... Meestal ben ik dan dronken en eerlijk geweest...
Is het hard, ongepast, etc... maar voelde het goed/is het wel waar... geen wroeging mee. Opgelost.
Knap, ik meen het. Dat je er niets bij kunt voelen.
A new power is rising!
pi_184345579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Knap, ik meen het. Dat je er niets bij kunt voelen.
knap/goed laat ik in het midden. Kan wel zeggen dat het voordelen heeft.
Waarschijnlijk ook nadelen, maar die zie/merk ik zelf niet.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:21:15 #136
465244 geeninspiratie1235
boeiende ondertitel
pi_184349970
Dat is toch gewoon de oorzaak van depressie, het gebrek aan controle in je leven? alles wat je maar moet ondergaan en ook nog accepteren omdat 'het bij het leven hoort' oftewel men er geen oplossing voor heeft gevonden en jou dat zelf ook niet lukt
pi_184357740
Zombie-modus staat vol aan hier... dubbele dosis in het weekend...
Meestal het moment voor mij dat ik er mee stop, maar ja. We weten tegenwoordig wat er gebeurd als ik ze niet meer slik...
Blijft erg dubbel.
pi_184358842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat is toch gewoon de oorzaak van depressie, het gebrek aan controle in je leven? alles wat je maar moet ondergaan en ook nog accepteren omdat 'het bij het leven hoort' oftewel men er geen oplossing voor heeft gevonden en jou dat zelf ook niet lukt
Ja klopt. Men gaat er altijd vanuit dat een good old schop in de kont nog weleens wil helpen om uit die depressie te komen. Ach ja.
A new power is rising!
pi_184362177
quote:
I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
I've finally found myself
Misschien is dit het gewoon..
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:26:50 #140
boeiende ondertitel
pi_184362328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

Ja klopt. Men gaat er altijd vanuit dat een good old schop in de kont nog weleens wil helpen om uit die depressie te komen. Ach ja.
Dat je er ach ja achter schrijft, doet me denken dat de gelatenheid op dit gebied bezit van je heeft genomen. Maar dan denk ik : het is niet sociaal geaccepteerd om alles gelaten te accepteren, dus bijv de hele dag in bed te blijven liggen en het wel best te vinden. Sommige dingen mag je wel accepteren, andere niet. De ongeschreven regel is denk ik gewoon dat je altijd moet doen wat anderen willen, productief moet zijn en niemand mag last van je hebben. Je eigen luiheid of negatieve gevoelens mag je niet accepteren. Maar de vooroordelen en het gebrek aan hulp van anderen wat betreft je eigen ongeluk die ze verkopen alsof ze met hun vooroordelen en verwijten/beledigingen verpakt in algemeen zogenaamd nepadvies waar niemand iets mee kan hele goede behulpzame mensen zijn moet je accepteren. Ik vind dat iets walgelijks.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-01-2019 17:38:44 ]
pi_184362567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat je er ach ja achter schrijft, doet me denken dat de gelatenheid op dit gebied bezit van je heeft genomen. Maar dan denk ik : het is niet sociaal geaccepteerd om alles gelaten te accepteren, dus bijv de hele dag in bed te blijven liggen en het wel best te vinden. Sommige dingen mag je wel accepteren, andere niet. De ongeschreven regel is denk ik gewoon dat je altijd moet doen wat anderen willen, productief moet zijn en niemand mag last van je hebben. Je eigen luiheid of negatieve gevoelens mag je niet accepteren. Maar de vooroordelen en het gebrek aan hulp van anderen wat betreft je eigen ongeluk die ze verkopen alsof ze met hun vooroordelen en verwijten/beledigingen verpakt in algemeen zogenaamd nepadvies waar niemand iets mee kan hele goede behulpzame mensen zijn moet je accepteren. Ik vind dat iets walgelijks.
Ondanks dat ik jou posts meestal totaal niet snap en deze ook 38 keer moest lezen.... Denk ik wel dat je het goed verwoord hebt :P Voldoen aan de maatstaf, en als je er niet aan voldoet, moet je het zelf maar uitzoeken (korte versie...)
pi_184363639
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, lieve schat? Tegen mensen die het niet begrijpen zeg ik altijd; " Jullie hebben de oorlog niet meegemaakt.' Dat zet ze vaak aan het denken en dan stoppen ze ook met die goedbedoelde adviezen. Ben het wel met je antwoord eens btw.
A new power is rising!
  zaterdag 12 januari 2019 @ 20:32:05 #143
boeiende ondertitel
pi_184365344
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:40 schreef Burner82 het volgende:
Ondanks dat ik jou posts meestal totaal niet snap en deze ook 38 keer moest lezen.... Denk ik wel dat je het goed verwoord hebt :P Voldoen aan de maatstaf, en als je er niet aan voldoet, moet je het zelf maar uitzoeken (korte versie...)
Sorry voor de langdradigheid. Ben blij dat je deze dan maar 38 keer moest lezen, bedankt :P het is inderdaad voldoen aan de maatstaf, maar het probleem dat ik daar dan mee heb is waar houdt het op, want mensen hebben het aan de ene kant over persoonlijke voorkeuren, alles persoonlijk en individueel bla bla, maar dan moet men zich weer aanpassen, waarom in sommige dingen wel en niet in alles, als groepsgedrag zo gewaardeerd wordt waarom bestaat er dan zoiets als mode en draagt niet iedereen een uniform bijv, waarom bestaan er dan auto's in verschillende modellen, waarom hebben mensen dan verschillende namen, waarom is de ene vorm van individualisme nou goed en de andere ineens weer slecht.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

Weet je wat het is, lieve schat? Tegen mensen die het niet begrijpen zeg ik altijd; " Jullie hebben de oorlog niet meegemaakt.' Dat zet ze vaak aan het denken en dan stoppen ze ook met die goedbedoelde adviezen. Ben het wel met je antwoord eens btw.
Oh, dan heb je toch wel verdraaglijke mensen in je omgeving ja, als ze wel nadenken over wat je hebt gezegd en dan stoppen met hun adviezen en als hun adviezen ook goed bedoeld waren. Niet iedereen is anders natuurlijk, misschien scheer ik ze ook teveel over 1 kam. Want als mijn familie of vrienden mij advies geven doen ze dat meestal ook niet uit irritatie of leedvermaak.
pi_184376077
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh, dan heb je toch wel verdraaglijke mensen in je omgeving ja, als ze wel nadenken over wat je hebt gezegd en dan stoppen met hun adviezen en als hun adviezen ook goed bedoeld waren. Niet iedereen is anders natuurlijk, misschien scheer ik ze ook teveel over 1 kam. Want als mijn familie of vrienden mij advies geven doen ze dat meestal ook niet uit irritatie of leedvermaak.
Ik zou het pas vreemd vinden als ze het zouden snappen, haha. Ze bedoelen het goed, soms accepteer ik het en dan gaan we weer gewoon verder tot de orde van de dag.
A new power is rising!
  zondag 13 januari 2019 @ 18:58:34 #145
boeiende ondertitel
pi_184383367
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:55 schreef LordofLeaves het volgende:

Ik zou het pas vreemd vinden als ze het zouden snappen, haha. Ze bedoelen het goed, soms accepteer ik het en dan gaan we weer gewoon verder tot de orde van de dag.
Oke mooi zo
pi_184401706
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oke mooi zo
Hoe gaat het met jou dan?
A new power is rising!
  maandag 14 januari 2019 @ 22:33:06 #147
boeiende ondertitel
pi_184406511
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

Hoe gaat het met jou dan?
Op zich wel goed, bedankt voor het vragen, maar ik word er gestoord van dat ik niet weet welke supplementen ik het beste kan kopen omdat ik geen idee heb wat mijn "genetische defecten" zijn en zo'n commerciŽle test daarvoor duur en vast ook onbetrouwbaar is. Daarnaast heb ik ook heel erg het gevoel van wat heeft alles voor zin. Ik heb het gevoel dat ik niet kan nadenken. Of m'n gedachten slaan nergens op, of ze zijn negatief waardoor ik weer angst krijg of een neerslachtig gevoel, of ze leiden nergens toe. Wat PabstBlueRibbon een keer schreef is wel zo. Ik raak gewoon verstrikt erin. Ik heb het gevoel dat anderen iets denken en dan weten wat ze moeten doen, maar misschien is dat wel te optimistisch gedacht. Maar ik weet iig bijna nooit wat ik moet doen, en als ik het wel weet dan leidt wat ik doe vaak niet echt tot iets goeds.
pi_184411873
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Op zich wel goed, bedankt voor het vragen, maar ik word er gestoord van dat ik niet weet welke supplementen ik het beste kan kopen omdat ik geen idee heb wat mijn "genetische defecten" zijn en zo'n commerciŽle test daarvoor duur en vast ook onbetrouwbaar is. Daarnaast heb ik ook heel erg het gevoel van wat heeft alles voor zin. Ik heb het gevoel dat ik niet kan nadenken. Of m'n gedachten slaan nergens op, of ze zijn negatief waardoor ik weer angst krijg of een neerslachtig gevoel, of ze leiden nergens toe. Wat PabstBlueRibbon een keer schreef is wel zo. Ik raak gewoon verstrikt erin. Ik heb het gevoel dat anderen iets denken en dan weten wat ze moeten doen, maar misschien is dat wel te optimistisch gedacht. Maar ik weet iig bijna nooit wat ik moet doen, en als ik het wel weet dan leidt wat ik doe vaak niet echt tot iets goeds.
Wat voor supplementen bedoel je? Vitamines en dat soort dingen? Ik zou niet weten hoe je achter genetische defecten zou moeten komen. Is daar een bepaalde test voor?

Misschien mis je wel een bepaald doel in je leven. Een goede dagindeling zou al een hoop voor je schelen. Wie weet sta je dan ook niet al te vaak stil bij die negatieve gedachten. Wat zou je graag willen doen met je leven? Iedereen heeft wel bepaalde wensen en/of doelen.
A new power is rising!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:06:19 #149
boeiende ondertitel
pi_184414906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:

Wat voor supplementen bedoel je? Vitamines en dat soort dingen? Ik zou niet weten hoe je achter genetische defecten zou moeten komen. Is daar een bepaalde test voor?

Misschien mis je wel een bepaald doel in je leven. Een goede dagindeling zou al een hoop voor je schelen. Wie weet sta je dan ook niet al te vaak stil bij die negatieve gedachten. Wat zou je graag willen doen met je leven? Iedereen heeft wel bepaalde wensen en/of doelen.
Ja. Ja daar zijn testen voor zoals 23andme maar ik vertrouw het niet en het is duur. Ik heb wel doelen, maar die bereik ik niet omdat ik bij het uitvoeren van handelingen om daar te komen niet weet wat ik moet beslissen. En wat betreft ingrijpendere levensdoelen, zoals carriere of gezin, heb ik echt geen idee afgezien van dat een gezin mij de hel op aarde lijkt , dus dat is al iets, ik wil het liefst mijn hele leven single blijven maar dan ben ik ook wel weer bang dat ik spijt krijg maar ja.
Ik plan mijn vrije tijd altijd . Ik ben niet iemand die doel bewust tijd verspilt. Als de resultaten niet zijn wat ik hoopte, bijvoorbeeld dat ik in een dag alleen huishoudelijke dingen doe en besluiteloos ben wat ik voor de rest het eerste kan doen of zo moe ben van deze noodzakelijke activiteiten dat ik geen tijd over heb voor iets anders, dan helpt dat mij verder vrij weinig.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-01-2019 13:13:55 ]
pi_184420206
Kreeg vandaag een telefoontje van de FPP: er is iemand uitgevallen, u kunt komen voor uw intake... Maar het is wel om 13:00 vanmiddag.... Euh, wat denk je zelf...
Ow, kan het niet, dan plaatsen we u terug op de wachtlijst.... Is er al iets bekend over de wachtlijst, het is nu al 3 maanden.... Nee, we hebben echt een heeeeeele lange wachtlijst...

|:( |:( |:(
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')