rukkenquote:
Nou niet weer boeken denk ikquote:
Goede aankoop is dat geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou een elektrische tandenborstel kopen.
Denk dat de mensen in je omgeving het ook wel fijn zouden vinden als je die nu al aanschaftquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou een elektrische tandenborstel kopen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat de mensen in je omgeving het ook wel fijn zouden vinden als je die nu al aanschaft
Ik heb ook wel eens van die dingen gekregen, en dan ga je nadenken en zoeken wat je zou willen kopen en dan blijkt ineens dat best veel dingen leuk zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel dingen die ik wel zou willen kopen.
Wat is er mis met je huidige laptop?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet weer boeken denk ikMooie nieuwe E-reader of Ipad denk ik. Of nieuwe laptop
Zou die bonnen beter bewaren tot je iets nodig hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die dingen gekregen, en dan ga je nadenken en zoeken wat je zou willen kopen en dan blijkt ineens dat best veel dingen leuk zijn
Als mijn laptop ook maar 0,01 seconde van de stroom af is valt hij al uitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je huidige laptop?
Hebben ze niet een bepaalde houdbaarheidsdatum?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou die bonnen beter bewaren tot je iets nodig hebt.
Dat klopt, maar alsnog wil ik wel vier dingen tegelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou die bonnen beter bewaren tot je iets nodig hebt.
Dat is volgens mij wel redelijk achterhaaldquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hebben ze niet een bepaalde houdbaarheidsdatum?
Geldig tot en met xxxxxx ?
neejoh gewoon bol.comquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:51 schreef R-woud88 het volgende:
Het beste is nog zo'n VVV bon voor online gebruik, kan je overal voor gebruiken
woooow hooggeleidquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Van die 25 euro koop ik uiteraard wel gewoon boeken
Die kan volgens mij ook bij bol.comquote:
Gedoe altijd die kutlaptops.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn laptop ook maar 0,01 seconde van de stroom af is valt hij al uitDus ja
Ligt waarschijnlijk dan ook aan de accu, maar goed, die laptop heb ik ook lang dus kan ik net zo goed een nieuwe kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |