Uhm. Dat dacht ik ook altijd. Tot mijn huis neergezet werd. Degene die de sleuven sleep leek wel alsof ze er een onbedoeld kunstwerk van wilde maken. Scheef, kris kras en met de minste afstand naar de 'doorvoer' naar de 2e verdiep (waar het op de vloer naar de centraaldoos gebracht werd)quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:07 schreef oranjevogel1 het volgende:
Giet er eens water in en kijk waar het de muur uit komt.
Ik wilde voor de bakmeel en compressor gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:07 schreef oranjevogel1 het volgende:
Giet er eens water in en kijk waar het de muur uit komt.
Zo stom is dat niet want ik dacht gelijk ook aan een compressor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wilde voor de bakmeel en compressor gaan
Dat had ik zelf al eens ooit bedacht ... Maar weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:14 schreef Glider76 het volgende:
[..]
Zo stom is dat niet want ik dacht gelijk ook aan een compressor.
Maar TS, zet de stofzuiger er eens op, misschien hoor/voel je het in de meterkast wel zuigen.
Hoop dan wel dat je de kabel er doorkrijgt als je trekveer nu al niet meer verder wil.
En waar ga jij anno 2019 nog een cassete bandje vinden dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:17 schreef Tanooki het volgende:
[..]
Dat had ik zelf al eens ooit bedacht ... Maar weer vergeten.Hartstikke bedankt! Morgen even proberen.
Er zijn wat plekkken geweest waar een trekveer ook moeilijk ging. Dat heb ik toen ook opgelost met de stofzuiger en een cassettebandje.
En daarna een touwtje aan de tape vast gemaakt, daarna aan het touw de trekveer vast gemaakt, daarna de draden aan de trekveer en toen zat het er in.
Ik heb er denk ik nog wel eentje ergensquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:35 schreef Glider76 het volgende:
[..]
En waar ga jij anno 2019 nog een cassete bandje vinden dan?
Daar was ik nou weer niet op gekomen, wel slim. Maar enkel de stofzuiger op de loze leiding en dan in de meterkast luisteren. Zover was ik dan.
Trekveerpomp?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:59 schreef Tanooki het volgende:
- zijn er nog technieken om de veer toch verder te krijgen? (maar ik weet eigenlijk niet goed of hij nu vast zit, of dat hij ergens bij het einde is)
Oja ook een goede pas daarmee op!!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kom de buis niet gewoon uit in de groepenkast? Zou die eens open schroeven en kijken of er buizen in gaan zonder draad.
Ds kleur doos zegt niet veel over leeftijd, eerder over de leverancier. Blauw is ABB, grijs is van Attema.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Want die blauwe inbouwedoos is niet echt ouderwets.
[...]
Maar mijn doos was zo'n ouderwetse grijze inbouwdoos
Dat weet ikquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ds kleur doos zegt niet veel over leeftijd, eerder over de leverancier. Blauw is ABB, grijs is van Attema.
En bij de bouw van woningen worden die vaak genoeg door elkaar gebruikt.
Zo heb ik mijn appartement in de betonnen buiten muren blauwe dozen en in de gipsen binnenmuren grijze dozen.
Top!quote:Op zondag 13 januari 2019 21:42 schreef Tanooki het volgende:
Ik heb er vandaag eindelijk tijd voor gehad; stofzuiger in de meterkast, touw in de keuken in de doos. Gelukt.
Nu wordt het nog een uitdaging... Want er moeten 5 draden doorheen. En ik weet niet waarom het zo stug ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |