wim had mooie ogenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
veel knipperen?
een gezellig buikje?
Dat heb je van Greet ook gezegd, darling.quote:
ja kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb je van Greet ook gezegd, darling.
ja issie ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Trouwens, ik heb jou zien schrijven dat je Jessie de lelijkste vindt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevalt een post niet, zet een TR en vermijd zelf de discussiequote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bevalt een post niet, zet een TR en vermijd zelf de discussie
superknapquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
En toch hè....zo af en toe als ik het zie![]()
deze maand 2 jaar gestopt na 47 jaar roken maar...
er moet wel iets heel raars gebeuren wil ik er weer aan beginnen...
Die neusspray van daarnet, was dat geen medicinale THC?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Alleen joa en gg nog wakker.
Gg stelt voor om moestuin van A3 te slopen.
Gaat lekker duo worden als ze mogen blijven.
Niks doen treiteren en klieren.
je hebt altijd nog de COSquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
Maar als Joaquin weg gaat heb ik niemand meer .....
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:13 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nu je niet meer blauw bent durven we weer![]()
Ga Utopia in en je bent zo weer verkochtquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
En toch hè....zo af en toe als ik het zie![]()
deze maand 2 jaar gestopt na 47 jaar roken maar...
er moet wel iets heel raars gebeuren wil ik er weer aan beginnen...
gooi je leven weg, ga uto inquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga Utopia in en je bent zo weer verkocht
De smoes dat ik huisdieren heb gaat niet meer op, maar toch... neeeee!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gooi je leven weg, ga uto in
durf jij t aan
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Alleen joa en gg nog wakker.
Gg stelt voor om moestuin van A3 te slopen.
Gaat lekker duo worden als ze mogen blijven.
Niks doen treiteren en klieren.
Ik geloof het soms zelf nog niet, zo moeilijk leek het me, ik zag er gruwelijk tegenop. En hoppaaaa zondermeer gedaan, zonder hulpmiddelen.quote:
Ahhwwquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
De smoes dat ik huisdieren heb gaat niet meer op, maar toch... neeeee!!!
Nou dan ben je volwassen zeg. Dan zet je jezelf goed neer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.
Domme kneus. Ik wens hem heel veel PS stemmen toe dinsdag, en ach wat, ik help daar een handje aan mee!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga Utopia in en je bent zo weer verkocht
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat niet Erik?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:19 schreef spapaars het volgende:
Die liggen te wachten op een natte droom van Mike.
Was lekker schatje
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
ach is Loes er niet meer?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]Het leven mag dan wel door gaan, maar pijn en verdriet en het gemis hebben vaak wat meer tijd nodig. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik vind die foto's/ tekeningen die zo lelijk boven het bed hangen niet des Mike's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |