Ademen en slopen als Adriaan hem uitdaagt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
En Jokie geeft geen massages meer.. wat doet 'ie nog wél eigenlijk
joa boeit het niet meer, die wil naar huis, maakt zich nergens meer druk overquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
En Jokie geeft geen massages meer.. wat doet 'ie nog wél eigenlijk
Waar franny bij staat. Die heeft al weer een dweil nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:29 schreef IkFok het volgende:
Mr Love geeft Tim even een cursus erotische massage
Nee, ik bedoel voor iemand anders. Ik ben aan die norse foto gehecht.quote:
Gekregen van de kerstmanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe komt Joa nou opeens aan een witte massagetafel? Hij had eerst een zwarte.
Het is ook niet dat elke vrouw hetzelfde is he?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Die kenden ze nog niet hoor, kijk ze oefenen, the womanizers
Nee, zeker niet, zoals jij is er maar één ....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet dat elke vrouw hetzelfde is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, zoals jij is er maar één ....Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt de Belgische Gast ook al op hoeveel " balkes" er hangen.. dat ze daarboven olifanten houden kunnen
Ik weet niet wat er is, maar er is iets heel fout.. nieuwe uzk's Achter, andere leiding, nieuwe Regie.. maar het is bagger sinds Nieuwjaarquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
Toch wel een grappig accent, dat Vlaams. Net zoiets als Fries eigenlijk.
NIEUWSFLITS: Coming out the closet voor Brandon..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:27 schreef yvondenise het volgende:
Die Brandon is ook net een wijf,hij zit nooit bij mannen.
Nee hij is gewoon een sukkeltje.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
NIEUWSFLITS: Coming out the closet voor Brandon..
Huub is een tijdje geleden gestopt met Utopia, dat verklaard alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is, maar er is iets heel fout.. nieuwe uzk's Achter, andere leiding, nieuwe Regie.. maar het is bagger sinds Nieuwjaar
Klinkt als iets met KLotusquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:41 schreef cobain1994 het volgende:
Iets met respect.. of zoiets..
[ afbeelding ]
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:48 schreef Ranah het volgende:
ook jessie weer over het aan elkaar vastgeplakt zitten van tim en franny, hij raadt het uit ervaring af, ieder zit er voor zijn eigen ontwikkeling
franny is het helemaal met hem eens
dat de familie hier over schreef , er zat wel wat in zegt franny, maar zijn eigen keus hè, klonk het stoerquote:
Dat wijf is zo simpel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat de familie hier over schreef , er zat wel wat in zegt franny, maar zijn eigen keus hè, klonk het stoer
weer weer een aanname gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Over naar dat andere domme wijf. 'Ik heb er niet over nagedacht.' Shelley.
En Chris wacht op de vingeroefeningen van Joaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:58 schreef Ranah het volgende:
tim vijlt zijn nagels, die gaat vannacht oefenen
Tjaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, vieze Tranny Franny vindt het ook normaal dat je met je voeten in een plantenbak zit.
Wat een rare volgorde?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef Ranah het volgende:
lekker schijten, dan douchen en met chips op de wc zitten, dat zijn de dingen die franny het eerst zou doen thuis
Met chips onder de douche lijkt me ook niet echt logisch.quote:
Ja, maar eerst schijten (dan zit je al op de wc) en dan douchen en dan weer op de wc gaan zitten met chips?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met chips onder de douche lijkt me ook niet echt logisch.
niet "weer" dat laatste was een aanvulling van haarquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, maar eerst schijten (dan zit je al op de wc) en dan douchen en dan weer op de wc gaan zitten met chips?
Ik zou op de bank voor de tv gaan zitten met chips.
Vanmiddag zei hij nog anders en waren het zijn broeders ten alle tijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:46 schreef Ranah het volgende:
tim vertelt dat hij onder vuur lag, niet joa en gerrit, ZIJ hebben hem in de steek gelaten (naar aanleiding van het commentaar van zijn thuis)
tja.........quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij nog anders en waren het zijn broeders ten alle tijden
Waar hadden ze hem mee moeten helpen, dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:47 schreef Ranah het volgende:
ze hebben mij niet geholpen , tim klaagt verder
tim verwacht niet op de bank te komen
hij had het ook over de finance, daarmee misschien? want tim had steeds onder vuur gelegen, niet zijquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar hadden ze hem mee moeten helpen, dan?
nee en de leverancier herhaalde een paar maal dat het een ingeleverde is en niet nagekeken is. Die had hij wel maar daar hing een ander prijskaartje aan, ik denk dat hij dat 4 keer zei in het telefoongesprekquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Heeft Joa aan de leverancier van de jacuzzi eigenlijk gevraagd of dat ding op 240 of op 380 volt draait?
Zag gisteren in Den Haag nog iemand lopen met zo'n jas. Herkende hem meteen als Jessie jas. Hoezo Cos verslaafd?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:41 schreef cobain1994 het volgende:
Iets met respect.. of zoiets..
[ afbeelding ]
Het is nog maar de vraag of de jacuzzi het wel doet. Het interesseert die proleet toch niets. Zolang hij maar geld kan stukslaan. En hij zit toch te mauwen dat ie naar huis wil de stumpert.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Heeft Joa aan de leverancier van de jacuzzi eigenlijk gevraagd of dat ding op 240 of op 380 volt draait?
gerrit en Joa wilde onafhankelijk blijven, om Tim van de bank te houden hebben ze dat opgegeven mede daardoor is Joa zijn drive kwijt, die wil dingen zelf kunnen doen zonder dat iedereen er een plasje over heeft gedaan. Tim op de bank hoop ik toch echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar hadden ze hem mee moeten helpen, dan?
Dus dan zitten ze straks misschien met een jacuzzi die het niet doet en die misschien ook nog wel krachtstroom nodig heeft om te kijken of ie überhaubt nog iets doet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nee en de leverancier herhaalde een paar maal dat het een ingeleverde is en niet nagekeken is. Die had hij wel maar daar hing een ander prijskaartje aan, ik denk dat hij dat 4 keer zei in het telefoongesprek
Tim zei vanavond dat er krachtstroom nodig is en er 300 a 400 euro aan kosten bijkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus dan zitten ze straks misschien met een jacuzzi die het niet doet en die misschien ook nog wel krachtstroom nodig heeft om te kijken of ie überhaubt nog iets doet.
Maandenlang heeft Joa zijn ding kunnen doen: treiteren, dwarsbomen, geld verduisteren, saboteren, irriteren, kritiek leveren. Zodra hij eindelijk de verantwoordelijkheid krijgt, gooit hij er binnen 24 uur het bijltje erbij neer. En Gerrit een paar dagen later. Dan is Tim tenminste nog de enige die wél de verantwoordelijkheid voor de financiën serieus neemt. Tim mag nog wel even blijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gerrit en Joa wilde onafhankelijk blijven, om Tim van de bank te houden hebben ze dat opgegeven mede daardoor is Joa zijn drive kwijt, die wil dingen zelf kunnen doen zonder dat iedereen er een plasje over heeft gedaan. Tim op de bank hoop ik toch echt wel
En weet Tim wel wat het aanleggen van een aparte krachtstroomgroep wel niet kost?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Tim zei vanavond dat er krachtstroom nodig is en er 300 a 400 euro aan kosten bijkomen.
joa wilde dat helemaal niet, dat is wat Tim wilde...Tim mag gaan maar die gaat niet, Joa wil weg dus die gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maandenlang heeft Joa zijn ding kunnen doen: treiteren, dwarsbomen, geld verduisteren, saboteren, irriteren, kritiek leveren. Zodra hij eindelijk de verantwoordelijkheid krijgt, gooit hij er binnen 24 uur het bijltje erbij neer. En Gerrit een paar dagen later. Dan is Tim tenminste nog de enige die wél de verantwoordelijkheid voor de financiën serieus neemt. Tim mag nog wel even blijven.
Hij is net zo'n leugenaar als dat wijf van hem, sorry voor de naam wijf maar de vriendinnen waar je je steun bij zoekt net zo makkelijk voor de trein gooien is een no go.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij nog anders en waren het zijn broeders ten alle tijden
Ja dit is gebeurd. En natuurlijk loog ze hier weer over. Daarna is ze weer met Tim in bed beland. Lekker een wipje doen om 16:00.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
B.t.w. ik las dat Lotus en Shel Fran ergens op aan zouden spreken, ging dit over haar leugens en haar vriendinnen ervoor gooien bij Tim? en zo ja is dit al gebeurd
thnx en wat was de reactie van Lotus en Shel, die weten toch dat ze liegt en dat pikken ze?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:25 schreef Shambles het volgende:
[..]
Ja dit is gebeurd. En natuurlijk loog ze hier weer over. Daarna is ze weer met Tim in bed beland. Lekker een wipje doen om 16:00.
En dan heb je slechte post gehad en wat doe je dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
duim in jaar giechel, ik hem zo'n nare, vieze vent....
Lotus en Shelly zullen geen ‘geheimen’ meer met Franny delen. Ze hebben haar door.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
thnx en wat was de reactie van Lotus en Shel, die weten toch dat ze liegt en dat pikken ze?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:31 schreef Shambles het volgende:
[..]
Lotus en Shelly zullen geen ‘geheimen’ meer met Franny delen. Ze hebben haar door.
Schijnbaar kan Franny heel goed pijpen.quote:
Sinds Franny er is ..is al zijn verstand verdwenen naar beneden...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:50 schreef Ranah het volgende:
tim is boos op zijn moeder, niet hij laat hen in de steek, zij hebben HEM in de steek gelaten
de opmerking van haar heeft hem geraakt zegt hij
Z'n populariteit is ook behoorlijk naar beneden gedaald. Hij staat laatste nu.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Sinds Franny er is ..is al zijn verstand verdwenen naar beneden...
Die dikke volgespoten botoxlippen zal hij ook wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Schijnbaar kan Franny heel goed pijpen.
Daarom moest d'r haar ook los van Timoteef.
Dat kriebelt zo lekker aan je ballen als ze aan het pijpen is.
hahah en hij kwam al nooit hoger dan 12 of 13quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Z'n populariteit is ook behoorlijk naar beneden gedaald. Hij staat laatste nu.
echt en neem die schoonzoon gelijk meequote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:41 schreef maryo55 het volgende:
Het is een meisje wat heel zwaar depri is/was. Ze is volgens mij oversexst. Ze lijkt of doet zich voor als een klein kind.
Ouders haal haar daar weg.
Heel begrijpelijk, ik zie en hoor behoorlijk misselijke dingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Z'n populariteit is ook behoorlijk naar beneden gedaald. Hij staat laatste nu.
Tim is een heel naar, agressief en overheersend ventje. Gluiperige oogjes heeft hij en hij is het ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef Giggio het volgende:
dacht het niet snel te zeggen maar geile ger en joa zijn zonder timoteef toch om te lachen en veel leuker
dumpen die timoteef en snel
Dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef Giggio het volgende:
dacht het niet snel te zeggen maar geile ger en joa zijn zonder timoteef toch om te lachen en veel leuker
dumpen die timoteef en snel
Hetero versie van de 'valse nicht'.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tim is een heel naar, agressief en overheersend ventje. Gluiperige oogjes heeft hij en hij is het ook.
Als je zwaar depressief bent lig je niet elke dag te krikken. Als je aan de antidepressiva zit ook niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:41 schreef maryo55 het volgende:
Het is een meisje wat heel zwaar depri is/was. Ze is volgens mij oversexst. Ze lijkt of doet zich voor als een klein kind.
Ouders haal haar daar weg.
Tenzij je jezelf en de buitenwereld in de maling neemt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je zwaar depressief bent lig je niet elke dag te krikken. Als je aan de antidepressiva zit ook niet.
Lippen spuit je niet vol met botox, krijg je van die vieze flubberlippen als Greet heeft van.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die dikke volgespoten botoxlippen zal hij ook wel kunnen waarderen.
je bedoelt jessiequote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat stemmetje van Gerrit is zo irritant. Heheehe, hoohoe.
Spreekt minachting uit, hij ridiculiseert andere mensen, alsof ze aanstellerige mietjes zijn.
Van mij mag Gerrit er als eerste uit. Wat een kwal.
Dat schreeuwen van hem steeds ben ik ook zat ...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat stemmetje van Gerrit is zo irritant. Heheehe, hoohoe.
Spreekt minachting uit, hij ridiculiseert andere mensen, alsof ze aanstellerige mietjes zijn.
Van mij mag Gerrit er als eerste uit. Wat een kwal.
Wat een lekkere geile teef ben je toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
Normaal als de kleinkids komen kan ik gewoon de streams aan laten staan ...ik denk dat ik ze morgen maar uitlaat...
Jessie praat van nature zo, een beetje gay. Maar Gerrit imiteert een valse nicht als hij anderen nadoet.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een lekkere geile teef ben je toch.
Zei Tim van de week tegen Tranny Franny.quote:
wat een stel is t ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zei Tim van de week tegen Tranny Franny.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik heb heel veel in mijn leven gezien, maar nog nooit zulke fucking slechte vlogs.
Ga je eigen vlogs eens bekijken, luie kaaslul.
Krijg jij nu wat ik inmiddels al ben tegengekomen bij Gerrit?..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een lekkere geile teef ben je toch.
wat ?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Krijg jij nu wat ik inmiddels al ben tegengekomen bij Gerrit?..
zie ik dit goed ?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:54 schreef spapaars het volgende:
Soort van botox, die je oppervlakkig aanbrengt.
[ afbeelding ]
kan jij tussen de regels door lezen van de brief van tim? jij hebt hem dus gelezen en kent zijn moederquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:51 schreef Yaksa het volgende:
In de brief van Timo z'n moeder stond dus dat hij de broeders in de steek gelaten heeft.
Als je dan tussen de regels door leest (wat Timo niet kan) staat er dus eigenlijk dat ie wat minder moet neuken met Franny.
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Krijg jij nu wat ik inmiddels al ben tegengekomen bij Gerrit?..
Ik schoof ook al met het beeld.quote:
Dat stadium ben ik al gepasseerd.quote:
Ze heb het over Tim.quote:
youtube gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:58 schreef Shambles het volgende:
Toch moet ik Gerrit gelijk geven. Merel doet dit echt heel slecht. En waar kan ik haar vlogs terug kijken?
Ik zie in de uitzendingen wel eens wat voorbij komen, maar wat Merel doet kan ik geen bloggen noemen.
Die wil echt weg. Zei vanavond nog; ik wil tot de laatste dag met een glimlach rondlopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:59 schreef snetje het volgende:
Maar wil Joaquin nu echt weg? Of gaat dit om de stemming te manipuleren?..
Dat was wel de opzet, maar weet t nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:59 schreef snetje het volgende:
Maar wil Joaquin nu echt weg? Of gaat dit om de stemming te manipuleren?..
Jammer ...ik vindt hem wel leuk met Jessie..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die wil echt weg. Zei vanavond nog; ik wil tot de laatste dag met een glimlach rondlopen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef Ranah het volgende:
lekker schijten, dan douchen en met chips op de wc zitten, dat zijn de dingen die franny het eerst zou doen thuis
Ja, de 2 leukste inwoners.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Jammer ...ik vindt hem wel leuk met Jessie..
hij heeft wel gelijk in dezequote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, de 2 leukste inwoners.
Greet nu: Die vrouw kan nu werkelijk waar helemaal niks. (Over Merel)
En jij wel, luie kaaslul?
Jij valt op griezels sjamp, eerst knipper-Wim, nu weer deze engnek. Is het Groningen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk in deze
ik vind merel erger dan ger
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij valt op griezels sjamp, eerst knipper-Wim, nu weer deze engnek. Is het Groningen?
Ze lijken ook wel op elkaar. Lui en lelijk en zo dom uit de ogen kijken. Kalend.quote:
dit is niet mijn typequote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze lijken ook wel op elkaar. Lui en lelijk en zo dom uit de ogen kijken. Kalend.
oh wauw oh wauwquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij valt op griezels sjamp, eerst knipper-Wim, nu weer deze engnek. Is het Groningen?
wim had mooie ogenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
veel knipperen?
een gezellig buikje?
Dat heb je van Greet ook gezegd, darling.quote:
ja kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb je van Greet ook gezegd, darling.
ja issie ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Trouwens, ik heb jou zien schrijven dat je Jessie de lelijkste vindt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevalt een post niet, zet een TR en vermijd zelf de discussiequote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bevalt een post niet, zet een TR en vermijd zelf de discussie
superknapquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
En toch hè....zo af en toe als ik het zie![]()
deze maand 2 jaar gestopt na 47 jaar roken maar...
er moet wel iets heel raars gebeuren wil ik er weer aan beginnen...
Die neusspray van daarnet, was dat geen medicinale THC?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Alleen joa en gg nog wakker.
Gg stelt voor om moestuin van A3 te slopen.
Gaat lekker duo worden als ze mogen blijven.
Niks doen treiteren en klieren.
je hebt altijd nog de COSquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
Maar als Joaquin weg gaat heb ik niemand meer .....
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:13 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nu je niet meer blauw bent durven we weer![]()
Ga Utopia in en je bent zo weer verkochtquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
En toch hè....zo af en toe als ik het zie![]()
deze maand 2 jaar gestopt na 47 jaar roken maar...
er moet wel iets heel raars gebeuren wil ik er weer aan beginnen...
gooi je leven weg, ga uto inquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga Utopia in en je bent zo weer verkocht
De smoes dat ik huisdieren heb gaat niet meer op, maar toch... neeeee!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gooi je leven weg, ga uto in
durf jij t aan
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Alleen joa en gg nog wakker.
Gg stelt voor om moestuin van A3 te slopen.
Gaat lekker duo worden als ze mogen blijven.
Niks doen treiteren en klieren.
Ik geloof het soms zelf nog niet, zo moeilijk leek het me, ik zag er gruwelijk tegenop. En hoppaaaa zondermeer gedaan, zonder hulpmiddelen.quote:
Ahhwwquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
De smoes dat ik huisdieren heb gaat niet meer op, maar toch... neeeee!!!
Nou dan ben je volwassen zeg. Dan zet je jezelf goed neer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.
Domme kneus. Ik wens hem heel veel PS stemmen toe dinsdag, en ach wat, ik help daar een handje aan mee!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Enige wat Gerrit kan bedenken is dingen kapot maken.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga Utopia in en je bent zo weer verkocht
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat niet Erik?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:19 schreef spapaars het volgende:
Die liggen te wachten op een natte droom van Mike.
Was lekker schatje
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
ach is Loes er niet meer?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]Het leven mag dan wel door gaan, maar pijn en verdriet en het gemis hebben vaak wat meer tijd nodig. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik vind die foto's/ tekeningen die zo lelijk boven het bed hangen niet des Mike's.quote:
heeft mike niet zo'n goudkleurige folie erachter ?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind die foto's/ tekeningen die zo lelijk boven het bed hangen niet des Mike's.
Nee, dat is de zijkant van de slaapkamer, waar het bankje staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft mike niet zo'n goudkleurige folie erachter ?
En die inbusele #1 vlag.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft mike niet zo'n goudkleurige folie erachter ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind die foto's/ tekeningen die zo lelijk boven het bed hangen niet des Mike's.
Ik zag net Lotus boven de dekens uitkomen, dus je hebt gelijk, het is Mike.quote:
De scherp kantjes slijten met de tijd en dan komen de mooie herinneringen ..alhoewel af en toe ook nog met een snik...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het leven mag dan wel door gaan, maar pijn en verdriet en het gemis hebben vaak wat meer tijd nodig. Sterkte.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het leven mag dan wel door gaan, maar pijn en verdriet en het gemis hebben vaak wat meer tijd nodig. Sterkte.
I know, maar nu kwam het weer ff bovendrijven.. kutzooi.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
De scherp kantjes slijten met de tijd en dan komen de mooie herinneringen ..alhoewel af en toe ook nog met een snik...
En dat mag ..ook in een Cos...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
I know, maar nu kwam het weer ff bovendrijven.. kutzooi.
Maar goed, dit is de cos. We gaan maar weer door...
It is all in the eye of the beholderquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:34 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef heeft de nekklem weer behoorlijk stevig aangelegd bij Franny:
[ afbeelding ]
Jaloers? Tim heeft de vrouw van zijn dromen in handen...ze neukt wanneer hij wil.. ze doet alles wat hij wil ..hij kan haar vormen in hoe hij haar wilt ...totaal geen tegenspraak...menig man zou dit willen...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:34 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef heeft de nekklem weer behoorlijk stevig aangelegd bij Franny:
[ afbeelding ]
Clowntje Sheil vs Ger weten we wel....quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:38 schreef onpartijdigert het volgende:
4 uur lang dezelfde topic op vrijdag avond?
Tja, echt verrassend is het ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Clowntje Sheil vs Ger weten we wel....
Jessie vs KLotus weten we nu wel...........
Neukende Tranny en Timo is meerdere keren per dag.........
Iedere dag een mental breakdown van die hypocriete vegan....
Uhmmm ja.....
Verhaallijntjes zijn op tot de volgende bespreking van de stemming
Omdat ze vergeten zijn het bandje op te starten , gister floten ze welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is ontopic want je hoort de vogels niet meer fluiten op de streams.
Ik leg alleen uit waarom dat is.
Ik zou echt geen oog meer dichtdoen met zo'n apparaat op mijn kop.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:02 schreef snetje het volgende:
Lastig ..verkouden en dan zon ding in je neus..
[ afbeelding ]
Alle psych's zijn zelf allemaal knettergek...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Godver ik neem mijn psych voortaan mee...kijken of we een datum kunnen prikken!!!
lijkt me zinloos bij een verstopte neusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:02 schreef snetje het volgende:
Lastig ..verkouden en dan zon ding in je neus..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |