Daar heb ik nou een vrouw voor. Of de huishoudelijke hulp.quote:Hoe doen mensen dit elken dag?
Simpeler koken. Minder blikjes opentrekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
Een wrap gemaakt met kidneybonen, edamamebonen, avocado, kikkererwten en kipfilet met zout en peper.
Klacht: neoplasma malignum moeHelemaal uitgeput. Laatste keer dat ik uitgebreid ga koken
![]()
Hoe doen mensen dit elken dag?
Mn vriendin weet niet eens hoe je biefstuk kookt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik nou een vrouw voor. Of de huishoudelijke hulp.
pics van je vrouw?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar heb ik nou een vrouw voor.
Kapsalon is het goorste wat de immigratie ons heeft gebracht.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:36 schreef Rodgrod het volgende:
Niet gewoon elke dag pizza of kapsalon bestellen
Zou haar de deur wijzen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mn vriendin weet niet eens hoe je biefstuk kookt.
Huishoudelijke hulpzou nice zijn als we gewoon iemand hadden als Trudy van Huis Anubis
Moet blikquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Simpeler koken. Minder blikjes opentrekken.
Zij betaalt de huurquote:
De Franse keukenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:41 schreef wielrennerdt het volgende:
Niet gewoon elke dag bij Amarone eten
Altijd lekker gekookte biefstuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoeveel Rotterdammers wonen er dan bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kapsalon is het goorste wat de immigratie ons heeft gebracht.
Patat met derderangsvlees in een bakje en dat een maaltijd noemen
Je vriendin weet dan misschien wèl dat je biefstuk niet moet koken maar bakken!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulpzou nice zijn als we gewoon iemand hadden als Trudy van Huis Anubis
"Kokenquote:
Toevallig woont mijn hele straat in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoeveel Rotterdammers wonen er dan bij jou in de buurt?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet blikmensen wien kikkererwten ofzo 8 uur gaan weken om het vervolgens nog een uur te koken
Alsof zo'n ieniemienie blikje een wrap kan vullenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:49 schreef Lunatiek het volgende:
[..]![]()
Gewoon minder shit op zo'n wrap douwen en één blik gemengde bonen opentrekken.
Gemack dient den Mensch.
En dan niet weten dat Kapsalon een inheems gerecht isquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toevallig woont mijn hele straat in Rotterdam
Maar kookt niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Koken
Koken is het bereiden van eten in een vloeistof die aan de kook is gebracht."boter is een vloeistof.
Groter blik kopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alsof zo'n ieniemienie blikje een wrap kan vullen
Volgens de definitie welquote:
Ga je dan een wrap met enkel 1 soort ingredient eten ofzo?quote:
Jij bent zeker iemand die naar The harbour gaat om op insta je fles Dom te showen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Franse keuken
Had bwter van je verwacht!
Maar roffa wel
Wat goed van je mattie dat je zelf hebt gekookt! Laat het voortaan wel door een professional doen he. Moet je goed scoren!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
Een wrap gemaakt met kidneybonen, edamamebonen, avocado, kikkererwten en kipfilet met zout en peper.
Klacht: neoplasma malignum moeHelemaal uitgeput. Laatste keer dat ik uitgebreid ga koken
![]()
Hoe doen mensen dit elken dag?
Nee, maar 10 verschillende blikken bonen is overkill.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ga je dan een wrap met enkel 1 soort ingredient eten ofzo?
Mijn magnetron doet na 6 minuten al Pingquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef Sicstus het volgende:
Gewoon een stuk vis en wat rijst in de stoomkoker flikkeren, zakje wokgroenten roerbakken, binnen 15 minuten verse maaltijd op tafel.
Sukkels die anderhalf uur met blikjes en zakjes in de weer zijn en dan nog steeds iets oneetbaars produceren
Magnetronvoerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Mijn magnetron doet na 6 minuten al Ping![]()
Met je kwartier.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:00 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand die naar The harbour gaat om op insta je fles Dom te showen?
HASquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]gewoon pauperrestaurants in willekeurige steegjes
3quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, maar 10 verschillende blikken bonen is overkill.
Armoedevoedselquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef Sicstus het volgende:
Gewoon een stuk vis en wat rijst in de stoomkoker flikkeren, zakje wokgroenten roerbakken, binnen 15 minuten verse maaltijd op tafel.
Sukkels die anderhalf uur met blikjes en zakjes in de weer zijn en dan nog steeds iets oneetbaars produceren
Daar haal ik soms van die platte pizza's met saus. Totaal geen smaak, maar vult de maagquote:
Jij die #viesdik bent omdat je elke dag fastfood vreet en dan 1 keer in het jaar zelf probeert te koken, wat dan mislukt, en dan meteen een zielig KB-topic opentquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Armoedevoedsel
Jij eet 5 dagen in de week stamppot en gaat in het weekend lekker stout vis met rijst eten
Denken dat fastfood ongezond isquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:41 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jij die #viesdik bent omdat je elke dag fastfood vreet en dan 1 keer in het jaar zelf probeert te koken, wat dan mislukt, en dan meteen een zielig KB-topic opent
kidneybonen, edamamebonen, avocado, kikkererwten en kipfilet met zout en peper.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
Klinkt wel lekker, TS. Mag ik het recept?
4 euro voor een broodje kebab betalen en dan alleen de salade opetenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat fastfood ongezond is
Ik eet 90% gezond
Broodje kebab verstaan onder fastfoodquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:45 schreef Sicstus het volgende:
[..]
4 euro voor een broodje kebab betalen en dan alleen de salade opeten
Kebab is poepfood.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Broodje kebab verstaan onder fastfood
Meeneemsalades, rauwe vis en wokgroenten
Nooit gegeten.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 08:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kebab is poepfood.
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |