abonnement Unibet Coolblue
pi_184210913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Why not!
Ja heb er echt zin in. Al een jaartje of 2 zat het in mijn hoofd...heb al wat online lessen gevonden, ik begin gewoon from scratch. Elke dag een les, wie weet komt er weer wat boven wat ik ooit vroegah heb geleerd :D
Leukleuk!

Hopelijk is het net als fietsen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 januari 2019 @ 23:58:40 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184210924
Krea, Vietnam doen hoor!!

Heb even het programma bekeken en ziet er goed uit..

Wij hebben Vietnam zelf georganiseerd en dat kan ook makkelijk..en echt.er zijn daar enorm veel "single "s of alleen reizenden.. dus als je een beetje avontuurlijk bent kan je het ook zeker zelf plannen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 4 januari 2019 @ 23:58:56 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184210927
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184210936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

Leukleuk!

Hopelijk is het net als fietsen :+
Lekker klooien met muziek O+ Heel zen en goed voor je brein.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 00:00:33 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184210959
Ik zou ook Vietnam verkiezen voor vakantie boven Thailand.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184210997
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, Azië staat al jaaaaren op de wensenlijst. Maar kwam er nooit van. Nu maar eens gewoon doorpakken.

Ik had laatst met de Malta-fokker ook een whisky avond. :7.
Ik hou niet zo van whisky.
BAM!

Ze is op een feestje en de gastheer heeft een mooie collectie. Ik ga er dit weekend ook naartoe. Houd ook niet zo van whisky maar heb recent een fles gedoneerd die mijn ouders nog hadden staan en daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 00:04:32 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184211053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:58 schreef Barreltje het volgende:
Krea, Vietnam doen hoor!!

Heb even het programma bekeken en ziet er goed uit..

Wij hebben Vietnam zelf georganiseerd en dat kan ook makkelijk..en echt.er zijn daar enorm veel "single "s of alleen reizenden.. dus als je een beetje avontuurlijk bent kan je het ook zeker zelf plannen!
Ik wil dit ook een keer proberen. Niet vanwege singles, een groepsreis zou ook prima zijn, maar omdat ik dan eigenlijk niks zelf hoef te regelen en da lijkt me ook wel eens leuk om te proberen. Ik hou niet zo van continu in groepsverband zijn, maar dit is max 25 man, minimaal 10. Als het niks is, heb ik iig een mooi land gezien en doe ik thailand/Cambodja zelf.
Het is ook nirt heel duur, vond ik. Je krijgt best veel voor het geld.
pi_184211113
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik wil dit ook een keer proberen. Niet vanwege singles, een groepsreis zou ook prima zijn, maar omdat ik dan eigenlijk niks zelf hoef te regelen en da lijkt me ook wel eens leuk om te proberen. Ik hou niet zo van continu in groepsverband zijn, maar dit is max 25 man, minimaal 10. Als het niks is, heb ik iig een mooi land gezien en doe ik thailand/Cambodja zelf.
Het is ook nirt heel duur, vond ik. Je krijgt best veel voor het geld.
25 is ook wel de max vind ik, om de snelheid erin te houden. En dan nog moet je het treffen met je groep. Man of 15 vind ik ideaal. Groot genoeg voor aanspraak en ruimte om mensen die je minder goed liggen te negeren.
Gelukkig trekken reizen als dit vooral mensen met de ‘juiste’ mindset. Wordt vast gaaf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 00:07:17 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184211120
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

BAM!

Ze is op een feestje en de gastheer heeft een mooie collectie. Ik ga er dit weekend ook naartoe. Houd ook niet zo van whisky maar heb recent een fles gedoneerd die mijn ouders nog hadden staan en daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een beetje Laphroaig kost zo een paar honderd. Niet dat ik het verschil proef. Ik heb em liever in een Old Fashioned. :7.

Vorige week in de whisky bar.


pi_184211211
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:11 schreef Bluezz het volgende:
Mijn keyboard is er *O* Zo leuk O+
Jaaa, tof! *O* Heel veel plezier er mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 januari 2019 @ 00:12:05 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184211251
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik wil dit ook een keer proberen. Niet vanwege singles, een groepsreis zou ook prima zijn, maar omdat ik dan eigenlijk niks zelf hoef te regelen en da lijkt me ook wel eens leuk om te proberen. Ik hou niet zo van continu in groepsverband zijn, maar dit is max 25 man, minimaal 10. Als het niks is, heb ik iig een mooi land gezien en doe ik thailand/Cambodja zelf.
Het is ook nirt heel duur, vond ik. Je krijgt best veel voor het geld.
Om in de sfeer te komen voor het naar Cambodja te vliegen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184211362
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja een beetje Laphroaig kost zo een paar honderd. Niet dat ik het verschil proef. Ik heb em liever in een Old Fashioned. :7.

Vorige week in de whisky bar.


[ afbeelding ]
Met ijs!? o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184211594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Why not!
Ja heb er echt zin in. Al een jaartje of 2 zat het in mijn hoofd...heb al wat online lessen gevonden, ik begin gewoon from scratch. Elke dag een les, wie weet komt er weer wat boven wat ik ooit vroegah heb geleerd :D
Leuk! Ik merkte zelf dat ik na jaren amper spelen nog wel wat ´spiergeheugen´ over had, dus komt vast goed :Y

Ik moet hier ook weer eens er goed voor gaan zitten. Maar doordeweeks ben ik niet thuis, dus het schiet er al snel bij in. (Meenemen naar Antwerpen zie ik niet zitten. Want amper plek (het is een digitale piano, weliswaar slechts 30 cm diep, maar niet zo makkelijk verplaatsbaar), en ik vind het een beetje een te duur ding.)

En klinkt goed Krea! Ik ben zelf niet van de groepsreizen (of georganiseerde reizen), maar dat is meer omdat ik er zelf geen ervaring mee heb :) Ik hoor wel enthousiaste verhalen over die landen/streken!

Wij moeten nog even bedenken waar we begin februari een weekje heengaan. Iets met mooie natuur in elk geval.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 00:32:56 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184211752
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Met ijs!? o|O
Dat hoort in dit drankje.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 00:35:14 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184211797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:26 schreef Candaasje het volgende:
)

En klinkt goed Krea! Ik ben zelf niet van de groepsreizen (of georganiseerde reizen), maar dat is meer omdat ik er zelf geen ervaring mee heb :)
Same here. Alles een keer proberen.
pi_184212066
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Same here. Alles een keer proberen.
Ik heb een fox singlereis naar zuidafrika gedaan. Geweldige lodges/hotels, prima begeleiding, interessant programma waar het ook mogelijk was om tussendoor eea aan te passen. In mijn groep zaten meerderen die veel vaker met fox single op vakantie waren geweest en daarna ook nog. Ik vond het een van de beste reizen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184212146
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou ook Vietnam verkiezen voor vakantie boven Thailand.
Even het vorige topic over de kip. Welke markt ga je? Als hij op vrijdag op de markt staat, zou de man toch op zaterdag misschien in Arnhem of donderdag in Velp of Oosterbeek kunnen staan?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 5 januari 2019 @ 01:18:19 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184212762
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Even het vorige topic over de kip. Welke markt ga je? Als hij op vrijdag op de markt staat, zou de man toch op zaterdag misschien in Arnhem of donderdag in Velp of Oosterbeek kunnen staan?
Was in Zevenaar
Markten in D zijn meestal kut met peren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184215102
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was in Zevenaar
Markten in D zijn meestal kut met peren
Even opgezocht. Hij staat op zaterdag op de markt in Doetinchem en doet aan bestellingen bij grotere hoeveelheden
http://www.williekappert.nl/marktplaatsen.html
We have far more in common than that which devides us..
pi_184215152
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184215183
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Mogge! Hoe gaat het met jullie?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184215190
Hoezee, ik heb zelf mijn sok aangekregen :s)
Spoilers!
pi_184215233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het gaat wel. Wel nog veel mijn stomme kous aan (vooral met werkdagen) hou anders veel vocht vast. Been is nog altijd dikker dan de ander en optisch is het ook nog hetzelfde eigenlijk.. heb er niet heel veel last van, het is 'te doen'.
Wat matig dat alle problemen niet gewoon over zijn. Is er wel verschil met voor de ingreep?
Spoilers!
pi_184215255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mogge! Hoe gaat het met jullie?
Ik weet het niet zo goed. Probeer vooral nog moment per moment te leven want als ik vooruit kijk raak ik een beetje in paniek. :@
Ik zie bjiv. enorm op tegen maandag. Dan gaat F. weer werken en zou de normale routine weer beginnen en die is er niet. Dan ben ik alleen.

F. ligt nog te slapen. Ik sliep ook wel redelijk. Wel zwaar hoofd.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:19:05 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184215260
Morguh!

Spierpijn van boarden gister.. :o
Zo weer rustig het land doorkruisen naar huis..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')