abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 14:06:22 #281
18653 crew  D.
pi_185518125
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijkbaar toch de enige die Hunting High & Low nog bestaansrecht gunt.
Voor de andere toch nog medestanders gevonden *O*

Bedankt voor het werk D.! Kon helaas weer niet luisteren..

P.S. Wil degene die The Tubes heeft ingezonden zich via DM aan mij bekendmaken?, Ben zo benieuwd wie dat was, kan zo niemand bedenken (zal wel een oudere jongere zijn).
Graag gedaan :Y

En heeft ze al een DM gestuurd?
pi_185518213
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:06 schreef D. het volgende:
[..]

Graag gedaan :Y

En heeft ze al een DM gestuurd?
Nope :N
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 14:10:27 #283
18653 crew  D.
pi_185518224
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]

Nope :N
Komt vast nog wel dan :P
pi_185518724
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
...

P.S. Wil degene die The Tubes heeft ingezonden zich via DM aan mij bekendmaken?, Ben zo benieuwd wie dat was, kan zo niemand bedenken (zal wel een oudere jongere zijn).
Ik ben (helaas) onschuldig, maar bijna hadden er twee nummers in gestaan van The Tubes. Ik heb lang getwijfeld of ik deze niet in had moeten sturen:

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185518856
Vind het gewoon grappig dat zo'n vergeten tipparade-notering uit 1981, die het vooral moest hebben van Alfred Lagarde's Betonuur, nu nog genomineerd wordt.
pi_185539618
Roxy Music dreigt eruit te vallen en men gaat op de Pet Shop Boys stemmen. :|
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 11 maart 2019 @ 14:07:13 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185540761
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Roxy Music dreigt eruit te vallen en men gaat op de Pet Shop Boys stemmen. :|
Heb je meegestemd?
pi_185541024
Roxy Music deed niet eens mee met een bijna eruit vallend nummer, dus daar stemt men dan ook niet op
pi_185562337
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Roxy Music deed niet eens mee met een bijna eruit vallend nummer, dus daar stemt men dan ook niet op
Was If There's Something maar een bijna eruit vallend nummer. Die is gewoon keihard eruit gevallen. En blijkbaar geen haan die er naar kraait... it's a sin!

RM staat er alleen nog maar in met Avalon en Love is the Drug. Straks gaat men nog denken dat ze alleen maar dat soort muziek gemaakt hebben. :X
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_185562354
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef peaceman het volgende:
[..]

Heb je meegestemd?
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Toch nog een lijstje ingestuurd. Hopelijk kan die nog mee... Shortlist bestond uit 24 nummers, daarvan vielen de volgende 4 nog af:

a-ha - Hunting high and low (daalde bizar 1000 plekken, maar zal niet opeens uit de lijst verdwijnen, denk ik)
Black Sabbath - War Pigs (Toch net even wat minder dan de overige 23)
Roxy Music - A Song For Europe (twee van dezelfde artiest)
Trentemøller - Take Me Into Your Skin (toch zwaar kansloos)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Redactie Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:09:29 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185562429
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]

Was If There's Something maar een bijna eruit vallend nummer. Die is gewoon keihard eruit gevallen. En blijkbaar geen haan die er naar kraait... it's a sin!

RM staat er alleen nog maar in met Avalon en Love is the Drug. Straks gaat men nog denken dat ze alleen maar dat soort muziek gemaakt hebben. :X
Love is the drug is wel een goed in elkaar zittend nummer, avalon kan me niet echt boeien nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:11:16 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185562461
Ik zou Virginia plain graag in de lijst zien maar dat is niet heel realistisch...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188528304
Het begint toch weer n beetje te kriebelen eigenlijk dus maar n kickje *O*

en tis al weer bijna september :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 22:25:59 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188528802
Bij mij begint het pas te kriebelen als de sportzomer écht voorbij is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188528934
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij begint het pas te kriebelen als de sportzomer écht voorbij is.
Jij had er toch geen zin meer in?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 augustus 2019 @ 22:35:59 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_188528988
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:01 schreef TLC het volgende:
Het begint toch weer n beetje te kriebelen eigenlijk dus maar n kickje *O*

en tis al weer bijna september :P
begin oktober leeft het bij mij vast wel weer :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 22:43:46 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188529119
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Jij had er toch geen zin meer in?
Ik heb er wel een stuk minder zin in dan vroeger, zeker. Het is een sfeerloos circus geworden, geregeerd door vervelende heerschappen als Bart Arens die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en Gerrie en Ria in het café, aangemoedigd door Gijs Staveraids die met zo'n kalerealarm de hele boel komt verzieken.

Ik mis wel de tijd dat we konden genieten van klassiekers als Room To Move en Eve Of Destruction in plaats van Iedereen Hef Ene Reden en Naor het Zuuje. Het 'vernieuwen' om het 'vernieuwen' is ietwat doorgeslagen. In 2014, 2015 was het mooi. De tijd dat Pearl Jam niet in de lijst stond, maar Pia Douwes wel, is gelukkig achter ons, maar nu zijn we te ver doorgeslagen de andere kant op. Maar dat komt omdat het een mediageil circus is geworden.

Desalniettemin is het nog altijd wel een feest der herkenning en samen klagen is ook wel leuk. Maar zodra al die vervelende omhooggevallen rappertjes een podium gaan krijgen om te 'vernieuwen', ben ik er echt wel klaar mee. Zo'n Ronnie Flex, laat dat lekker op Spotify. Gelukkig is het nog niet zover en blijft het bij twee liedjes van de Jeugd. En dan kunnen we wel zeggen "ja dat is de nieuwe cultuur dit zeiden ze vroeger ook over de Beatles", maar die meuk komt echt niet in de buurt bij de legendarische liedjes die af en toe nog in de Top 2000 te vinden zijn. En dat komt van iemand die sommige rap echt wel kan waarderen. Kendrick Lamar bijvoorbeeld is fantastisch. Dat past ook niet echt bij hoe ik de Top 2000 zie, maar dat mag er nog wel in. Verandering is niet altijd slecht, maar het is ook niet altijd een verbetering.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188529238
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb er wel een stuk minder zin in dan vroeger, zeker. Het is een sfeerloos circus geworden, geregeerd door vervelende heerschappen als Bart Arens die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en Gerrie en Ria in het café, aangemoedigd door Gijs Staveraids die met zo'n kalerealarm de hele boel komt verzieken.

Ik mis wel de tijd dat we konden genieten van klassiekers als Room To Move en Eve Of Destruction in plaats van Iedereen Hef Ene Reden en Naor het Zuuje. Het 'vernieuwen' om het 'vernieuwen' is ietwat doorgeslagen. In 2014, 2015 was het mooi. De tijd dat Pearl Jam niet in de lijst stond, maar Pia Douwes wel, is gelukkig achter ons, maar nu zijn we te ver doorgeslagen de andere kant op. Maar dat komt omdat het een mediageil circus is geworden.

Desalniettemin is het nog altijd wel een feest der herkenning en samen klagen is ook wel leuk. Maar zodra al die vervelende omhooggevallen rappertjes een podium gaan krijgen om te 'vernieuwen', ben ik er echt wel klaar mee. Zo'n Ronnie Flex, laat dat lekker op Spotify. Gelukkig is het nog niet zover en blijft het bij twee liedjes van de Jeugd. En dan kunnen we wel zeggen "ja dat is de nieuwe cultuur dit zeiden ze vroeger ook over de Beatles", maar die meuk komt echt niet in de buurt bij de legendarische liedjes die af en toe nog in de Top 2000 te vinden zijn. En dat komt van iemand die sommige rap echt wel kan waarderen. Kendrick Lamar bijvoorbeeld is fantastisch. Dat past ook niet echt bij hoe ik de Top 2000 zie, maar dat mag er nog wel in. Verandering is niet altijd slecht, maar het is ook niet altijd een verbetering.
Flinke meltdown, dit. Wel met je eens. Heb het gevoel dat die veel meer extensieve promotie voor de Top2000 de oppervlakkigheid in de hand werkt. Het klopt gewoon niet dat een doremifasol schreeuwplaatje van Imagine Dragons tussen de 1 en 1000 terechtkomt, een Zoutelande op oudejaarsavond tussen 8 en 9 gedraaid wordt of zo'n Duurt Te Lang zo snel in de Top2000 komt.

Het zit denk ik ook deels in hoe Radio 2 de promoot. Als Davina Michelle of Suzan & Freek een nummer uitbrengen, staan de jongens van de AVRO/TROS binnen de kortste keren met hun neus voor het venster van de snoepwinkel.( S/O Rob https://twitter.com/nickhoekman/status/1126483561924710400 ) Vraag me niet waar dat vandaan komt, die ziekelijke drang.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 23:22:19 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188529863
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Flinke meltdown, dit. Wel met je eens. Heb het gevoel dat die veel meer extensieve promotie voor de Top2000 de oppervlakkigheid in de hand werkt. Het klopt gewoon niet dat een doremifasol schreeuwplaatje van Imagine Dragons tussen de 1 en 1000 terechtkomt, een Zoutelande op oudejaarsavond tussen 8 en 9 gedraaid wordt of zo'n Duurt Te Lang zo snel in de Top2000 komt.

Het zit denk ik ook deels in hoe Radio 2 de promoot. Als Davina Michelle of Suzan & Freek een nummer uitbrengen, staan de jongens van de AVRO/TROS binnen de kortste keren met hun neus voor het venster van de snoepwinkel.( S/O Rob https://twitter.com/nickhoekman/status/1126483561924710400 ) Vraag me niet waar dat vandaan komt, die ziekelijke drang.
Bedoel je Thunder ( :') ) of Believer ( :) )?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188529890
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bedoel je Thunder ( :') ) of Believer ( :) )?
Natural, Thunder, Whatever It Takes.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 23:23:27 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188529899
Dat nummer van Prostato met Davina Michelle is trouwens inderdaad ontzettend slecht :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')