Daar ben ik ook eens geweest, was zo'n festival in de zomer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo van het speciaal bier, wel een keertje bij oedipus geweest, dat zit er vlakbij
met dezelfde productie of gewoon veel minder?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die lezing wel uiteindelijk
Maar conclusie is dat ze eind van deze eeuw nog zo'n 5 tot 10 brouwdagen hebben tov 40 nu en 60 een paar decennia geleden
wat is je favo bier?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook eens geweest, was zo'n festival in de zomer.
Een goede zure of een vatgerijpte imperial stout. Heb geen specifieke favoriet.quote:
Brouwdagen is productiequote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
met dezelfde productie of gewoon veel minder?
Geen van alleen komt me bekend voor maar bij een AH kan je het zeker niet halen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een goede zure of een vatgerijpte imperial stout. Heb geen specifieke favoriet.
Toen ik nog wat minder geschoold was was de Karmeliet mijn favoriet, ik heb die nu iets te vaak gehad dus vind ik het minder. Daarom blijf ik variëren
OK dus dan wordt het onbetaalbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Brouwdagen is productie
Opschalen kan niet want monument
wat voor chapsel heb je vriendquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uhm nee. 9/10 komt voor kapsel knipbeurt
Een Karmeliet kan je bij alle supermarkten vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen van alleen komt me bekend voor maar bij een AH kan je het zeker niet halen?
Als ik het niet vergeet ga ik het proberen, niet dat ik van bier houquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Karmeliet kan je bij alle supermarkten vinden
is voor jouw kelderwaarde wel gunstig. Als je dan nog leeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja of ze stoppen
We gaan het meemaken
Hallo ik ben chevyquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Tyf gewoon op man, debiel.
Weet je wat? Ik blijf nog even een uurtje.quote:
Hopelijk niet op goal (lol)quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik blijf nog even een uurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |