Dit dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:31 schreef KapBak het volgende:
Kunt het ook gewoon 100% in BTC pompen, dan neem je het minste risico.
Het heeft mij iig meer gebracht in de bearmarket dan ETH.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:37 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ach joh, jij beweert zometeen nog dat SEAL evenveel risico met zich meebrengt als ETH
Ja, kun je je stukken al kwijt dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:38 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Het heeft mij iig meer gebracht in de bearmarket dan ETH.
Ik kan ze zeker kwijt. No worries.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja, kun je je stukken al kwijt dan?Of waardeer je ze op marktprijs met een liquiditeit van 1000 dollar ?
Ah oke, bedankt voor de geruststelling. Had een kleine paniekaanval.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik kan ze zeker kwijt. No worries.
Heb er reeds winst op zelfs. Go figure.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt voor de geruststelling. Had een kleine paniekaanval.
Allemaal geregeld al en in controle uiteraard.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:40 schreef KapBak het volgende:
Of is dit weer een van die dingen die je helemaal onder controle hebt, zoals je box III vermogen?![]()
Voorwaardelijke schenking, bietje schuiven me da vastgoed.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:40 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Allemaal geregeld al en in controle uiteraard.
Zo rollen we.quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:44 schreef ssjgoku het volgende:
Maar even wat feitjes;
ETH: 44% laatste maand.
SEAL: 93% En heb de vruchten kunnen plukken.
Meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:45 schreef KapBak het volgende:
[..]
Goed zo
Maar nu draai je het weer naar een prijs discussie, waar niemand op zit te wachten. Vind je SEAL als "investering" meer risico hebben dan ETH of minder ?
Dat ligt een beetje aan de schoonmoeder, anders alles in Vechain natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:26 schreef Blik het volgende:
ow boy, we gaan m00n binnenkort. Ik moet voor mijn schoonmoeder 1000 euro investeren in crypto.
Wat zal ik doen? Gewoon in BTC of ETH of toch 1 of meerdere alts?
Ik mag kiezen, en no hard feelings als het allemaal kwijt is. Morgen maar eens beslissenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:47 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de schoonmoeder, anders alles in Vechain natuurlijk!
Gewoon alles in bitcoin pleuren man. Minste risico en als het weer omhoog gaat gaan ze wel blij zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik mag kiezen, en no hard feelings als het allemaal kwijt is. Morgen maar eens beslissen
Universa: gegarandeerd winst.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik mag kiezen, en no hard feelings als het allemaal kwijt is. Morgen maar eens beslissen
Altijd dat gebash op Vechain is niet nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:03 schreef Kyran het volgende:
Lieve schoonmoeder?
Zo ja, 70% of 80% in BTC en rest in een alt waar je vertrouwen in hebt.
Zo nee, 100% in kutste alt die je kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |