Hou eens op met shitcoins shillen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij weet alleen FOK! nog maar van SNTR
Maar maakt niet uit, met een marketcap van $1.000.000 kunnen wij dat prima zelf verdubbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC = shitcoin?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:16 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Waar is illusion, die bouwt je wel een SC.
Moeten ergens beginnen toch.
Ik heb het net even voor je geprobeerd. Ik krijg echt binnen 5 seconde al een mailtje binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Hoe hebben jullie op Hotbit een account aangemaakt? Ik krijg geen verification code binnen.
Hier werkte het ook meteen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik heb het net even voor je geprobeerd. Ik krijg echt binnen 5 seconde al een mailtje binnen.
Iedereen aan de SNTRquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Hoe hebben jullie op Hotbit een account aangemaakt? Ik krijg geen verification code binnen.
Dat komt door onzin data. Kijk maar geen volume.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:46 schreef tgev het volgende:
[..]
Hier werkte het ook meteen.
Ik zit eens in mijn Waves wallet te kijken en zie daar rcoin.ga staan. Totale waarde 1006.89 dollar. Echter kan ik deze niet verhandelen en deze is nergens te vinden. Waar is deze prijs op gebaseerd en kan ik niet ergens toch kwijt?
Danku!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat komt door onzin data. Kijk maar geen volume.
https://coinmarketcap.com/currencies/rcoin/
Mocht ik ooit nog wat Yovi verkopen, dan koop ik van de opbrengst ook SNTRquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als SNTR faalt duik ik een tijdje onder
Zelfs een oud collega heeft ze al aangeschaft...
Godencoin SNTRquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god begint dr weer een nieuwe coin te hypen hier
Iedereen volgt je ook gewoon blindquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe kom je erbij dat het blind is?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen volgt je ook gewoon blind
Mijn SNTR held is Maxim Breusquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben we al een halfgod als boegbeeld?
Wacht ik prik er eentje.
[ afbeelding ]
Roman God
Het is toch wel bekend dat jij de Stevie Wonder van de crypto bent?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het blind is?
En dat allemaal omdat ik een VeBlieber ben zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is toch wel bekend dat jij de Stevie Wonder van de crypto bent?
Hij heeft wel een dikke kop gekregenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke kop gekregen
edit: Oh wacht die gast in de thumbnail is de interviewer zeker![]()
Door je te volgen met Lisk en Waves heb ik leuke winsten gehaald, met beide meegedaan tijdens de ICO. Als SNTR faalt, sjah, hoort erbijquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |