abonnement Unibet Coolblue
pi_184204027
We hebben een vreselijk grote kustlijn in Europa. Zouden jullie een fikse maandelijkse belastingverhoging overhebben voor een kustbewaking? Oh, wacht, de landgrenzen moeten natuurlijk ook. 24 uur per dag. 365 dagen per jaar.

En dat wordt echt een hele dure grap. Sowieso komen er flink meer mensen bij de douane erbij voor de Brexit. Moeten ze ook nog meer gaan werven om alle boten en containers uit de regio Afrika binnenstebuiten te keren. En bootjes waar de herkomst van onbekend is.

Wel goed voor de werkgelegenheid.
pi_184204670
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:25 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Ze deden dat op uitnodiging van de regeringen van die landen. Die regeringen zijn niet rechtmatig aangezien ze daar aan de macht zijn gekomen na het koloniseren van die landen. Net zoals Trump z'n waffel moet houden over migrantie omdat ie er zelf een product van is, had de regering van Australië helemaal 't recht niet om migranten uit te nodigen in een land dat niet van hen is.

Nope, het was waren weliswaar GB en FR die het Midden-Oosten opdeelden maar Nederland steunde de oprichting van de staat Israël gewoon net als het imperialiseren van Indonesië, Suriname, Antillen en laten we vooral niet vergeten dat Apartheid een product is van Nederlanders in Z-A. Als the USA niet erop had aangedrongen om Indonesië te laten gaan weten we niet wat Nederland nog meer had uitgehaald om Indonesië te blijven plunderen.
Mensen moeten eens een keer opdonderen met hun geschiedvervalsing. Apartheid is het product van de Zuid-Afrikaanse blanke elite, die gedomineerd werd door Engelstaligen. De VS heeft alleen maar 'aangedrongen' op dekolonisatie om de grote neokoloniale macht te worden. De dekolonisatie is niet zo'n goed uitgangspunt geweest maar met grote delen van Afrika gaat het inmiddels best aardig. Maar als mensen ophouden hun eigen land beter te maken dan is dat niet alleen slecht voor Europa maar ook ook voor de landen van oorsprong. Het is puur opportunisme en egoisme, zit helemaal niets rechtvaardigs in.

Het gaat hier niet om Surinamers en Antillianen, die kunnen hier gewoon legaal heen komen. En terecht, dat is een historische verplichting. Daarmee is de slavernij een zegen gebleken voor de nazaten van de slachtoffers, want daardoor behoren ze tot de meest geprivilegeerde aardbewoners. De Afrikanen hebben daar niets mee te maken, of moeten alle negers internationaal samenwerken voor de kolonisatie van Europa of zo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:29 schreef Toefjes het volgende:
We hebben een vreselijk grote kustlijn in Europa. Zouden jullie een fikse maandelijkse belastingverhoging overhebben voor een kustbewaking? Oh, wacht, de landgrenzen moeten natuurlijk ook. 24 uur per dag. 365 dagen per jaar.

En dat wordt echt een hele dure grap. Sowieso komen er flink meer mensen bij de douane erbij voor de Brexit. Moeten ze ook nog meer gaan werven om alle boten en containers uit de regio Afrika binnenstebuiten te keren. En bootjes waar de herkomst van onbekend is.

Wel goed voor de werkgelegenheid.
Nee, de verwerking van die valse asielaanvragen en de opvang en uitzetting is lekker goedkoop. Wat een kulargument, je moet zorgen dat ze niet komen en dat doe je door te zorgen dat het geen zin heeft om het te proberen. Dan is het met een paar maanden afgelopen en dat scheelt wel doden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 januari 2019 @ 19:08:42 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184204704
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent niet diegene die uitmaakt wie een echte vluchteling is of niet. Los daarvan zijn ook migranten geen parasieten, maar gewoon mensen. Je achterlijke bruinhemderige terminologie richting migranten doet daar helemaal niets aan af. Jij zou in hun situatie waarschijnlijk exact hetzelfde doen.

Het ontmenselijken van deze groepen is echt geen oplossing van het probleem, als je dat denkt.
Als hier de pleuris uitbreekt ga ik niet naar een nog welvarend land om daar de rest van m'n leven aan het staatsinfuus te liggen, dan hoop ik dat ik hier zo snel mogelijk weer aan de slag kan gaan. Ik laat mijn familie niet achter.

En je mag best dimmen met je bruinhemden. Ik zie de wereld zoals het is. Welvaart is niet oneindig deelbaar en ik zie graag dat ons sociale stelsel overeind blijft en dat er straks geen ghetto's in de steden ontstaan. De krapte op de woningmarkt nu is voor een deel te danken aan het feit dat asielzoekers voorrang krijgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184204766
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:43 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik ben tegen illegale immigranten.
Die moeten het land uit.
Echter, vigen is een Armenier die tegen illegale migranten is, behalve als het om Armeniers gaat. Dan moeten ze volgens hem vooral hier komen en de boel bedriegen, zoals is gebeurd met de moeder van Lili en Howick en de Armeniers die in een kerk verblijven.
Je bent een leugenaar. Ik ben voor de wet. Mensen die illegaal zijn moeten worden uitgezet tenzij de staatssecretaris zijn bevoegdheid gebruikt om mensen te laten blijven.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:39:15 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184205362
Als het nou nog om echte vluchtelingen zou gaan. Maar op bijna al die plaatjes zie je alleen maar jongemannen van 20-30 jaar uit Sub-Sahara Afrika. Die komen hier puur omdat Europa het 'beloofde land' is.
pi_184205395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je bent een leugenaar. Ik ben voor de wet. Mensen die illegaal zijn moeten worden uitgezet tenzij de staatssecretaris zijn bevoegdheid gebruikt om mensen te laten blijven.
Die armenen in die kerk moeten dus asap t land uit?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_184205489
Tsja, Napels = Camorra = mensensmokkel. 't Is niet geheel toevallig dat uitgerekend Italië al die vluchtelingen uit zee plukt.
pi_184205730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het nou nog om echte vluchtelingen zou gaan. Maar op bijna al die plaatjes zie je alleen maar jongemannen van 20-30 jaar uit Sub-Sahara Afrika. Die komen hier puur omdat Europa het 'beloofde land' is.
Dit ja. En in de media zie je alleen maar zielige kinderen en vrouwen. In werkelijkheid zijn het alleen maar kerels die nog geen hamer of schroevendraaier vast kunnen houden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184205957
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig plekken zo veilig als Europa inderdaad.
Suggereer je nu dat landen waar moslims de scepter zwaaien onveilige shitholes zijn waar niemand wil wonen ?
pi_184206610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:02 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat landen waar moslims de scepter zwaaien onveilige shitholes zijn waar niemand wil wonen ?
Want moslims zwaaien de scepter in alle landen buiten Europa?
pi_184206719
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:31 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Want moslims zwaaien de scepter in alle landen buiten Europa?
Wel in de Afrikaanse landen waar het over ging.
pi_184208525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:35 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wel in de Afrikaanse landen waar het over ging.
Moslims zwaaien de scepter in Eritrea?
pi_184208760
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:40 schreef marsan het volgende:

[..]

Die armenen in die kerk moeten dus asap t land uit?
Mensen die illegaal zijn en geen schijn van kans hebben in dit land, dan moet de wet opgevolgd worden en worden uitgevoerd.
pi_184209020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mensen die illegaal zijn en geen schijn van kans hebben in dit land, dan moet de wet opgevolgd worden en worden uitgevoerd.
Je bent het er dus mee eens dat die armenen in die kerk het land uit moeten?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_184209048
Net op nieuwsuur een interview met een vluchteling:

quote:
We hebben zoveel risico's genomen om naar Europa te komen en nu wil men ons niet opnemen.... We snappen er niets van... Dit is racisme!
Hoe dom kun je zijn als migrant!!! Kansloos! :{
pi_184209445
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Je bent het er dus mee eens dat die armenen in die kerk het land uit moeten?
Die mensen lijken geen schijn van kans te hebben op een verblijfsvergunning, dus ja jammer genoeg.
pi_184209762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die mensen lijken geen schijn van kans te hebben op een verblijfsvergunning, dus ja jammer genoeg.
Ze zijn illegaal en hebben gegokt en verloren.
Hoezo jammer? En vind je t ook jammer voor die kansloze afrikanen enzo?

Naar mijn mening allemaal kansloze gelukszoekers en allemaal moegn ze van mij terug. Of dat nu armenie is of ergens in afrika.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_184209815
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:03 schreef marsan het volgende:

[..]

Ze zijn illegaal en hebben gegokt en verloren.
Hoezo jammer? En vind je t ook jammer voor die kansloze afrikanen enzo?

Naar mijn mening allemaal kansloze gelukszoekers en allemaal moegn ze van mij terug. Of dat nu armenie is of ergens in afrika.
Pragmatisch gezien wil ik dat opname gewoon finaal stopt. Emotioneel bezien vind ik 't sneu dat we niet de hele wijde wereld kunnen helpen. Mag ook lijkt me.

Pragmatisme overheerst bij mij wel over de emotie trouwens.
pi_184209845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:31 schreef Bocaj het volgende:
Net op nieuwsuur een interview met een vluchteling:

[..]

Hoe dom kun je zijn als migrant!!! Kansloos! :{
Ze weten in ieder geval wel al de racisme-kaart te trekken. Dat belooft veel. Allemaal parels die ons gaan verrijken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184210034
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:03 schreef marsan het volgende:

[..]

Ze zijn illegaal en hebben gegokt en verloren.
Hoezo jammer? En vind je t ook jammer voor die kansloze afrikanen enzo?

Naar mijn mening allemaal kansloze gelukszoekers en allemaal moegn ze van mij terug. Of dat nu armenie is of ergens in afrika.
Omdat dit mensen zijn met dezelfde Christelijke roots als Nederland. Maar dat terzijde, ze moeten nou maar eenmaal terug en ik accepteer de wet.
pi_184210183
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Omdat dit mensen zijn met dezelfde Christelijke roots als Nederland. Maar dat terzijde, ze moeten nou maar eenmaal terug en ik accepteer de wet.
Ok, wamb maakt hun geloof niet uit. Christenen uit afrika mogen ook lekker daar blijven.
Illegaal is illegaal idd en asap weg dus.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_184210487
Wat is dat met die burgemeesters tegenwoordig dat ze denken boven de wet te staan. Per direct ontslaan dat soort figuren.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 00:35:35 #99
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184211801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:39 schreef Sjemmert het volgende:
Wat is dat met die burgemeesters tegenwoordig dat ze denken boven de wet te staan. Per direct ontslaan dat soort figuren.
Stemvee totsdat je daar ook partijtjes als DENK krijgt. En in Zuidelijk - Italië delen ze ongetwijfeld mee in de opbrengsten van de mensensmokkel. Ze hebben het over 6 tot 800.000 illegale Afrikanen in Italië. Nou volgens mij is dat nog een voorzichtige schatting gezien het straatbeeld in grote maar ook kleine steden.. En dan heb je nog een groot deel dat al gerekend wordt als Italiaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:52:50 #100
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_184298470
Nederland neemt Sea-Watch-vluchtelingen op.

https://www.ad.nl/buitenl(...)elingen-op~ab65f3e4/

Behalve Nederland nemen Duitsland, Frankrijk, Portugal, Ierland, Italië, Roemenië en Luxemburg vluchtelingen op.

Ook voor meer dan tweehonderd migranten die al eerder aankwamen op Malta is een oplossing gevonden. Zij worden verdeeld over EU-lidstaten óf teruggebracht naar hun land van herkomst.

Ook zeventien mensen aan boord van een ander schip, de Albrecht Penck, worden opgenomen door dezelfde groep landen.

=============================
Al met al toch meer dan 250 vluchtelingen weer binnen in de EU.... :{

Welkom mensen! Jullie zijn meer dan welkom! :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')