Transfervrijquote:Rik Elfrink
#PSV heeft Ramon Lundqvist (21) transfervrij naar NAC laten vertrekken, de clubs bevestigen nu ook de overgang.
Zal wel een heel dik doorverkooppercentage op Lundqvist zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
Eerst 3 ton Isimat nu dit...
John de Jong heeft het in de zomer goed gedaan maar deze winterwindow gewoon kut.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 12:42:29Michal Sadílek maakt onder Mark van Bommel snel carrière bij #PSV en dat is geen verrassing. De aanvoerder waarmee hij vorig seizoen kampioen werd bij PSV onder 19 is definitief gepromoveerd naar de A-selectie. reageer retweet
Niks mis mee. Goede indruk op mij gemaakt tot dusver.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 12:42:29Michal Sadílek maakt onder Mark van Bommel snel carrière bij #PSV en dat is geen verrassing. De aanvoerder waarmee hij vorig seizoen kampioen werd bij PSV onder 19 is definitief gepromoveerd naar de A-selectie. reageer retweet
Nee NAC gaat nog ff een millie op tafel leggen voor een wisselspeler met een half jaar contract, gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
John de Jong heeft het in de zomer goed gedaan maar deze winterwindow gewoon kut.
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee NAC gaat nog ff een millie op tafel leggen voor een wisselspeler met een half jaar contract, gooi jezelf weg.
Overvloed op het middenveld denk ik ,Ihattaren komt er ook aanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.
Helemaal mee eens, ik neem aan dat er een doorverkoop/terugkoopclausule opzit. Ben er trouwens van overtuigd dat hij in de ED echt kan uitgroeien tot niveau AZ/Feyenoord; misschien zelfs gewoon tot ED top, die doet elke wedstrijd zulke fijne dingen en heeft een hele fijne techniek.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoord heeft?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
Is een groot talent.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoofd heeft?
Gehoofdquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoofd heeft?
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.quote:Bart Ramselaar hoopt nog voor het einde van de transferperiode een andere club te vinden. PSV is bereid om mee te werken aan een vertrek, maar het buitenland lijkt op dit moment ‘de enige optie’, zo schrijft het Eindhovens Dagblad. PSV wil ongeveer drie miljoen euro ontvangen, zo valt er in de krant te lezen.
Ik hoop dat je op een Legoblokje trapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.
Schokkend wel dat hij niet met winst wordt verkocht inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een Legoblokje trapt.
Echt he!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Die geven 1x per jaar alles tegen het grote PSV ,mentaliteit van een subtopper
Wedstrijd van het jaar hequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef Zorro het volgende:
Hoe heeft PSV uitgerekend tegen Feyenoord verloren
Wat een club
Theo Lucius vergeet je.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.
Driessen is gewoon madjelly. Als Robben een Ajax verleden had gehad had de Telegraaf een charmeoffensief geopend m terug te halen.
Ik denk dat ik voor het hele topic spreek als ik zeg dat ik benieuwd ben naar je "gevoel" voor de wedstrijd morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |