Ja overmorgen praten met gestoria. 1 voorwaarde huurprijs moet hetzelfde blijven en de vergunningen moeten in orde zijn.quote:
Ok .. komt vast goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja morgen praten met gestoria. 1 voorwaarde huurprijs moet hetzelfde blijven en de vergunningen moeten in orde zijn.
bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. komt vast goed
Wat voor soort bar is het ?
dank je!quote:
OK.. Fijn om te horen .. Maak het een nog beter lopende zaak van zou ik zeggen Top CAquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.
Ze moet stoppen ivm gezondheid.[..]
dank je!
Hoeveel korting krijgen Fokkers?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.
Ze moet stoppen ivm gezondheid.[..]
dank je!
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Drama Drama Drama
Wij hebben een aantal papieren nodig en de verkoper wil dat niet aan onze gestor geven.
Waardoor mijn gevoel nu mega slecht is.
Ik heb het idee dat er iets mis is met die zaak.
Jammer voor jullie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag weer langs geweest, we mogen nog geen eens foto’s maken van de vergunning.
Dus het is klaar voor ons. Helaas terug naar Nederland
ja daar ben ik ook blij om. Alleen 150 eruro kwijt voor wijzigen vliegticket. Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jammer voor jullie.
Het feit dat de eigenaar bepaalde stukken niet wil meegeven zegt eigenlijk al genoeg.
Wees blij dat jullie geen kat in de zak heb gekocht/overgenomen...
De vergunning (licensia de apertura) moet eigenlijk gewoon aan de wand hangen, daar staat ook op hoeveel mensen er binnen mogen enzo (aforo). Als die zaak altijd als autónomo is gedraaid (als zzp'er) zul je zelf een nieuwe vergunning moeten aanvragen aangezien die op hun naam staat. Als de vergunning op een S.L.(=BV) stond en je wilt de bestaande vergunning behouden - soms is dat gunstig omdat nieuwe vergunningen ineens te maken kunnen hebben met andere openingstijden - moet je de S.L. overkopen. Hoe dan ook, moet die licencia dan ook aan de muur hangen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag weer langs geweest, we mogen nog geen eens foto’s maken van de vergunning.
Dus het is klaar voor ons. Helaas terug naar Nederland
In welke regio woon jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 04:15 schreef illusions het volgende:
[..]
De vergunning (licensia de apertura) moet eigenlijk gewoon aan de wand hangen, daar staat ook op hoeveel mensen er binnen mogen enzo (aforo). Als die zaak altijd als autónomo is gedraaid (als zzp'er) zul je zelf een nieuwe vergunning moeten aanvragen aangezien die op hun naam staat. Als de vergunning op een S.L.(=BV) stond en je wilt de bestaande vergunning behouden - soms is dat gunstig omdat nieuwe vergunningen ineens te maken kunnen hebben met andere openingstijden - moet je de S.L. overkopen. Hoe dan ook, moet die licencia dan ook aan de muur hangen.
Echter als je een S.L. overkoopt, neem je ook de schulden van die S.L. over, en dat is vaak het probleem. Het feit dat ze daar niet over willen praten is heel raar, want menig linkmiegel wil juist heel graag met winst van z'n bodemloze put af.
Ik heb nu al een aantal horecazaken verkocht en als ik je één ding kan aanraden is het wel het volgende. Als een bar al per traspaso te koop staat en je hebt de tijd, wacht dan lekker af, meestal zijn de eigenaren binnen 3 maanden pleite en huur je het pand direct van de eigenaar inc. de inboedel, en hoef je dus geen 30 tot 150k (indien bar) te betalen alleen voor de inventaris.
Wanneer is de Ik Vertrek uitzending?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben nu wat barretjes te overname gezien in omgeving torremolinos.![]()
Dus in mei vliegen we waarschijnlijk 2 weken daarheen om te oriënteren
We hebben daar ook familie wonen, dus die stap is ook niet zo groot om te nemen
Die komt er niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wanneer is de Ik Vertrek uitzending?
Omgeving Alicante en Benidorm is ook veel ter overname. Leuke zone om te zitten (Benidorm niet, maar Albir, Altea, El Campello, etc. zijn top).quote:Op maandag 18 maart 2019 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben nu wat barretjes te overname gezien in omgeving torremolinos.![]()
Dus in mei vliegen we waarschijnlijk 2 weken daarheen om te oriënteren
We hebben daar ook familie wonen, dus die stap is ook niet zo groot om te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |