abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:50:36 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185407651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben het *O*
Cool.. dus jullie blijven ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_185408169
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]

Cool.. dus jullie blijven ^O^
Ja overmorgen praten met gestoria. 1 voorwaarde huurprijs moet hetzelfde blijven en de vergunningen moeten in orde zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2019 13:32:35 ]
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:15:35 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185408261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]

Ja morgen praten met gestoria. 1 voorwaarde huurprijs moet hetzelfde blijven en de vergunningen moeten in orde zijn.
Ok .. komt vast goed
Wat voor soort bar is het ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 5 maart 2019 @ 17:00:00 #54
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_185409344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben het *O*
Gefeliciteerd en succes ermee.
pi_185419934
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]

Ok .. komt vast goed
Wat voor soort bar is het ?
bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.
Ze moet stoppen ivm gezondheid.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]

Gefeliciteerd en succes ermee.
dank je!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:55:17 #56
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185420146
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]

bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.
Ze moet stoppen ivm gezondheid.[..]

dank je!
OK.. Fijn om te horen .. Maak het een nog beter lopende zaak van zou ik zeggen Top CA ^O^ ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 6 maart 2019 @ 01:37:37 #57
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_185422862
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]

bar cafetaria. Maar we laten het zoals het is, want het is al 14 jaar een goedlopende zaak.
Ze moet stoppen ivm gezondheid.[..]

dank je!
Hoeveel korting krijgen Fokkers?
pi_185428539
Huurprijs blijft zelfde *O* *O*
Morgen praten met gestoria en dan wordt alles in gang gezet!!! O+ O+
pi_185474580
Drama Drama Drama

Wij hebben een aantal papieren nodig en de verkoper wil dat niet aan onze gestor geven.
Waardoor mijn gevoel nu mega slecht is.

Ik heb het idee dat er iets mis is met die zaak.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:12:13 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185474723
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Drama Drama Drama

Wij hebben een aantal papieren nodig en de verkoper wil dat niet aan onze gestor geven.
Waardoor mijn gevoel nu mega slecht is.

Ik heb het idee dat er iets mis is met die zaak.
-O- ..... misschien eens rondvragen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_185479882
Vandaag weer langs geweest, we mogen nog geen eens foto’s maken van de vergunning.

Dus het is klaar voor ons. Helaas terug naar Nederland ;(
  vrijdag 8 maart 2019 @ 18:49:47 #62
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_185481916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag weer langs geweest, we mogen nog geen eens foto’s maken van de vergunning.

Dus het is klaar voor ons. Helaas terug naar Nederland ;(
Jammer voor jullie.

Het feit dat de eigenaar bepaalde stukken niet wil meegeven zegt eigenlijk al genoeg.

Wees blij dat jullie geen kat in de zak heb gekocht/overgenomen...
pi_185513753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 18:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]

Jammer voor jullie.

Het feit dat de eigenaar bepaalde stukken niet wil meegeven zegt eigenlijk al genoeg.

Wees blij dat jullie geen kat in de zak heb gekocht/overgenomen...
ja daar ben ik ook blij om. Alleen 150 eruro kwijt voor wijzigen vliegticket. Daar kan ik mee leven :P
  maandag 11 maart 2019 @ 14:16:12 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_185540977
Dus een echte 'roller coaster ride', terug naar de roots.

Ach ja, ik zit hier in Michigan met een bak sneeuw waar je niet goed van wordt en ik wil die lente wel eens zien. ;(
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_185555148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag weer langs geweest, we mogen nog geen eens foto’s maken van de vergunning.

Dus het is klaar voor ons. Helaas terug naar Nederland ;(
De vergunning (licensia de apertura) moet eigenlijk gewoon aan de wand hangen, daar staat ook op hoeveel mensen er binnen mogen enzo (aforo). Als die zaak altijd als autķnomo is gedraaid (als zzp'er) zul je zelf een nieuwe vergunning moeten aanvragen aangezien die op hun naam staat. Als de vergunning op een S.L.(=BV) stond en je wilt de bestaande vergunning behouden - soms is dat gunstig omdat nieuwe vergunningen ineens te maken kunnen hebben met andere openingstijden - moet je de S.L. overkopen. Hoe dan ook, moet die licencia dan ook aan de muur hangen.

Echter als je een S.L. overkoopt, neem je ook de schulden van die S.L. over, en dat is vaak het probleem. Het feit dat ze daar niet over willen praten is heel raar, want menig linkmiegel wil juist heel graag met winst van z'n bodemloze put af.

Ik heb nu al een aantal horecazaken verkocht en als ik je één ding kan aanraden is het wel het volgende. Als een bar al per traspaso te koop staat en je hebt de tijd, wacht dan lekker af, meestal zijn de eigenaren binnen 3 maanden pleite en huur je het pand direct van de eigenaar inc. de inboedel, en hoef je dus geen 30 tot 150k (indien bar) te betalen alleen voor de inventaris.
pi_185556880
Zelfs onze gestor had dit nog nooit mee gemaakt. Hij had 3 bepaalde papieren nodig om alles na te kijken. Onze gestor adviseerde het niet te doen....

Hij hing inderdaad aan de muur, maar foto maken mag niet. Maar is gewoon weer zo kutitaliaan met maffiageld _O- Daar zitten er veel van hier.

Ook wilde hij 16.000 traspaso hebben via de bank en de overige 10.500 contant. En als we allles via de bank wilde doen dan moesten we maar even 30.000 betalen voor de bar.

Het blijkt dus dat hij een hoger bod had gekregen en ons op die manier af wilde wimpelen....

2 dagen later hoorde we dat ook de tweede koper zich had terug getrokken om dezelfde reden als ons.

Nu hangt het bordje traspaso er weer, nou ze stikken er maar in :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 09:09:38 ]
pi_185647780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 04:15 schreef illusions het volgende:

[..]

De vergunning (licensia de apertura) moet eigenlijk gewoon aan de wand hangen, daar staat ook op hoeveel mensen er binnen mogen enzo (aforo). Als die zaak altijd als autķnomo is gedraaid (als zzp'er) zul je zelf een nieuwe vergunning moeten aanvragen aangezien die op hun naam staat. Als de vergunning op een S.L.(=BV) stond en je wilt de bestaande vergunning behouden - soms is dat gunstig omdat nieuwe vergunningen ineens te maken kunnen hebben met andere openingstijden - moet je de S.L. overkopen. Hoe dan ook, moet die licencia dan ook aan de muur hangen.

Echter als je een S.L. overkoopt, neem je ook de schulden van die S.L. over, en dat is vaak het probleem. Het feit dat ze daar niet over willen praten is heel raar, want menig linkmiegel wil juist heel graag met winst van z'n bodemloze put af.

Ik heb nu al een aantal horecazaken verkocht en als ik je één ding kan aanraden is het wel het volgende. Als een bar al per traspaso te koop staat en je hebt de tijd, wacht dan lekker af, meestal zijn de eigenaren binnen 3 maanden pleite en huur je het pand direct van de eigenaar inc. de inboedel, en hoef je dus geen 30 tot 150k (indien bar) te betalen alleen voor de inventaris.
In welke regio woon jij?
pi_185684026
we hebben nu wat barretjes te overname gezien in omgeving torremolinos. :o

Dus in mei vliegen we waarschijnlijk 2 weken daarheen om te oriënteren :@

We hebben daar ook familie wonen, dus die stap is ook niet zo groot om te nemen O+
pi_185688873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

In welke regio woon jij?
Alicante
pi_185737104
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben nu wat barretjes te overname gezien in omgeving torremolinos. :o

Dus in mei vliegen we waarschijnlijk 2 weken daarheen om te oriënteren :@

We hebben daar ook familie wonen, dus die stap is ook niet zo groot om te nemen O+
Wanneer is de Ik Vertrek uitzending?
pi_185737175
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wanneer is de Ik Vertrek uitzending?
Die komt er niet.
pi_185786246
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben nu wat barretjes te overname gezien in omgeving torremolinos. :o

Dus in mei vliegen we waarschijnlijk 2 weken daarheen om te oriënteren :@

We hebben daar ook familie wonen, dus die stap is ook niet zo groot om te nemen O+
Omgeving Alicante en Benidorm is ook veel ter overname. Leuke zone om te zitten (Benidorm niet, maar Albir, Altea, El Campello, etc. zijn top).
pi_185802754
In die regio wel uitkijken dat je niet in de Nederlandse buurten komt haha. Daar wil je niet gaan zitten.

Wel mooie hoek. Lekker weer.
Goedkoop ook. Vrienden zitten er voor iets meer dan 300 euro in best groot huis. Lonen zijn er anders ofc maar toch.

Ga er zelf binnenkort heen, Requena. Hopelijk voor langer uiteindelijk.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:03:48 #74
286575 Roces18
Chef de party
pi_185802830
Ik ga misschien naar Spanje, maar het kan nog Alicante op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:33:13 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_185803168
Wonen of vakantie?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_185847558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:56 schreef bianconeri het volgende:
In die regio wel uitkijken dat je niet in de Nederlandse buurten komt haha. Daar wil je niet gaan zitten.
Alsof jij daar iets vanaf weet. Meneer heeft weer wat van horen zeggen hoor. Onze local die 3 weken per jaar naar Barcelona op vakantie gaat als niet-toerist kan je wel even vertellen welke buurt je moet uitkiezen in Alicante. _O- :X
quote:
Wel mooie hoek. Lekker weer.
Goedkoop ook. Vrienden zitten er voor iets meer dan 300 euro in best groot huis. Lonen zijn er anders ofc maar toch.
Dan zit je in de middle of nowhere. Voor 300 euro heb je misschien een studio-appartement in een zigeunerwijk waar niemand durft te komen, niet in Alicante noch Altea, aangezien we het daarover hebben.
pi_185848045
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:50 schreef illusions het volgende:

Alsof jij daar iets vanaf weet. Meneer heeft weer wat van horen zeggen hoor. Onze local die 3 weken per jaar naar Barcelona op vakantie gaat als niet-toerist kan je wel even vertellen welke buurt je moet uitkiezen in Alicante. _O- :X
Ach komt ook weer iemand bijdehand doen.
Ik ben binnenkort niet eens in Barcelona alleen te vinden, zit in heuvelland tussen Valencia en Alicante. Ruw gezet.

En wel wat meer dan dat. En nee niet van horen zeggen, daarbij weet iedereen dat je daar niet wilt zitten.

[quote
Dan zit je in de middle of nowhere. Voor 300 euro heb je misschien een studio-appartement in een zigeunerwijk waar niemand durft te komen, niet in Alicante noch Altea, aangezien we het daarover hebben.
[/quote]

Klopt. Ligt er aan wat je wilt.
Je kunt ook best goedkoop in Barcelona zitten of wat ook. Maar als je ietsje verderop gaat zitten echt spotgoedkoop in gewoon 3 verdiepingshuizen.
pi_185848859
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ach komt ook weer iemand bijdehand doen.
Ik ben binnenkort niet eens in Barcelona alleen te vinden, zit in heuvelland tussen Valencia en Alicante. Ruw gezet.
De heuvels tussen die 2 steden zitten in Benidorm dus daar ga je al mank.

quote:
En wel wat meer dan dat. En nee niet van horen zeggen, daarbij weet iedereen dat je daar niet wilt zitten.
Oh en waarom dan wel? Je kunt alles opzoeken of vermijden hoor. In welke buurt wil jij dan bijv. per sé niet zitten? Wees eens specifiek a.u.b. aangezien je het goed weet?

quote:
Klopt. Ligt er aan wat je wilt.
Je kunt ook best goedkoop in Barcelona zitten of wat ook. Maar als je ietsje verderop gaat zitten echt spotgoedkoop in gewoon 3 verdiepingshuizen.
In the middle of nowhere ja, Jijona ofzo misschien nét aan voor dat geld. Nou, daar wil je pas niet zitten.
pi_185863099
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:53 schreef illusions het volgende:

De heuvels tussen die 2 steden zitten in Benidorm dus daar ga je al mank.
Je weet dat vanaf die hoek binnenland in het sws heuvelland is?

quote:
Oh en waarom dan wel? Je kunt alles opzoeken of vermijden hoor. In welke buurt wil jij dan bijv. per sé niet zitten? Wees eens specifiek a.u.b. aangezien je het goed weet?
Je wilt toch niet in die hoeken met die verwaande pensionado's zitten?
Sws niet onder Nederlanders meer.
Als je dan toch naar Spanje kan en gaat.
pi_185863292
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je weet dat vanaf die hoek binnenland in het sws heuvelland is?
[..]
Binnenland ja. Joh.
quote:
Je wilt toch niet in die hoeken met die verwaande pensionado's zitten?
Sws niet onder Nederlanders meer.
Als je dan toch naar Spanje kan en gaat.
Valt wel mee, dat moet je echt opzoeken. Maar welke buurt was het nou die jij per sé zou vermijden? Nogmaals, wees eens specifiek dan, je wist het zo goed.
pi_185889013
Altea O+
En Calpe O+
Vond Albir ook best aardig. We waren er laatst voor een dagje. Leuk tripje vanuit waar wij wonen. De kinderen vonden het vooral leuk in Albir want ze konden er een frikandel speciaal eten :)
Met een meidenkwartet
pi_185901584
Ik ben sinds een jaar Spanje-fan O+

Jaar geleden geweest, afgelopen januari ook en nu zit ik er weer. Oh en afgelopen oktober ook nog op Mallorca geweest.
Baal nu al als ik weer terug naar NL moet -O-
Zit nu voor de derde keer in Benalmadena. Ik hou echt van het relaxte leven hier :D
En damzzz wat heb ik deze week mazzel met het weer ook _O_

Nooit gedacht ook dat ik 3x naar dezelfde plaats zou gaan.
Maar het voelt vertrouwd hier en dat geeft me best veel rust.

Heb 3 vaste tenten waar ik heenga en ze me dus ook inmiddels kennen.
Daarbij heb ik sowieso makkelijk aanspraak dus vervelen doe ik me niet hier.

Tablet mee voor de Netflix die ik dus nog geenéén keer heb gebruikt.

Ohja en de Spaanse Tinder is briljant. Eergisteren in Torremolinos beland met een Fin die daar woont en werkt. Bijzonder wel :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185911967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:56 schreef bianconeri het volgende:
In die regio wel uitkijken dat je niet in de Nederlandse buurten komt haha. Daar wil je niet gaan zitten.

Wel mooie hoek. Lekker weer.
Goedkoop ook. Vrienden zitten er voor iets meer dan 300 euro in best groot huis. Lonen zijn er anders ofc maar toch.

Ga er zelf binnenkort heen, Requena. Hopelijk voor langer uiteindelijk.
Vrienden van mij wonen ook ergens omgeving Benidorm. Ze betalen 950 euro en hebben vrijstaand huis met zwembad O+

Maar omgeving Benidorm trekt ons niet.

We gaan begin mei naar benalmadena. Even 2 weken oriënteren.

Maar mijn man vertrekt ook weer het liefst terug naar Tenerife :o :@
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 10:34:08 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185912225
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vrienden van mij wonen ook ergens omgeving Benidorm. Ze betalen 950 euro en hebben vrijstaand huis met zwembad O+

Maar omgeving Benidorm trekt ons niet.

We gaan begin mei naar benalmadena. Even 2 weken oriënteren.

Maar mijn man vertrekt ook weer het liefst terug naar Tenerife :o :@
Als je in benal zit kunnen we wel bier drinken...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 10:37:27 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185912273
Oh en succes in torremolinos, zeker het Nederlands toeristen barretjes gedeelte zal je als Rotterdammer/ feyenoorder leuk vinden _O-


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185912549
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vrienden van mij wonen ook ergens omgeving Benidorm. Ze betalen 950 euro en hebben vrijstaand huis met zwembad O+

Maar omgeving Benidorm trekt ons niet.

We gaan begin mei naar benalmadena. Even 2 weken oriënteren.

Maar mijn man vertrekt ook weer het liefst terug naar Tenerife :o :@
benalmadena... ik zocht het net even op op de kaart. Leuk ja? Wij gaan twee weken op vakantie die kant op in april en heb alleen de eerste nachten nog maar geboekt (een stuk verder richting Cadiz, maar we gaan daarna terug langs de kust omhoog naar huis)
Met een meidenkwartet
pi_185912862
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Oh en succes in torremolinos, zeker het Nederlands toeristen barretjes gedeelte zal je als Rotterdammer/ feyenoorder leuk vinden _O-


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha tijd geleden dat ik je op FOK! heb zien posten (vroegâhhh in ONZ/MSN, poste toen onder SeaOfLove)

Torremolinos is niet echt mijn ding maar ben ook niet van het uitgaan/feestcafé.

Hier in Benalmadena ga ik alleen naar restaurant/barretje waar vnl locals komen, de Ierse pub en de Chinees :P
Oh en een vriend woont hier ook en heeft zijn tattooshop praktisch om de hoek liggen.

Ook hier natuurlijk één al toerist maar toch even wat anders dan Torremolinos.

Ik ga zo naar Fuengirola. Ben benieuwd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 11:26:12 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185912965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Haha tijd geleden dat ik je op FOK! heb zien posten (vroegâhhh in ONZ/MSN, poste toen onder SeaOfLove)

Torremolinos is niet echt mijn ding maar ben ook niet van het uitgaan/feestcafé.

Hier in Benalmadena ga ik alleen naar restaurant/barretje waar vnl locals komen, de Ierse pub en de Chinees :P
Oh en een vriend woont hier ook en heeft zijn tattooshop praktisch om de hoek liggen.

Ook hier natuurlijk één al toerist maar toch even wat anders dan Torremolinos.

Ik ga zo naar Fuengirola. Ben benieuwd.
Hoi SOL O+ Tijd geleden ja O+

Waar zit je in benal ergens dan? Echt te lang gezeten daar haha. Woon je daar nu of ? En geef 't adres van die tattoo zaak eens, ik ben binnenkort weer even daar en kan wel wat nieuwe inkt gebruiken.

Torremolinos vind ik echt verschrikkelijk ( zeker La Carihuela :r ).. Man man man man het volk daar ;(

Fuengirola was vroeger echt goddelijk, maar tegenwoordig is het zoveel minder dan toen :'( Heb daar écht veel dronken over straat gebanjerd diep in de nacht en voelde me er nu niet veilig toen ik er nuchter rondliep _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185913180
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Hoi SOL O+ Tijd geleden ja O+

Waar zit je in benal ergens dan? Echt te lang gezeten daar haha. Woon je daar nu of ? En geef 't adres van die tattoo zaak eens, ik ben binnenkort weer even daar en kan wel wat nieuwe inkt gebruiken.

Torremolinos vind ik echt verschrikkelijk ( zeker La Carihuela :r ).. Man man man man het volk daar ;(

Fuengirola was vroeger echt goddelijk, maar tegenwoordig is het zoveel minder dan toen :'( Heb daar écht veel dronken over straat gebanjerd diep in de nacht en voelde me er nu niet veilig toen ik er nuchter rondliep _O-


Op zijn fb staan wel wat dingen. Hij zit op die plek pas sinds januari. Hij is ook echt wel een kunstenaar heeft ook in een villa heel plafond onder handen genomen. Bizar!

Zit zelf daar stukje terug om de hoek in hotel Siroco.
Gewoon op vakantie trouwens. Even een weekje er tussenuit O+

Fuengirola ga ik zo alleen maar heen om stuk te wandelen en evt wat te shoppen. Zoals ik al zei: ben niet van het uitgaan.
Hooguit naar wat hardcore-festivals komende zomer maar eigenlijk ben ik nog moe van 2018 _O-

Mot ik zo wel eens een keer gaan douchen enzo :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185913193
@Jimbo hoe was jij dan zo in Spanje beland? En woon je nu weer in NL?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 12:14:58 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185913664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Jimbo hoe was jij dan zo in Spanje beland? En woon je nu weer in NL?
In die tijd met mn ouder meegegaan, was toen 15 ofzo.
Nu woon ik inmiddels weer in Nederland, maar ben nog vrij regelmatig daar gezien ik nog veel vrienden heb daar. Enige jammere is wel dat m'n ouders nu het huis te koop hebben staan, dus als dat verkocht is zal ik ook wel veel minder die kant op gaan :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op zijn fb staan wel wat dingen. Hij zit op die plek pas sinds januari. Hij is ook echt wel een kunstenaar heeft ook in een villa heel plafond onder handen genomen. Bizar!

Zit zelf daar stukje terug om de hoek in hotel Siroco.
Gewoon op vakantie trouwens. Even een weekje er tussenuit O+

Fuengirola ga ik zo alleen maar heen om stuk te wandelen en evt wat te shoppen. Zoals ik al zei: ben niet van het uitgaan.
Hooguit naar wat hardcore-festivals komende zomer maar eigenlijk ben ik nog moe van 2018 _O-

Mot ik zo wel eens een keer gaan douchen enzo :P
Oh gewoon overdag is fuengirola wel gewoon chill, je zit ook nog lekker buiten de vakantie periode dus je zit gewoon dik snor. Lekker beetje rondlopen en tapas vreten als een echte toerist haha. Heb in fuengirola z'n 5 jaar gewoond (met een maatje). Blijft een leuke stad.

Als ik je nog een tip mag geven, Oceans drive heeft chille cocktails (mojito's kan je vragen met zacapa gemaakt, zijn wel 10 eur dan maar écht geweldig) en als je nog heel chill wil eten;
Check dan dit zaakje:
https://www.google.nl/map(...)5366069!4d-4.6240166

Zit op een binnenpleintje, en naast die churreria waarvan de link is zit een ander zaakje (plein op en dan aan de linker muur zegmaar.. La Ferola) met echt heerlijk, super betaalbaar eten :Y. Het zit lekker fgelegen op een pleintje dus je hebt ook weinig last van toeristen :Y

Zal eens kijken naar die tattoo shop, jammer wel dat ie al vol zit, dan toch maar naar een andere :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185915241
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Oh en succes in torremolinos, zeker het Nederlands toeristen barretjes gedeelte zal je als Rotterdammer/ feyenoorder leuk vinden _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah :r

Ach mijn beste mattie op Tenerife is ook een neus _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

benalmadena... ik zocht het net even op op de kaart. Leuk ja? Wij gaan twee weken op vakantie die kant op in april en heb alleen de eerste nachten nog maar geboekt (een stuk verder richting Cadiz, maar we gaan daarna terug langs de kust omhoog naar huis)
Geen idee of het leuk is. Dat gaan we dus ontdekken.
  Moderator vrijdag 29 maart 2019 @ 14:17:17 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185915450
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Bah :r

Ach mijn beste mattie op Tenerife is ook een neus _O-
[..]

Geen idee of het leuk is. Dat gaan we dus ontdekken.
Benal is tof, beetje tussen de engelsen en de nederlanders in

Voor een (succesvolle) kroeg zou ik echter eerder in torre tussen de neuzen gaan zitten of tussen de zuipengelsen in fuengi (en dan moet je ook even de spots weten, als je iets concreets weet app maar even, ik ken de buurten daar goed en het publiek ;) )

Benal moet je het meer van de vaste klanten hebben, maakt het al gelijk wat lastiger. Hoe dan ook, als je een kroeg gaat beginnen verwacht ik wel een uitnodiging voor de opening he :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185919821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:08 schreef charmed_angel het volgende:


Vrienden van mij wonen ook ergens omgeving Benidorm. Ze betalen 950 euro en hebben vrijstaand huis met zwembad O+

Maar omgeving Benidorm trekt ons niet.

We gaan begin mei naar benalmadena. Even 2 weken oriënteren.

Maar mijn man vertrekt ook weer het liefst terug naar Tenerife :o :@
950 euro vind ik nog aan de dure kant voor Spaanse begrippen.
Nee Bendidorm vind ik ook niets.

Oh nou niet dat ik dat dorpje ken maar lijkt interessante omgeving.
pi_185919960
Helaas stijgen de prijzen hard in onze regio. Heel hard. Ook zijn electriciteit en gas enorm duur.
Met een meidenkwartet
pi_185921739
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 18:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

950 euro vind ik nog aan de dure kant voor Spaanse begrippen.
Nee Bendidorm vind ik ook niets.

Oh nou niet dat ik dat dorpje ken maar lijkt interessante omgeving.
In Tenerife betaal je 2500 voor hetzelfde _O-
Dus vind het eigenlijk wel goedkoop. Ik had app met 2 slaapkamers en betaald 650 incl.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 20:01:04 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185921947
FF spammen voor het platteland van Spanje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 31 maart 2019 @ 13:45:27 #98
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185948378
#EspaņaVaciada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_185959435
@Jimbo Marc heeft gewoon nog plek hoor.

Hij heeft mij vanmiddag onder handen genomen. Stond strak van de zenuwen. Maar het is helemaal oké geworden en ik was zelfs ontspannen :D

Uiteindelijk niet naar Fuengirola geweest trouwens. Was even naar Torremolinos nog gegaan, had daar afgesproken :)

Jouw tips neem ik mee voor volgende keer. Wil eigenlijk in mei weer net voor het hoogseizoen. Anders wordt het na het hoogseizoen.

Bedankt voor de uitgebreide reacties. Leuk om te lezen. Mag ik vragen hoe oud/jong je nu bent?
Ik volg Maikuuuul nu in CUL en die is zo erg volwassen geworden :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 31 maart 2019 @ 21:43:34 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185959521
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Jimbo Marc heeft gewoon nog plek hoor.

Hij heeft mij vanmiddag onder handen genomen. Stond strak van de zenuwen. Maar het is helemaal oké geworden en ik was zelfs ontspannen :D

Uiteindelijk niet naar Fuengirola geweest trouwens. Was even naar Torremolinos nog gegaan, had daar afgesproken :)

Jouw tips neem ik mee voor volgende keer. Wil eigenlijk in mei weer net voor het hoogseizoen. Anders wordt het na het hoogseizoen.

Bedankt voor de uitgebreide reacties. Leuk om te lezen. Mag ik vragen hoe oud/jong je nu bent?
Ik volg Maikuuuul nu in CUL en die is zo erg volwassen geworden :D
Ik ben nog steeds 12 van geest (stuk ouder qua lichaam ;( Ik ben een bebaarde hipster met een knot ;( )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')