SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verderIk ben inmiddels overleden
Ajax biedt 7, mexico wil 12.quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
'Ajax gaat overstag en verpulvert Mexicaans transferrecord: 15 miljoen euro'
https://www.voetbalprimeu(...)ptarget-lainez-.html
15 mil is wel een gok die je kan nemen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ajax biedt 7, mexico wil 12.
Ja, zal wel 15 worden
Het kan zijn dat ze 12 miljoen wilden plus 20% houden. En dat Ajax liever alle rechten heeft en dan maar 15 neerlegt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ajax biedt 7, mexico wil 12.
Ja, zal wel 15 worden
twee wereldtoppers gewoon joh.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zul je zien dat Lainez hard flopt en Magalln een pareltje blijkt.
Lainez > Lozanoquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:14 schreef Doublepain het volgende:
Overmar denkt dat ie een Brands kan pullen lol
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 03-01-2019 om 07:03:04Via dit linkje voor iedereen te lezen. Samen met @michieldehoog ging ik langs bij Peter Bosz om nog n keer die ene finale terug te kijken. En om zo'n duel te zien door het unieke perspectief van de trainer die de plannen bedacht https://t.co/fM1K9aPX1l reageer retweet
bedankt hans, was ook een grapjequote:Op donderdag 3 januari 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken. Op voorhand zulke dingen roepen is de goden verzoeken.
Ok dan maar had gekund dat je serieus was hij geldt als het grootste talent ooit in Mexico groter nog dan een Lozano bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bedankt hans, was ook een grapje
Hij schijnt wel beter te zijn in de kleine ruimte, maar een Lozano is dan weer doelgerichter.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan maar had gekund dat je serieus was hij geldt als het grootste talent ooit in Mexico groter nog dan een Lozano bijvoorbeeld.
het is altijd hit or missquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan maar had gekund dat je serieus was hij geldt als het grootste talent ooit in Mexico groter nog dan een Lozano bijvoorbeeld.
En belachelijk snel en kan op beide flanken, wat weer goed past bij 433 dat jullie spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schijnt wel beter te zijn in de kleine ruimte, maar een Lozano is dan weer doelgerichter.
lijkt wel een leuke speler inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
En belachelijk snel en kan op beide flanken, wat weer goed past bij 433 dat jullie spelen.
Lainez en Neres op de flanken volgend seizoen en Tadic op 10, prima.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
En belachelijk snel en kan op beide flanken, wat weer goed past bij 433 dat jullie spelen.
Zeker, misschien wel een type Overmarsquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt wel een leuke speler inderdaad
Wil Ziyech eigenlijk nog weg, die was er vorig seizoen even helemaal klaar mee....quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lainez en Neres op de flanken volgend seizoen en Tadic op 10, prima.
Lijkt me wel dat hij eens klaar is met die Eredivisie, en ik gun hem die stap ook. Vraag me alleen af welke club echt voor hem gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil Ziyech eigenlijk nog weg, die was er vorig seizoen even helemaal klaar mee....
moeilijk om te zeggen op basis van YouTube omdat dat uiteraard alleen maar hoogtepunten zijn maar hij lijkt me wel technischer dan Overmarsquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, misschien wel een type Overmars.
denk dat hij dit keer wel een club naar wens gaat krijgen op basis van wat hij in de CL heeft laten zien en thuis tegen Madrid zal Ajax ook nog wel een aardige pot neerzettenquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat hij eens klaar is met die Eredivisie, en ik gun hem die stap ook. Vraag me alleen af welke club echt voor hem gaat.
wie? sinterklaas?quote:
Die kan in principe bij elke Europese topclub aan de bak ( ff los van de Reals Barca en City) gezien zijn spel de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat hij eens klaar is met die Eredivisie, en ik gun hem die stap ook. Vraag me alleen af welke club echt voor hem gaat.
Een club als Dortmund/Arsenal/Inter wellicht.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat hij dit keer wel een club naar wens gaat krijgen op basis van wat hij in de CL heeft laten zien en thuis tegen Madrid zal Ajax ook nog wel een aardige pot neerzetten
Tadic heeft helemaal geen loopvermogen om op 10 te spelenquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lainez en Neres op de flanken volgend seizoen en Tadic op 10, prima.
Lainez.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie? sinterklaas?
als je het over ziyech hebt of Lainez, dat kan psv helemaal niet betalen.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tadic heeft helemaal geen loopvermogen om op 10 te spelen
quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lainez.
PSV ken em goedkoper binnenhalen vanwege de connectie en reputatie in Mexico.
ik combineer ze evenquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je hier een Harvard-analyse van?quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Club America zal wel wat miljoenen laten lopen omdat ze bij PSV wel eens een Mexicaanse avond hebben inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lainez.
PSV ken em goedkoper binnenhalen vanwege de connectie en reputatie in Mexico.
Tuurlijk heb ik datquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier een Harvard-analyse van?
Klaas ziet liever een type Toornstra op de '10'-positie, iedereen zijn voorkeur.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
Als je beweeglijke middenvelders met een goede inspeelpass om je heen hebt lopen dan hoef je ook helemaal niet als een debiel constant het hele veld over te steken op de 10 positie.
Klaasgod
sinds de taco bell in eindhoven is gesloten is het animo ook minder gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Club America zal wel wat miljoenen laten lopen omdat ze bij PSV wel eens een Mexicaanse avond hebben inderdaad.
Ik wilde de vergelijking dus niet maken omdat het dan weer over Feyenoord ging, maar inderdaad ja.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas ziet liever een type Toornstra op de '10'-positie, iedereen zijn voorkeur.
Jaloers!quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Club America zal wel wat miljoenen laten lopen omdat ze bij PSV wel eens een Mexicaanse avond hebben inderdaad.
Ajax speelt eigenlijk niet met een 10quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wilde de vergelijking dus niet maken omdat het dan weer over Feyenoord ging, maar inderdaad ja.
Muah dit seizoen wel weer hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelt eigenlijk niet met een 10
ik vind het wel gevarieerder dan datquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dit seizoen wel weer hoor.
Zyech is wel een soort van nummer 10quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dit seizoen wel weer hoor.
Het is ook wel gevarieerd, maar er staat wel duidelijk een blok van twee voor de verdediging en dan daarvoor drie spelers die veel rouleren. Niks mis mee verderquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel gevarieerder dan dat
dus geen vaste 10quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook wel gevarieerd, maar er staat wel duidelijk een blok van twee voor de verdediging en dan daarvoor drie spelers die veel rouleren. Niks mis mee verder
Als het trio Lainez - Tadic - Neres er staat lijkt Tadic mij wel het beste om centraal te gaan spelen van die drie.quote:
Bergkamp ookquote:
ik zie nog wel bod komen op Tadicquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het trio Lainez - Tadic - Neres er staat lijkt Tadic mij wel het beste om centraal te gaan spelen van die drie.
die gaat niet weg, althans dat zou ik raar vinden, het kan altijd natuurlijk.quote:
mwa. misschien iets te oud. net niet goed genoeg voor de echte top ?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds de taco bell in eindhoven is gesloten is het animo ook minder geworden
ik heb bij hem het gevoel dat hij enorm met FC Tadic bezig is, misschien onterecht de tijd zal het uitwijzen maar ondertussen zijn z'n statistieken heel goed en zou het me dus niet verbazen als hij nog een stap zou maken naar een subtopper in de PL of Italiquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niet geaccepteerd worden.
In Italie betalen ze dat met plezier en is het voetballeven ook niet afgelopen met 30, z'n transfersom was natuurlijk ook niet zo enorm maar ik heb liever dat hij blijft hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Tadic verdient bij ajax tussen de 3 en 4 miljoen euro
dat is voor europese begrippen een topsalaris voor een dergelijke speler
Dat gaat die nergens meer krijgen
ook gezien zijn leeftijd
Lijkt me dus sterk dat tadic nog een move gaat maken om ergens minder te gaan verdienen
Volgens mij wilden ze hem gewoon zeker twee jaar bij Ajax houden, en daarna wel eventueel meewerken aan een transfer naar China oid.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb bij hem het gevoel dat hij enorm met FC Tadic bezig is, misschien onterecht de tijd zal het uitwijzen maar ondertussen zijn z'n statistieken heel goed en zou het me dus niet verbazen als hij nog een stap zou maken naar een subtopper in de PL of Itali
Het kan zijn dat Tadic ontevreden raakt over de Nederlandse competitie en de kunstgrasveldenquote:Op donderdag 3 januari 2019 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Italie betalen ze dat met plezier en is het voetballeven ook niet afgelopen met 30, z'n transfersom was natuurlijk ook niet zo enorm maar ik heb liever dat hij blijft hoor
Niet dat ik Southampton wekelijks zag maar hij was daar wel 1 van de smaakmakersquote:Op donderdag 3 januari 2019 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Tadic ontevreden raakt over de Nederlandse competitie en de kunstgrasvelden
Ik vond heel die move sowieso vreemd naar ajax maar dat weet iedereen al
Zijn zaakwaarnemers hebben heus wel gekeken denk ik voor de move naar ajax of een betere competitie mogelijk geweest zou zijn.
Maar bij southampton was het ook gewoon een doorsnee speler want anders hadden de grotere engelse clubs toch ook wel interresse hebben gehad...?
Tadic is te goed voor de Nederlandse competitie maar in de sterkere competities zweeft die gewoon een beetje als subtopper.
Ja maar tadic is ook een redelijke goede speler misschien had die pech dat die bij southampton zat die niet echt goed presteerde de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik Southampton wekelijks zag maar hij was daar wel 1 van de smaakmakers
Dat concept faalt ook gewoon hard in Nederland. Hier in Amerika is het goedkoop en kun je je eigen burrito samenstellen via de Taco Bell app. Drive through enz. In Nederland betaal je je scheel en t smaakt nergens naar en is het een "restaurant". Fast food moet fast en goedkoop zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds de taco bell in eindhoven is gesloten is het animo ook minder geworden
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat concept faalt ook gewoon hard in Nederland. Hier in Amerika is het goedkoop en kun je je eigen burrito samenstellen via de Taco Bell app. Drive through enz. In Nederland betaal je je scheel en t smaakt nergens naar en is het een "restaurant". Fast food moet fast en goedkoop zijn.
Hoe bedoel je "hier in Amerika"? Je gaat toch niet zeggen dat je daar woont h.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat concept faalt ook gewoon hard in Nederland. Hier in Amerika is het goedkoop en kun je je eigen burrito samenstellen via de Taco Bell app. Drive through enz. In Nederland betaal je je scheel en t smaakt nergens naar en is het een "restaurant". Fast food moet fast en goedkoop zijn.
Ga lekker naar het taco Bell topic.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders weten dat iedereen daar met een Lozano-shirt loopt?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hier in Amerika"? Je gaat toch niet zeggen dat je daar woont h.
Topic geopend een uur na mijn post. Hoe kan ik in een niet bestaand topic posten?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga lekker naar het taco Bell topic.
CUL / Taco Bell
Zo'n blijkt maar weer dat Mourinho echt geen tactische genie is en dat het een houdbaarheidsdatum heeft. Gewoon laf en effectief als het meezit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 03-01-2019 om 07:03:04Via dit linkje voor iedereen te lezen. Samen met @michieldehoog ging ik langs bij Peter Bosz om nog n keer die ene finale terug te kijken. En om zo'n duel te zien door het unieke perspectief van de trainer die de plannen bedacht https://t.co/fM1K9aPX1l reageer retweet
Heerlijk Nederlands weer. Real geeft ons eerder met 4-0 op de broek dan andersom.quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Louis vindt het "zeker realistisch" dat men zegt dat Ajax kans heeft.
Kwaliteit van spelers Ajax zit niet ver onder dat van die van Madrid
gelukkig is louis een topcoach die wel uit gaat van de kans op succes in plaats van de vrees om te verliezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 08:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heerlijk Nederlands weer. Real geeft ons eerder met 4-0 op de broek dan andersom.
zegt niks geks in mijn optiek.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 08:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heerlijk Nederlands weer. Real geeft ons eerder met 4-0 op de broek dan andersom.
het is nog ver weg maar thuis zie ik nog wel mogelijkheden en dan moet je ook het geluk hebben dat je een aardige uitslag neer kan zettenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 08:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)t-tot-medio-2022.htmquote:Ajax legt Lassina Traor vast tot medio 2022
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lassina Traor en Ajax Cape Town over de overgang van de speler naar Amsterdam. De spits tekende een contract dat per 12 januari 2019 ingaat en een looptijd heeft van 3,5 jaar, tot en met 30 juni 2022.
Traor werd op 12 januari 2001 geboren in Bobo-Dioulasso, Burkina Faso. De aanvaller komt over vanuit de jeugdopleiding van Ajax Cape Town en speelde daarvoor bij Rahimo FC in Burkina Faso. Hij sluit tijdens het trainingskamp in Florida aan bij de selectie van Ajax.
Goed kapsel wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)t-tot-medio-2022.htm
Officieel nu
30 jaar?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)t-tot-medio-2022.htm
Officieel nu
40/45quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe groot is de selectie van ajax inmiddels? 60 spelers?
https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/startseite/verein/610quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe groot is de selectie van ajax inmiddels? 60 spelers?
Er mogen er maar 11 spelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/startseite/verein/610
29 spelers, met Traor en Lainez er zo bij dus 31 spelers in de selectie van het eerste. Maar een paar doen vaker mee met Jong Ajax, al heb je dan wel lekker veel man voor op de training.
Ow okequote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/startseite/verein/610
29 spelers, met Traor en Lainez er zo bij dus 31 spelers in de selectie van het eerste. Maar een paar doen vaker mee met Jong Ajax, al heb je dan wel lekker veel man voor op de training.
lijkt me ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax mag nog wel wat rommel uit de selectie verpatsen verder.
Veltman?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax mag nog wel wat rommel uit de selectie verpatsen verder.
Cassierra, Cerny, Johnsen, De Wit, Eiting, Bakker mogen wel verkocht of verhuurd worden.quote:
Die ook graag, maar die zal er nog wel bij blijven jammer genoeg.quote:
als Veltman slim is laat hij zich verhuren aan Groningen of zo tot de zomer, tenminste als hij inmiddels fit is, bij jong mag hij niet meer spelen en bij het eerste zal hij er weinig aan toe komenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra, Cerny, Johnsen, De Wit, Eiting, Bakker mogen wel verkocht of verhuurd worden.
[..]
Die ook graag, maar die zal er nog wel bij blijven jammer genoeg.
Ja allleen met doorselecteren wordt je beterquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra, Cerny, Johnsen, De Wit, Eiting, Bakker mogen wel verkocht of verhuurd worden.
[..]
Die ook graag, maar die zal er nog wel bij blijven jammer genoeg.
Geen idee hoe hoog hij in de hierarchie staat bij Ten Hag, misschien is hij wel de tweede rechtsback boven Kristensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Veltman slim is laat hij zich verhuren aan Groningen of zo tot de zomer, tenminste als hij inmiddels fit is, bij jong mag hij niet meer spelen en bij het eerste zal hij er weinig aan toe komen
Dat zal bij die spelers met een jeugdcontractje ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja allleen met doorselecteren wordt je beter
Alleen je komt zo moeilijk van die troep af omdat die spelers allemaal salarissen krijgen die gemiddeld hoger liggen dan de rest van eredivsie of elders...dus ze willen zo lang mogelijk dat geld maandelijks op hun rekening krijgen.....
In Rotterdam ook een groot probleem.....
na zo'n zware blessure moet je weer aan spelen toekomen dus zelfs als 2e rechtsback is dat niet voldoendequote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog hij in de hierarchie staat bij Ten Hag, misschien is hij wel de tweede rechtsback boven Kristensen.
[..]
Dat zal bij die spelers met een jeugdcontractje ook wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |