quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
veel plezierquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:25 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Ik ga Tushy Raw kijken.
Ik wordt doodziek van die ventquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Jair heb ik niet gemist.
Karikatuur van zichzelf
Pax?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:27 schreef Vallon het volgende:
Word idd niks deze avond.... Eva heeft het te druk met Pax om door te pakken.....
Ik kan mij nog een moment herinneren dat hij laveloos bij Pauw zat en hij zijn basisschooljuf zag. Dat was geen normaal item. Raar gedrag.quote:
Christus wat een naam.quote:
Ik bedoel dit itemquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel weer ene of andere komiek zijn. Ken hem ook niet?
Dit jaar oudejaarscoverance.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel weer ene of andere komiek zijn. Ken hem ook niet?
Terechtquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:37 schreef superniger het volgende:
Ik wil Tim corrigerende tikken geven.
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:37 schreef superniger het volgende:
Goeie posts vandaag.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:37 schreef superniger het volgende:
Ergens in april pas weer, helaasquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
yup met dat hele programma, wanneer komt Pauw weer?
Mwah nee, verspilde moeite om het terug te kijken ook. Totaal echt niks boeiends aan.quote:
nog maskertje?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de kleren van morgen van klaar te leggen
Op woensdag?quote:
Kleren aantrekkenquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de kleren van morgen van klaar te leggen
Ik vond er ook niks meer aan merkte ik.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb dit jaar geen vuurwerk gekocht. Voor het eerst sinds mijn 8e ofzo.
Niemand koopt meer tegenwoordig. Vroeger had iedereen allemaal potten mee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond er ook niks meer aan merkte ik.
Bij ons hadden er twee mensen voor 200+ gekocht enzo. Rest niks.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand koopt meer tegenwoordig. Vroeger had iedereen allemaal potten mee.
https://pauw.bnnvara.nl/n(...)van-dit-pauw-seizoenquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik dacht toch begin maart het is om de 3 maanden
Zondag, dinsdag en donderdag is maskerdag.quote:
Wel jammer want een goed showtje kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons hadden er twee mensen voor 200+ gekocht enzo. Rest niks.
owww sorryquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zondag, dinsdag en donderdag is maskerdag.
Ben snel weer naar binnen gegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel jammer want een goed showtje kan nooit kwaad.
bizar veel geld he fransquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Zie hem zitten de woonwagenbewoner. Wat een god
Big moneyquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
bizar veel geld he frans
Wat een god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |