hoiquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke bloedhond mag ik vanaf nu een heel jaar negeren?
quote:
Nee, Rellende_Thijs heeft hem weggepest.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dit ook de reden dat hij hier niet meer komt?
Dat hele topic en het topic daarna zijn genotquote:
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Rellende_Thijs heeft hem weggepest.
Daar heb ik 2 jaar geleden ook wel van genoten ja.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop wel dat ik Pasqualon houd. #mooie jongen.
Klootzak.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses.
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn gimmick van dit jaar was om jou zoveel mogelijk voor de wielen te fietsen, maar aangezien jij je strikt aan de regels hebt gehouden en Pedersen e.g. links hebt laten liggen gaat dit plan niet slagen denk ik.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gif al klaar staan
Vistuigquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gif al klaar staan
Dat kan ook niet, als dat je een na hoogste bod is.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, als dat je een na hoogste bod is.
Maar Enger kan er niets vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
In dat geval had je Raim nooit boven Sondre verkozen met je homo-erotische hersenspinsels.
Ik heb liever een rouwdouwende aardappelneuker dan zo'n gladde homoboy.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
In dat geval had je Raim nooit boven Sondre verkozen met je homo-erotische hersenspinsels.
Dit gelooft natuurlijk niemand Nick.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb liever een rouwdouwende aardappelneuker dan zo'n gladde homoboy.
Pogba is een ergernisopwekkende voetballer.quote:
Blijven stoppen met roken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:53 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens voor 2019?
Het is wel weer verschrikkelijke kick-and-rush.quote:
halve marathon gaan uitlopenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:53 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens voor 2019?
Daarom gewoon lekker naar Mouth & MacNeal luisteren.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wel weer verschrikkelijke kick-and-rush.
Ook weer hard moeten lachen om ziedende mensen omdat Everton v Leicester en al die feestdagenwedstrijden stervenskut waren.
Dat was voor de tijd al een beetje duidelijk ja. Ik kijk ook lang niet alles.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wel weer verschrikkelijke kick-and-rush.
Ook weer hard moeten lachen om ziedende mensen omdat Everton v Leicester en al die feestdagenwedstrijden stervenskut waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |