abonnement Unibet Coolblue
pi_184293433
Goedemorgen :W
Ik heb er alweer een uur appen met mn lieffie op zitten. Ons vaste momentje 's ochtends voor ons samen. Kan niet wachten tot we niet meer hoeven te appen maar gewoon naast elkaar liggen dan *;
pi_184293548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:15 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Ik heb er alweer een uur appen met mn lieffie op zitten. Ons vaste momentje 's ochtends voor ons samen. Kan niet wachten tot we niet meer hoeven te appen maar gewoon naast elkaar liggen dan *;
Dat is wel gezellig wakker worden zo, maar ik duim voor jullie mee!


Eerst koffie......bomvolle werkdag voor de boeg.... :{
pi_184293608
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is wel gezellig wakker worden zo, maar ik duim voor jullie mee!


Eerst koffie......bomvolle werkdag voor de boeg.... :{
Lief! En ja echt super fijn, dat minder op zijn telefoon zitten en niet meer appen op het werk heeft gelukkig maar een paar dagen geduurd ;)

Oef succes dan maar! Ik heb op woensdagochtend altijd cursus maar echt geen zin. Te donker en te koud nog en wil nog meer slapen :Z
pi_184293624
Succes jullie! Ik mag vandaag weer thuiswerken gelukkig, heb opstartproblemen :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184293644
Owja......heel dapper zeggen dat je minder gaat appen en dat dan niet volhouden......eigenlijk ook wel schattig O+


Heb op zich maar twee cliënten vandaag, maar twee keer drie uur huishoudelijk werk doen vind ik wel pittig.....en dan nog door een groot deel van de stad onderweg op m'n fiets....

Maar succes met je cursus!
pi_184293863
Dankjulliewel :)
Haha idd, vond ik ook wel O+
Hij miste me toch te erg dan *;

Dat is zeker pittig, ik heb dat toen ik nog studeerde als bijbaantje gedaan in de vakantie. Succes!

En QS dat is dan wel een voordeel dat je kunt thuiswerken. Succes met opstarten ;)



Niet te lang in slaapstand blijven o|O
pi_184294041
Ik doe mijn best Hestia _O-

Bijkomend voordeel is wel dat ik nu niet door de regen hoef. Nadeel is dat ik net al bijna m'n boekenkast aan het uitzoeken was. Toch een soort nesteldrang :+ (Eigenlijk mis ik vriend best wel deze week en is het ook bezigheidstherapie)
Gek? kan je dat eten?
pi_184294138
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:23 schreef quickstepster het volgende:
Ik doe mijn best Hestia _O-

Bijkomend voordeel is wel dat ik nu niet door de regen hoef. Nadeel is dat ik net al bijna m'n boekenkast aan het uitzoeken was. Toch een soort nesteldrang :+ (Eigenlijk mis ik vriend best wel deze week en is het ook bezigheidstherapie)
Regen? Hier is het droog maar wel koud (3°). Ben maandag op de terugweg van cursus mn ene handschoen verloren, dus hoop dat ik die zo onderweg nog weer tegenkom :P

Aaw ja kan ik me ook wel voorstellen, helemaal als je juist zoveel samen bent geweest de laatste weken dat je hem nu met gewone ritme weer extra mist doordeweeks. Knuff :*
pi_184294497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:34 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Aaw ja kan ik me ook wel voorstellen, helemaal als je juist zoveel samen bent geweest de laatste weken dat je hem nu met gewone ritme weer extra mist doordeweeks. Knuff :*
Succes met het opsporen van je handschoen!

En dat is het inderdaad denk ik. Verwend door de tijd samen met kerst en oud en nieuw. En nu weer terug naar alleen weekendjes waarbij hij afgelopen weekend ook bijtijds weer terug moest. Babies hebben zoiets als huidhonger toch? Ik nu ook _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184294609
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:01 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Succes met het opsporen van je handschoen!

En dat is het inderdaad denk ik. Verwend door de tijd samen met kerst en oud en nieuw. En nu weer terug naar alleen weekendjes waarbij hij afgelopen weekend ook bijtijds weer terug moest. Babies hebben zoiets als huidhonger toch? Ik nu ook _O-
Helaas niet gevonden. Jammer dat hij ook alweer op tijd weg moest dan.
En ja precies, huidhonger is daar wel het goede woord voor :D
pi_184298260
Schattig, kreeg een vrij discrete "gefeliciteerd" van een collega aan wie hij het had verteld.
En hij liep net nog ff bij me langs om me succes met m'n tentamen te wensen :)

Nu tijd voor stress :")
pi_184299245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef RokStarr het volgende:
Schattig, kreeg een vrij discrete "gefeliciteerd" van een collega aan wie hij het had verteld.
En hij liep net nog ff bij me langs om me succes met m'n tentamen te wensen :)

Nu tijd voor stress :")
Lief! Succes met je tentamen ^O^
pi_184300987
Succes RokStarr!! *O*

Vandaag maar een gek dagje. Krijg niet veel werk gedaan. Bleh. Morgen maar even kijken wanneer ik vrij wil zijn volgende week. M'n batterij is een beetje leeg -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184301820
Ik begin mezelf echt te haten. Moeite doen om iemand toe te laten en dan gewoon geneerd te worden
pi_184301904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik begin mezelf echt te haten. Moeite doen om iemand toe te laten en dan gewoon geneerd te worden
Yasmin: hoezo zou je jezelf moeten haten? Da's nooit een goed idee. Jij stelt je juist open O+

En vanwaar deze post? Vakantievent is stil?
Gek? kan je dat eten?
pi_184301928
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:59 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Yasmin: hoezo zou je jezelf moeten haten? Da's nooit een goed idee. Jij stelt je juist open O+

En vanwaar deze post? Vakantievent is stil?
Jawel want wist het al van te voren.
pi_184301962
En dan te denken dat ik mezelf heb wijsgemaakt dat die misschien echt oprecht was. Daarom begin ik mezelf te haten
pi_184301975
:O :O :O


Dikke knuffel Yasmin, laat je niet gek maken! :*


Team klefbek en huidhonger..... *;
pi_184302066
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
:O :O :O

Dikke knuffel Yasmin, laat je niet gek maken! :*

Team klefbek en huidhonger..... *;
Ja lekker makkelijk lullen zo natuurlijk.
pi_184302076
Goeie teams hebben we zo *;

En Yasmin, wat is er dan gebeurt?
Gek? kan je dat eten?
pi_184302094
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:08 schreef quickstepster het volgende:
Goeie teams hebben we zo *;

En Yasmin, wat is er dan gebeurt?
Paar dagen geleden gevraagd of ik hem nog zie als die terug is. Geen reactie en vandaag nog smiley gestuurd maar ook geen reactie...
pi_184302105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En dan te denken dat ik mezelf heb wijsgemaakt dat die misschien echt oprecht was. Daarom begin ik mezelf te haten
Ik heb al eerder gezegd, als je daar over moet twijfelen is het niet de juiste
Hopelijk heb je er iets van geleerd voor de volgende keer
pi_184302128
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd, als je daar over moet twijfelen is het niet de juiste
Hopelijk heb je er iets van geleerd voor de volgende keer
Ik denk dat niemand oprecht is. Dus in mijn geval is dat niet echt handig advies.
pi_184302158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand oprecht is. Dus in mijn geval is dat niet echt handig advies.
Dan eerst daar eens aan gaan werken :)
pi_184302165
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan eerst daar eens aan gaan werken :)
Ja geen idee hoe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')