Oneens, voor hetzelfde geld had hij nu beide eilanden aan kunnen doen in plaats van suf om het beeld varen..quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:14 schreef Daario het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel spijt van hebben. De cruise vaart rakelings langs het vrijheidsbeeld terwijl de gratis ferry toch een stuk verder vanaf zit. Bovendien heb je een betere view op de skyline van NY
Kijk eens op AirBNB.quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben opzoek naar max 110 euro per nacht in manhatten, mag buiten manhatten voor de datum 22-28 april.
ER zijn zoveel hotels dat ik de bomen door de bos niet zie....
Ik vind het jammer genoeg beetje te duur allemaal.
Een Hostel is een goede optie, maar plots vind ik het raar om met onbekenden op 1 kamer te slapen.
Ik reis 6 dagen naar NYC, achteraf bekeken had ik beter maar 5 dagen geweest.
Als ik de prijs kan drukken door buiten Manhattan te boeken.
Ieder dg uurtje reizen lijkt me geen probleem
wat kost dat ticket wat je nu hebt dan?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gratis ferry? Dat wist ik niet...
Als ik de ervaring niet heb ....
Maar goed heb dit nu gekocht..
Volgens mij is dat zo'n Liberty / Empire Combo voor 58$ ppquote:Op donderdag 10 januari 2019 09:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wat kost dat ticket wat je nu hebt dan?
https://www.booking.com/h(...)2AEB6AEB-AELiAIBqAID;sid=b1fc49038bcfbaeaa1294bf55a10fcb0;checkin=2019-04-22;checkout=2019-04-28;dest_id=20088325;dest_type=city;dist=0;hapos=7;highlighted_blocks=27964810_97629298_0_0_0%2C27964810_97629298_0_0_0;m_occ=2;matching_block_id=27964810_97629298_0_0_0;ref_is_wl=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=price_for_two;srepoch=1547201929;srpvid=c1bb4883a4db05ed;type=total;ucfs=1"e:Op woensdag 9 januari 2019 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben opzoek naar max 110 euro per nacht in manhatten, mag buiten manhatten voor de datum 22-28 april.
Een Hostel is een goede optie, maar plots vind ik het raar om met onbekenden op 1 kamer te slapen.
Have fun, je gaat een mooie, zonnige week tegemoet!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:04 schreef Gezicht het volgende:
Over een uurtje of 10 touchdown op JFK
Ohja ik zie het nu op de site iddquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n Liberty / Empire Combo voor 58$ pp
https://www.hotwire.com/h(...)MTc1ODY5MDcwMDc4MQ--quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht dat ik een goede deal hadquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohja ik zie het nu op de site idd
Je ziet natuurlijk wel wat meer dan wanneer je met de staten island ferry gaat..
Maarja voor ongeveer hetzelfde geld had je ook een kaartje kunnen kopen met toegang tot de kroon van het vrijheidsbeeld + empire state building
Kan gebeuren, niet te veel over inzitten gewoon genietenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een goede deal had
Ik verblijf voorlopig (kan gratis anuleren)n het HI NYC hostel, uptown westside terhoogte van 104stquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niet te veel over inzitten gewoon genieten![]()
Heb je al een hotel/hostel op het oog?
Die is gaafquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik verblijf voorlopig (kan gratis anuleren)n het HI NYC hostel, uptown westside terhoogte van 104st
Volgens mij kun je daar alleen gebruik van maken als je op je huidige ESTA al eens naar de VS bent geweest.quote:Op zondag 13 januari 2019 02:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand idee hoe het Automated Passport Control werkt bij aankomst op JFK?
Mag je met een ESTA daar gewoon gebruik van maken? of moet je naar de rij om vragen beantwoorden. (en valt dit mee? )
Heel wisselende ervaringen, soms heel soepel en vriendelijk, soms heel nors en streng ondervraagd. Beantwoord netjes de vragen, gedraag je normaal en ga vooral niet grappig staan doen.quote:Op zondag 13 januari 2019 02:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
of moet je naar de rij om vragen beantwoorden. (en valt dit mee? )
welke vragen zijn dat dan in het algemeen?quote:Op zondag 13 januari 2019 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heel wisselende ervaringen, soms heel soepel en vriendelijk, soms heel nors en streng ondervraagd. Beantwoord netjes de vragen, gedraag je normaal en ga vooral niet grappig staan doen.
Wat is de reden van je bezoek?quote:Op zondag 13 januari 2019 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
welke vragen zijn dat dan in het algemeen?
Mij kennende zal ik als een stresskip naar de controle gaan.. Ook al ben ik een normale reiziger die de US wil bezoeken. Mijn Engels is redelijk basic. Maar ik kan me plan wel trekken .
Oh ja tipje, doe een paar van die tours die HI organiseert. Jerry's Grand Tour en de tour van Central Park vond ik heel gaaf.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik verblijf voorlopig (kan gratis anuleren)n het HI NYC hostel, uptown westside terhoogte van 104st
Even de vragen van Droopie 'oefenen' en dan komt het wel goedquote:Op zondag 13 januari 2019 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
welke vragen zijn dat dan in het algemeen?
Mij kennende zal ik als een stresskip naar de controle gaan.. Ook al ben ik een normale reiziger die de US wil bezoeken. Mijn Engels is redelijk basic. Maar ik kan me plan wel trekken .
Bedankt. Heb je daar zelf geslapen?quote:Op zondag 13 januari 2019 19:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh ja tipje, doe een paar van die tours die HI organiseert. Jerry's Grand Tour en de tour van Central Park vond ik heel gaaf.
1.ligt heel erg aan de 'vreemden' die er op dat moment verblijven. Meestal zijn mensen wel respectvol en houden rekening met elkaar.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt. Heb je daar zelf geslapen?
1. Hoe was het om met "vreemden" om 1 ruimte te slapen?
2. kon je goed slapen?
.
ik zie dat begin volgende week de gevoelstemraptuur rond de -20 is..quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:02 schreef Nia het volgende:
Nog een maand wachten voor mij en dan ga ik weer naar NYC. Ik volg elke dag het weer in Manhattan op wunderground.com. Zolang er maar geen sneeuwstormen voorspeld worden vind ik alles prima. Kijkende naar de weerhistorie van de afgelopen 15 jaren, liggen de temperaturen er in midden februari overdag tussen de +13 en -6 graden. Het kan er dus winter maar ook lente zijn.
Heul niet! Ik was er ook in februari 2014 en wij liepen toen als eerste door Central Park in de ochtend!quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zat met -30 in een bootje op de hudson in februari 2014In de ochtend als eerste door een besneeuwd central park wandelen is dan ook epic
fake news!quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heul niet! Ik was er ook in februari 2014 en wij liepen toen als eerste door Central Park in de ochtend!
Dat lijkt me dus inderdaad echt epic om dat te belevenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zat met -30 in een bootje op de hudson in februari 2014In de ochtend als eerste door een besneeuwd central park wandelen is dan ook epic
idd :p Maar kan moeilijk geen halfuur naar dat ding kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb geen opmerkingen over je planning maar moest hard lachen om dit
19:15 - 19:16 : Kijken naar trumptower
idd is wel erg ruimigquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
8 uur in Central Park.
Om wat te doen
Je kunt er rondlopen, chillen op het gras, beetje fietsen. Zelfs de dierentuin is een optie. Je kunt je echt wel lang in Central Park vermaken.quote:
Lekker man in de kutkou.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt er rondlopen, chillen op het gras, beetje fietsen. Zelfs de dierentuin is een optie. Je kunt je echt wel lang in Central Park vermaken.
Skypen als je aankomt vind ik persoonlijk nogal overdreven.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dag 7: Zondag
Niks gepland in de ochtend ( zo lang mogelijk slapen)
14:00 - 15:00 Richting JFK
15:00 - 19:30 Op JFK Inchecken, boarden en opstijgen richting Brussel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |