SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, niet op verzoek, ondanks het feit dat ik dat al tachtig keer heb aangegeven. Ik snap wel dat Phi niet de enige baby is en dat het soms gewoon net even beter uitkomt ofzo. Ze schrijven per kindje een aparte notitie in de app (het is echt een persoonlijk bericht met 'Phi heeft een fruithapje op met peer, banaan en kiwi. Ze heeft een paar hapjes op.') Dus dat lijkt me geen foutje. Ach, het gaat me helemaal niet om die fruithap op zich, ze is zeven maanden en gaat heus niet stuk van een hap kiwi. Ik vind het wel irritant dat ze gewoon niet luisteren, niet naar mij, maar kennelijk ook niet naar elkaar, als de ene leidster 's ochtends zegt alleen peer te geven en de andere leidster me 's middags zegt dat ze appel hebben gegeven. Het klinkt enorm pietluttig zoquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:39 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Jentin, ook al vervelend! Maar misschien staat het gewoon fout in de app en heeft ze alleen peer of appel op? En wat gek dat ze de flessen oprekken. Ze voeden niet op verzoek dus?
Hier ook nog geen cyclus. Mars is bijna 9 maanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:59 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Donna, wat een leukerd!
Jentin, klinkt helemaal niet pietluttig hoor. Je wil er vanuit kunnen gaan dat ze jouw opmerkingen serieus nemen en doorgeven aan elkaar.
Ik heb gelukkig ook alleen maar goede ervaringen met ons KDV. Ze zijn superlief en zorgen enorm goed voor onze kindjes. En ze gaan er allebei met erg veel plezier naar toe!
Mini, hier ook nog geen cyclus te bekennen. Ik vermoed al zo'n twee maanden dat het eraan zit te komen maar nog helemaal niksAls M 1 jaar is (volgende maand al!) stop ik met kolven op haar opvangdagen, misschien dat er dan iets op gang komt. Duurde het bij de andere dames ook zo lang?
Geen borstvoeding meer geven is geen doorslaapgarantie lieve Jagär. Uiteraard is het helemaal aan jou maar zou zonde zijn dat dat je verwachting is en als dat niet zo blijkt te zijn, je spijt krijgt dat je gestopt bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Oi, die opvang perikelen. Frustrerend lijkt me dat. Zie er ook best tegen op om O straks naar de opvang te sturen. Aan de andere kant wil ik ook weer heel graag werken.
O is nu 8 maand en viert dat door zich overal op te trekken tot staan, onmeunig veel te lachen, veel te eten en weinig te slapen. Ik loop ondertussen wel een beetje op m'n tandvlees en zit te denken aan stoppen met bv, gewoon zodat ik een nacht bij kan slapen. Maar goed, dat is wel een beetje radicaal.
Dat speelt in mijn hoofd ook. Plus, de afhankelijkheid van mij begint me op te breken. O drinkt niet uit een flesje en heeft vooral snachts me echt nodig. Ik denk dat stoppen met bv hier bij zou kunnen helpen. Ook omdat ik op het moment snachts altijd de makkelijke weg kies, vanwege geen energie voor iets anders. Maar goed, ik denk niet dat ik ga stoppen voordat hij 1 is... Flesjes maken in het midden van de nacht lijkt me ook niets...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Om even de advocaat van de duivel te spelen: ik weet dat kunstvoeding geen garantie op doorslapen is, maar (vrijwel) alle verhalen van snel doorslapende kinderen in mijn omgeving, zijn van flesgevoede kinderen. Omgekeerd hoor ik bijna altijd dat borstgevoede kinderen s nachts veel langer nog om voeding vragen. Uitzonderingen uiteraard daargelaten. Ik weet dat er gezegd wordt dat daar geen wetenschappelijke onderbouwing voor is, maar valt jullie dat niet op?
Voor mij overigens geen reden om op kv over te gaan, maar ik vraag me wel ooit af hoe de nachten zouden gaan als ik geen bv zou hebben gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna een lekker middagdutje!![]()
Ik hou er niet van om de 'betweter' uit de hangen, maar warm kraanwater om babyvoeding aan te maken wordt afgeraden.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:14 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! We hebben er niks aan gedaan vandaag maar ze hebben er op het kdv wel wat mee gedaan en hij staat op elke foto een beetje zo ->![]()
![]()
Nog eenvoor alle mooie foto’s die ik voorbij heb zien komen!
En ik heb alleen ervaring met kv en Casper sliep wel vrij snel een poos door (van week 6-16 ongeveer) daarna eigenlijk niet meer. Maar ik had dan meestal 1 en max 2 voedingsmomenten per nacht en niet elke 2u bijvoorbeeld. Ik zou nooit voor volledig kv kiezen om het doorslapen (ik had sowieso graag bv willen geven) maar ik sluit me wel bij Spees aan omdat ik die verhalen ook ken. En wat betreft flesjes maken in de nacht. Wij hebben een afgemeten poederbakje + fles in de badkamer staan en warm water uit de kraan daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |