abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184269483
Sillie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lekker Tink *O*

Hapjes heb ik nog geen verstand van, ik heb het Kleintjes boek al liggen en we gaan daar volgende maand mee aan de slag.

Bikkel heeft waarschijnlijk een buikvirus en is veel aan het spugen. Hierdoor komt hij ook iedere 2,5 uur voor een voeding :Z .

Morgen even voor de puntjes op de i naar een lactatiekundige, ik ben benieuwd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184269514
Hier vanaf zes maanden bij elke maaltijd water uit een gewoon open glas, maar wel op babyknuistformaat: shotglaasjes van 50 ml van de Ikea en Blokker :)
Er gaan twee tot drie van die glaasjes per maaltijd leeg.

En na die verhalen hier sta ik er stevig bij stil hoezeer ik het getroffen heb met een hartstikke betrokken lief..

[ Bericht 16% gewijzigd door minilot op 07-01-2019 21:59:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_184269542
OT, valt op zich mee :) maar wellicht vind ik het morgenvroeg wel even spannend als we hem afzetten ;) heb er wel vertrouwen in dat hij het goed zal doen verder :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184269852
Woah Exode,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had mijn mond echt niet kunnen houden :X

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 07-01-2019 22:17:20 ]
pi_184269937
Walgelijk inderdaad :X Zo kun je toch niet zijn?

Sommige mensen :{w Zo vertelde iemand hier onlangs de baby overdag niet te verschonen tenzij poep, want ‘op de verpakking staat ‘tot 12 uur droog’’. Moet je dan lachen of huilen :|W?
pi_184270277
Op mijn favoriete fb pagina ging het laatst over het beginnen met vv. Waren er zat die met 2,5 maand al begonnen. Ik moet daar een beetje van huilen.
  maandag 7 januari 2019 @ 22:28:55 #157
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184270339
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:11 schreef Jentin het volgende:
Walgelijk inderdaad :X Zo kun je toch niet zijn?

Sommige mensen :{w Zo vertelde iemand hier onlangs de baby overdag niet te verschonen tenzij poep, want ‘op de verpakking staat ‘tot 12 uur droog’’. Moet je dan lachen of huilen :|W?
Beter zit diegene ook de hele dag in zijn/haar eigen pis.
Arme baby, zal wel lekker stinken, jeuken en branden. :{
pi_184270674
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:25 schreef Wolken het volgende:
Op mijn favoriete fb pagina ging het laatst over het beginnen met vv. Waren er zat die met 2,5 maand al begonnen. Ik moet daar een beetje van huilen.
Hier een reden dat ik de pagina inmiddels niet meer volg, ik erger me te veel :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_184270684
Oh mensen, mag ik even van me afschrijven?

Sofie gaat 2 dagen per week naar het kdv. Van te voren had ik er totaal geen problemen mee maar ondertussen wel. Nadat ze toch steeds weer in een maxicosi-schommel wordt gezet. Bleek voor de vakantie ook dat ze haar met een dekentje lieten slapen. Ondanks onze uitdrukkelijke verzoeken eerder dit niet te doen omdat Sofie regelmatig met haar hoofd naar het voeteneind draait. Ik bracht Sofie vanochtend met een steen in m’n maag weg. Ging ik haar ophalen zegt haar leidster “slapen in een bedje lukte niet, ze heeft een half uur hard liggen huilen. Maar ja ze moet het toch leren” :'(
Ik ben er zo verdrietig erover en het voelt zo k*t! Wie laat een kind van 5 maanden nou zolang huilen?
Ik heb aangegeven dat ze van ons niet perse in bed hoeft te slapen en dat ze echt niet in slaap valt als ze hard ligt te huilen. Maar ik heb niet het idee dat het aankwam.
Vrijdag is in principe de volgende opvangdag. We proberen donderdag nog een gesprek te regelen. Maar ik weet niet of ik haar ooit weer met een vertrouwd gevoel kan brengen. Alles bij elkaar opgeteld heb ik er zo’n rotgevoel over.
pi_184271731
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:45 schreef Takkie88 het volgende:

Sofie gaat 2 dagen per week naar het kdv. Van te voren had ik er totaal geen problemen mee maar ondertussen wel. Nadat ze toch steeds weer in een maxicosi-schommel wordt gezet. Bleek voor de vakantie ook dat ze haar met een dekentje lieten slapen. Ondanks onze uitdrukkelijke verzoeken eerder dit niet te doen omdat Sofie regelmatig met haar hoofd naar het voeteneind draait. Ik bracht Sofie vanochtend met een steen in m’n maag weg. Ging ik haar ophalen zegt haar leidster “slapen in een bedje lukte niet, ze heeft een half uur hard liggen huilen. Maar ja ze moet het toch leren” :'(
Ik ben er zo verdrietig erover en het voelt zo k*t! Wie laat een kind van 5 maanden nou zolang huilen?
Ik heb aangegeven dat ze van ons niet perse in bed hoeft te slapen en dat ze echt niet in slaap valt als ze hard ligt te huilen. Maar ik heb niet het idee dat het aankwam.
Vrijdag is in principe de volgende opvangdag. We proberen donderdag nog een gesprek te regelen. Maar ik weet niet of ik haar ooit weer met een vertrouwd gevoel kan brengen. Alles bij elkaar opgeteld heb ik er zo’n rotgevoel over.
Heb je zelf het idee dat het na weer een gesprek nog gaat veranderen? Vaak is het dat als je eenmaal het vertrouwen kwijt bent dit niet meer terug komt. Is er nog een ander kdv in de buurt waar je eventueel terecht kan? Een half uur laten huilen is voor mij een absolute no-go. En als jij aangeeft dat je niet wilt dat ze met dekentje slaapt dan moeten ze dat ook gewoon niet doen. Punt. Je moet je kind met een gerust hart achter kunnen laten en moet met een steen in je maag.
pi_184273603
Uch. Wat is er met mijn baby aan de hand. Elk uur wakker... :Z . Hallo eerste werkdag :W
pi_184273668
Sterkte en succes sillie! :*
pi_184273771
Sterkte sillie :X c_/ c_/ c_/

Takkie poeh ik zou daar ook veel moeite mee hebben. Idd, laten huilen kan er bij mij echt niet in :@ toch eens kijken voor een ander kdv in de buurt? Of eventueel gastouder??

Hier was Tijn ook wat onrustig vannacht maar het blijf bij een paar ‘eh eh eh’’s om dan weer in slaap te vallen. Ik viel gelukkig zelf ook makkelijk weer in slaap. Ben zo benieuwd hoe hij het op het kdv gaat doen :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184273991
Lastige situatie Takkie! Ik zal in ieder geval wel proberen om in gesprek te gaan voor vrijdag..

Sillie sterkte vandaag :*

Ik kom afscheid nemen. :W Ik heb vanochtend een dreumes uit (ons :')) bed gehaald O+ :'( O+. Dit topic voelde altijd vertrouwd en prettig O+ Tot snel (mini :D) of minder snel in het dreumestopic, ik blijf jullie hier volgen :W

pi_184274086
Ohhh Belle, wat een heus kereltje! O+ Gefeliciteerd met je DREUMES! O+ Tot binnenkort. :*

Mijnes is naar de kapper geweest. Ik wilde dat ze zijn haar gelijk zou knippen, maar wel lang zou laten. En wat doet ze..?! :( Oh, en check de mooie “papa outfit”. O+

SPOILER
Protège moi de mes désirs.
pi_184274410
Belle, vandaag officieel: gefeliciteerd met je mooie dreumes!! Ik ga jullie hier missen!

Takkie, wat kan ik mij je vervelende gevoel over/bij die opvang goed voorstellen. Ik krijg niet de indruk dat ze ook maar enigszins naar jullie luisteren en rekening houden met jullie wensen. Goed dat jullie een nieuw gesprek inplannen en ik hoop echt dat het leidt tot een oplossing waar jij je goed bij voelt. Zijn er nog andere opties qua opvang als je er niet samen uitkomt met de huidige opvang?

Sillie, sterkte en succes vandaag met je 1e werkdag, en dat na zo'n slechte nacht :{

Duman, wat een heerlijke outfit :') En de knappe U, dit kapsel staat hem ook hartstikke mooi vind ik O+

Oh mensen ik ben zo verliefd op mijn kleine lachebekje:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 08-01-2019 09:08:06 ]
pi_184274666
Ohhh Belle :o Van harte gefeliciteerd met je dreumes ! Officieel baby-af :o :D O+

DUMAN haha want streep past op streep uiteraard. Mannenmode O+

Schanu mnohhh zeker kjoet O+

Nou afgezet op KDV en 1 van de begeleidsters zei dat ik op elk moment van de dag mocht bellen als ik hem miste of wou weten hoe het ging of zomaar, want ze kon zich voorstellen dat ik het heel zwaar zou hebben vandaag. Nou......... :D Ik zei meteen dat dat vast wel goed zal komen haha; maar wel lief :)
Ik doe ook nog even mee met een blije Tijn ;)
SPOILER
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:22:38 #168
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_184274700
Eens een vraag he. Onze kleine is nu 11 maandjes oud en groeit als kool. Kerngezond en vrolijk ventje. Toch zitten we met één 'probleem': hij plast 's nachts zoveel dat hij 2 van de 3 nachten nat wakker wordt 's ochtends. We hebben het geprobeerd met speciale nachtpampers en ook dubbele pampers, maar ook vanochtend was het weer raak. Rompertje, slaapzak, matras nat. Vervelend voor hem en voor ons. Heeft iemand hier ervaring mee en de gouden tip toevallig?

Verder is het ook zo dat die kleine de volgende voedingen krijgt:
07:00 - 240 ml flesvoeding
11:00 - 300 gram groente / aardappels (of rijst of pasta) en vlees/vis/vleesvervanger
15:00 - Fruit (3 stuks)
18:00 - 300 gram groente / aardappels (of rijst of pasta)
23:00 - Verzadigingspap (nan+)

Nu is het dus zo dat hij vaak rond 20:00 en vooral 's nachts rond 03:30 nog een flesje vraagt, wat dus niet alleen voor hem, maar vooral ook voor ons vervelend is :(. Bovenstaand schema zou voldoende moeten zijn om het zeker in de nacht vol te houden. Daarmee drinkt hij dus ook veel 's nachts en plast dus ook veel. We gaan bijna weer langs kind & gezin (België) maar ik vroeg me eens af hoe jullie hiermee om gaan.

Bvd :-)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_184274715
BelleFleur: gefeliciteerd!! *G* Wat is het toch een knap ventje! Veel plezier bij de dreumesen en tot over 3,5 maand.

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:51 schreef minilot het volgende:
Hier vanaf zes maanden bij elke maaltijd water uit een gewoon open glas, maar wel op babyknuistformaat: shotglaasjes van 50 ml van de Ikea en Blokker :)
Er gaan twee tot drie van die glaasjes per maaltijd leeg.

En na die verhalen hier sta ik er stevig bij stil hoezeer ik het getroffen heb met een hartstikke betrokken lief..
Dat laatste. En dan nog mopper ik wel eens op hem, omdat hij het soms zo onhandig aanpakt. Maar damn, wat zijn wij een topteam samen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:45 schreef Takkie88 het volgende:

Jezus Takkie, ik snap je helemaal. Voor mij zou dit een reden zijn andere opvang te zoeken. Kom aan, waarom luisteren ze zo slecht naar wat jullie graag willen (of juist niet)? Jullie stellen geen onredelijke eisen, doen geen gekke verzoeken. Wat ontzettend jammer dat er zo gehandeld wordt.
En nee, ze doen Sofie geen kwaad. Maar ze gaan zo anders om met bepaalde zaken. Zo anders dan jullie zouden willen.
pi_184274730
Nog even jompelen voor de gewichtstoename van Prul *O* Ik hoop dat deze lijn door blijft zetten!

:o Spees, nachten van een kwartier slaap. Hoe functioneer jij nog? 8)7

O Takkie ik krijg er al buikpijn van als ik er over lees. Een half uur laten huilen bovenop het niet nakomen van je wensen :( Eens met Wolken, als het vertrouwen eenmaal beschadigd is, is het zo moeilijk om te herstellen. Ik zou denk ik ook gaan zoeken naar een andere oplossing.
Draakje moet aankomenemde vrijdag wennen op het kdv en ik ga dus voor die tijd even goed nadenken over onze wensen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze kinderen, hoe oud dan ook, niet een half uur lieten huilen :{

Sillie, Bollie wilde denk nog heel graag bij je zijn. *; Succes met je eerste werkdag (en dikke :* over de andere perikelen, echt niet leuk dat het zo loopt en ik hoop dat het snel verbeterd)
Ook succes voor Priem, Peace, de vrouw van exode en Loj met eerste werkdagen/weken zo uit mijn hoofd. :* Ik heb het een week uitgesteld en mag volgende week aan de bak.

Gefeliciteerd Fleur *O* met je dreumes *O* Wat een heerlijk ventje!Tot over 8 maanden :W

Ik doe ook alvast gefeliciteerd jompels voor Günther *O* *O* Hele fijne dag morgen!

Papa houdt van streepjes zeker Duman? :D Gelukkig kunnen ze niks veranderen aan zn prachtige gezichtje en is hij nog steeds heel cute :*

-edit- nieuwe post erbij (zo langzaam typ ik dus :+ )

Vlokje O+

Priem wat fijn dat het afzetten goed ging. En Tijn ook al zo schattig! O+

En +1 op mini en Malteser, ik ben ook echt dankbaar voor mijn man en het team wat we vormen samen O+

Wij zijn op Draakjes eerste vliegvakantie! Ik vond het vliegen met hem erg spannend, maar ging gelukkig erg goed. Vakantie met zn drieën is heerlijk! Hij slaapt hier in een camping bedje en ik moest best even slikken dat hij zo “ver” weg ligt. Ik ben echt een softie geworden :+ Thuis blijft hij dus nog maar even in de co-sleeper. O+ Is ook veel makkelijker met speen in doen en pakken voor borstvoeding.
We proberen zo goed als het gaat mee te veren met onze kleine gup: om slaapjes heen eten (soms dus alleen), verschonen in de buitenlucht of auto en voeden in parkjes, terrasjes, auto en zelfs in de kabelbaan. Gister een te lange dag gemaakt met een huilbui als gevolg (denk ik dan). Toen voelde ik mij even heel schuldig wat we Draakje aan doen. Vandaag maar even rustig aan en lekker zwemmen, dat hebben we al meerdere keren keren gedaan en vindt hij (en wij) echt geweldig. Ik wil thuis ook gaan babyzwemmen met hem, maar ga eerst proberen mn ritme met werken te vinden volgende week.
Wij genieten nog even van het warmere weer en van de laatste daagjes verlof *; :W

[ Bericht 4% gewijzigd door Fuchsia_roze op 08-01-2019 09:31:52 ]
pi_184274864
Gefeliciteerd Fleur :* knappe vent heb je daar O+

Streepjes U. O+

Fijne vakantie fuchs!

Ik heb Jip laten wegen en hij is zo'n 200 gram afgevallen tov de laatste keer wegen een maand geleden. Gezien zijn ziekenhuisopname niet zo gek denk ik, maar we houden het even in de gaten. Gelukkig had ie wel wat reserves :Y)
pi_184275006
Gefeliciteerd LaBelleFleur, jaaaa een dreumes! Tot over een half jaartje in het dreumes topic.
Zo Duman wat een korte haartjes zo, een heel kereltje he.
Wat een heerlijke foto Shanu O+
Aaaah Priem die foto, lachebekkie.
Edman, B heeft het altijd gehouden dat doorlekken....sorry. Hij sliep/slaapt op zijn buik dan lekken ze sneller door.
En woehoeeeeeeee gewichtstoename voor Prul :D
Oh lekker Fuchsia, veel plezier met zijn 3en 8-)

Juul was gisteren dus de hele dag op het KDV voor het eerst. Ze deed het zo ontzettend goed. Goed geslapen, flessen leeg en fruithap op. Veel op de grond gespeeld en lekker rondgekeken. En thuis bunkerde ze de pompoen hap naar binnen alsof ze dagen niet gegeten had. Zo opgelucht.
Vannacht werden alle indrukken verwerkt helaas, ze is 3 x wakker geweest. Wel kletsend maar zo enorm hard dat mijn vrouw er toch maar steeds heen ging. Om 06:00 was ze klaar wakker dus tussen ons in gelegd en is ze nog in slaap gevallen tot 07:00.

Ten aanzien van mijn eerdere spoiler:
SPOILER
En vrolijke Juul in de spoiler O+ , ze is zo gezellig nu. Heeft ontdekt dat haar voeten in haar mond kunnen en dat is vooral hilarisch als je een poepluier verschoont. Dan kijkt ze je enorm ondeugend aan, zo van 'succes!'.

SPOILER
pi_184275081
De vrolijke knappe Tijn O+ En zijn 1e opvangdag ook, dat gaat inderdaad vast helemaal goed komen!

Wat fijn dat het goed gaat met Draakje op vakantie, Fuchsia! Heel veel plezier nog en lekker genieten samen!

Aure, wat vervelend dat Jip is afgevallen! Denk dat dat inderdaad niet zo vreemd is gelet op wat hij allemaal achter de rug heeft, hopelijk eet hij het er snel weer aan.

Wat fijn dat het goed ging met Juul op de opvang! Mooi meisje met haar prachtige wimpers O+

Edman, lastige kwestie! Ter bescherming van het matras zou ik een waterdichte molton adviseren, maar dat is natuurlijk beperkte symptoombestrijding en lost het probleem van het vele doorlekken niet op. Als zelfs dubbele pampers al niet helpen, dan zou ik niet weten wat wel helpt eigenlijk :o Plast hij zoveel, of komt het misschien door de manier waarop hij ligt? Als het bijvoorbeeld een buikslapertje is, zou het dan een idee zijn om de pamper andersom om te doen?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:10:18 #174
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_184275172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:01 schreef Schanu het volgende:

Edman, lastige kwestie! Ter bescherming van het matras zou ik een waterdichte molton adviseren, maar dat is natuurlijk beperkte symptoombestrijding en lost het probleem van het vele doorlekken niet op. Als zelfs dubbele pampers al niet helpen, dan zou ik niet weten wat wel helpt eigenlijk :o Plast hij zoveel, of komt het misschien door de manier waarop hij ligt? Als het bijvoorbeeld een buikslapertje is, zou het dan een idee zijn om de pamper andersom om te doen?
Het is geen buikslaper, vooral op z'n zij en rug. Ja ik ga zo even de stad in hier om voor broekjes te kijken. Ik heb het idee dat het er langs z'n rug uitloopt, vanochtend was de 'tweede' pamper ook totaal niet nat. Maarja, om die pamper nu (nog) strakker vast te maken.. het moet ook comfortabel blijven.

Dank voor de reacties
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_184275181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Ik kom afscheid nemen. :W Ik heb vanochtend een dreumes uit (ons :')) bed gehaald O+ :'( O+. Dit topic voelde altijd vertrouwd en prettig O+ Tot snel (mini :D) of minder snel in het dreumestopic, ik blijf jullie hier volgen :W

[ afbeelding ]
Vandaag verder geen tijd voor BFD, maar oooooh, wat een lieve, ééndagvoorlopende knapperd O+
Tot snel! *O*
pi_184275262
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:10 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Het is geen buikslaper, vooral op z'n zij en rug. Ja ik ga zo even de stad in hier om voor broekjes te kijken. Ik heb het idee dat het er langs z'n rug uitloopt, vanochtend was de 'tweede' pamper ook totaal niet nat. Maarja, om die pamper nu (nog) strakker vast te maken.. het moet ook comfortabel blijven.

Dank voor de reacties
Wij hebben pamper baby dry broekjes gekocht voor onze peuter van 26 maanden voor de nacht, sindsdien lekt zij juist door. Het broekje sluit heel hoog, wat dan wel weer fijn is, maar bij haar zit er teveel ruimte bij haar beentjes waardoor het er langs loopt als het broekje wat verschuift.

Als bij jouw zoon het probleem echter zit in het doorlekken aan de bovenkant, zou het een optie kunnen zijn om zo'n broekje over een andere luier te doen, juist omdat dat broekje hoger sluit. Dat broekje kan dan aan de bovenkant misschien de plas opvangen die eventueel door de onderste luier lekt? Dan zou je misschien ook kunnen kiezen voor de broekjes in een maatje groter, als het anders niet comfortabel zou zitten.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 10:46:49 #177
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_184275671
Ik weet niet of jullie toevallig Kruidvatluiers hebben maar die blijken vernieuwd te zijn en niet goed werken. Wellicht daardoor?
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_184275997
Dus.. Bumba ( ;( ) aan op tv, kind met eigen lepel in kinderstoel en ja hoor. Halve banaan op :D
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:30:45 #179
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_184277378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:17 schreef Schanu het volgende:

[..]

Wij hebben pamper baby dry broekjes gekocht voor onze peuter van 26 maanden voor de nacht, sindsdien lekt zij juist door. Het broekje sluit heel hoog, wat dan wel weer fijn is, maar bij haar zit er teveel ruimte bij haar beentjes waardoor het er langs loopt als het broekje wat verschuift.

Als bij jouw zoon het probleem echter zit in het doorlekken aan de bovenkant, zou het een optie kunnen zijn om zo'n broekje over een andere luier te doen, juist omdat dat broekje hoger sluit. Dat broekje kan dan aan de bovenkant misschien de plas opvangen die eventueel door de onderste luier lekt? Dan zou je misschien ook kunnen kiezen voor de broekjes in een maatje groter, als het anders niet comfortabel zou zitten.
Dank voor het meedenken :), ik ga nu naar de Kruidvat om eens te zien wat ze daar hebben. Nu ik jouw verhaal lees twijfel ik trouwens of het niet gewoon de onderkant is, kan ook nog natuurlijk, het bed staat iets omhoog..
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_184277411
Gefeliciteerd LBF! *O*
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 12:35:08 #181
382129 crew  Donna
pi_184277474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:46 schreef Peejtur het volgende:
Ik weet niet of jullie toevallig Kruidvatluiers hebben maar die blijken vernieuwd te zijn en niet goed werken. Wellicht daardoor?
Ja de vernieuwde Kruidvat luiers zijn hier 1 groot drama. Knalrode billen, zo zielig!
pi_184277577
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja de vernieuwde Kruidvat luiers zijn hier 1 groot drama. Knalrode billen, zo zielig!
Ik las er ook over inderdaad! Wij gebruiken voor Vlokje de kruidvat luiers en voor Jewel overdag ook, hebben net nieuwe besteld dus dat moeten de vernieuwde luiers zijn maar wij merken eigenlijk geen verschil. Hopelijk blijft dat zo, vind het namelijk wel fijne luiers verder maar door al die verhalen hou ik mijn hart toch een beetje vast.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:40:33 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184277613
Ik ga het gewoon nog een keer zeggen :P iedereen moet gewoon aan de AH eigenmerk!
Zowel de beregoed luierbroekjes als de gewone O+ echt zo fijn & goedkoper dan Kruidvat volgens mij.
pi_184277702
Gefeliciteerd LBF! *O*

BFD op mijn 2e werkdag! Met mijn Welpje dat het prima doet op de opvang, maar wie ik ook echt wel mis. Gewoon de hele dag dat warme zachte lijfje tegen me aan. O+ Gelukkig alweer bijna halverwege mijn werkweek.
SPOILER
pi_184277739
Och Schanuuuuu O+ Wat een popje!

Priem O+ Heb je het er niet zwaar mee? Ik app iedere dag. Heb ze verzocht om mij up to sate te houden en foto’s te appen, dus dat doen ze ook. Erg fijn!
Exode, ze is echt zo mooi O+
Aure, als het werkt, dan is het goed! Toch? :*
Luna, die vingertjes! O+

Jongens! Ik heb m’n vaste aanstelling binnen! *O*
pi_184277916
Oh verhip, ik heb jouw tip over de AH luiers vaker voorbij zien komen SC en wilde ze toen al eens proberen maar helemaal vergeten. Het is dat er nu alweer minimaal een maandvoorraad thuis ligt, maar hierna ga ik zeker die beregoed eens proberen!

Wat fijn dat Welpje het goed doet op de opvang en wat een heerlijke foto O+

En een dikke HOERA en gefeliciteerd voor Duman, wat goed en wat fijn! *O*
pi_184278407
Heeft Kruidvat iets gewijzigd? Niets van gemerkt :@ De huidige voorraad hebben we 2 weken geleden gekocht, is het sindsdien gewijzigd?
pi_184278469
Ik heb de AH-luiers ook geprobeerd en ik vond ze dus verschrikkelijk :+

Heerlijke foto's op BFD!

Gefeliciteerd met je vaste aanstelling, DUMAN!

Ik moet weer even zuchten over ons kdv (boks, Takkie). Vorige week had ik bij Phi banaan geprobeerd en ze had er enorme krampen van gekregen. Echt een half uur ontroostbaar gekrijst. Dus dat had ik vrijdagmorgen gezegd op het kdv. De leidster zei: 'Ok, dan houden we het hier gewoon nog even bij alleen peer.' Kom ik 's middags: 'Ze heeft een fruithap op, appel.' Ok. Nouja, kan. En nu vanmorgen staat er ineens in de app: 'Fruithap: peer, banaan en kiwi'.

Het is allemaal geen halszaak, maar zo vermoeiend. Net zoals ik al meerdere keren heb aangegeven dat ze nog drie flessen drinkt op een dag (tussen 8-17) en ze dan toch weer gaan zitten rekken naar een vieruurs"schema", want 'het hoort nu om de vier uur'. Ja, leuk, maar niet met mijn baby.

In jouw geval zou ik een ander kdv zoeken, Takkie. Ik zou er niet op vertrouwen dat ze wél gaan doen wat jij wil - eerder dat ze gewoon doen wat ze al deden, maar er dan over gaan liegen :{
pi_184278740
Ook gefeliciteerd Duman, wat goed! *O*

Takkie, wat naar om te lezen over de opvang. Zou ook zeker het gesprek aangaan maar kan me goed voorstellen dat het vertrouwen weg is. Heb je enig idee of er nog een andere opvang in de buurt is waar jullie eventueel terecht zouden kunnen?

Jentin, ook al vervelend! Maar misschien staat het gewoon fout in de app en heeft ze alleen peer of appel op? En wat gek dat ze de flessen oprekken. Ze voeden niet op verzoek dus?
pi_184278750
Meh. Halfslachtige plannen hier om eventueel een dag of twee per week te gaan werken eind 2019 raken op de nog langere van geschoven door die crèche-verhalen van jullie, luitjes! -O-
pi_184278773
Op zijn laatste dag als baby stond Günther net voor het eerst een ruime minuut los (tot nu toe steeds slechts een paar tellen) en hij deed meteen een stapje! :D Eentje. Maar niettemin!
Hij staat nu even bij te komen van de schrik :+
SPOILER
pi_184278775
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:40 schreef minilot het volgende:
Meh. Halfslachtige plannen hier om eventueel een dag of twee per week te gaan werken eind 2019 raken op de nog langere van geschoven door die crèche-verhalen van jullie, luitjes! -O-
Jij wilde toch voor een tweede gaan? :)
pi_184278808
Mini, wij waren bij B enorm tevreden en Juul zit nu op een ander KDV en vooralsnog hartstikke blij. Ook van andere mensen horen we er alleen goede verhalen over. laat je daar dus niet door weerhouden.

De App van de BSO van B noemt mij standaard Mirjam en neem maar van mij aan, zo heet ik niet. Ik zou er dus vanuit gaan dat de leidster gelijk heeft Jentin. Wsl zijn dat standaarden die ze aanklikken.
Bij Juul geven ze een combinatie peer, appel, banaan en wij hebben gezegd dat wij nu alleen nog 1 soort fruit tegelijk aanbieden. Dat hebben ze dus ook gedaan gisteren. In de App staat echter ook dat ze de combi heeft gehad.
pi_184278849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Jij wilde toch voor een tweede gaan? :)
Yups, maar nog altijd geen cyclus. En Günther liet jaaaaaren op zich wachten. Dus ik wou de theoretische nummer twee nog maar niet in de planning opnemen :)
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 14:09:12 #195
382129 crew  Donna
pi_184279216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:18 schreef exode het volgende:
Heeft Kruidvat iets gewijzigd? Niets van gemerkt :@ De huidige voorraad hebben we 2 weken geleden gekocht, is het sindsdien gewijzigd?
Je kan de luiers tegen het licht houden. Als je 3 banen ziet om vocht op te nemen heb je de nieuwe, als je 1 baan ziet, heb je nog de oude.
pi_184279228
quote:
Tegengeluid: ons kinderdagverlijf is goud waard. Lieve mensen, fijne omgeving, volgen het kind en jouw wensen, denken mee, communiceren goed, nou ja, uhm, het kan dus ook heel goed gaan. We laten onze jongens er vol vertrouwen achter.

Jeuj voor los staan en een stapje trouwens! Kan ‘ie nog mooi even afvinken voor zijn verjaardag.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 14:11:30 #197
382129 crew  Donna
pi_184279261
quote:
G gaat naar een super fijn KDV. Als er eens een opmerking o.i.d. hebben, doen ze het ook meteen anders. Zoals vandaag heb ik gevraagd om haar even goed in te smeren (want rood door de luiers) en dan doen ze dat ook echt. Ze zetten dat ook speciaal dan even in haar 'zo was mijn dag' verhaaltje.

Ik heb echt helemaal geen klachten. Nahja, 1x had ze speldjes van een ander meisje in haar bakje, maar ik ga er vanuit dat als dat ons andersom overkomt dat andere ouders ze ook teruggeven.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:13:24 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_184279295
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Tegengeluid: ons kinderdagverlijf is goud waard. Lieve mensen, fijne omgeving, volgen het kind en jouw wensen, denken mee, communiceren goed, nou ja, uhm, het kan dus ook heel goed gaan. We laten onze jongens er vol vertrouwen achter.

Jeuj voor los staan en een stapje trouwens! Kan ‘ie nog mooi even afvinken voor zijn verjaardag.
+1, hier ook hoor. Ik zie het niet alleen als een oplossing voor oppas op onze werkdagen, maar ook als een verrijking voor hen, zo fijn hebben ze het daar. (O is nog wat klein natuurlijk, voor hem is het op dit moment wel nog vooral een oplossing natuurlijk.)
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:15:49 #199
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_184279343
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hier ook idd. Volste vertrouwen dat het goed gaat en dat er naar ons geluisterd wordt..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 14:17:38 #200
382129 crew  Donna
pi_184279368
De andere kindjes zijn ook zo lief voor G. Ze vinden haar allemaal snoezig en nu ze kan zitten spelen ze ook echt met haar met de toet toet auto's enzo. Het is zo leuk als je binnenkomt en ze zitten mooi op het grote kleed te spelen met haar.

Helaas brengt en haalt mijn vriend haar, maar als ik kan dan pikt hij me eerst aan en gaan we haar samen halen! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')