SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lekker Tink![]()
Hapjes heb ik nog geen verstand van, ik heb het Kleintjes boek al liggen en we gaan daar volgende maand mee aan de slag.
Bikkel heeft waarschijnlijk een buikvirus en is veel aan het spugen. Hierdoor komt hij ook iedere 2,5 uur voor een voeding.
Morgen even voor de puntjes op de i naar een lactatiekundige, ik ben benieuwd."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had mijn mond echt niet kunnen houden
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 07-01-2019 22:17:20 ]Let me see you stripped down to the bone
Beter zit diegene ook de hele dag in zijn/haar eigen pis.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:11 schreef Jentin het volgende:
Walgelijk inderdaadZo kun je toch niet zijn?
Sommige mensenZo vertelde iemand hier onlangs de baby overdag niet te verschonen tenzij poep, want ‘op de verpakking staat ‘tot 12 uur droog’’. Moet je dan lachen of huilen
?
Hier een reden dat ik de pagina inmiddels niet meer volg, ik erger me te veelquote:Op maandag 7 januari 2019 22:25 schreef Wolken het volgende:
Op mijn favoriete fb pagina ging het laatst over het beginnen met vv. Waren er zat die met 2,5 maand al begonnen. Ik moet daar een beetje van huilen.
Heb je zelf het idee dat het na weer een gesprek nog gaat veranderen? Vaak is het dat als je eenmaal het vertrouwen kwijt bent dit niet meer terug komt. Is er nog een ander kdv in de buurt waar je eventueel terecht kan? Een half uur laten huilen is voor mij een absolute no-go. En als jij aangeeft dat je niet wilt dat ze met dekentje slaapt dan moeten ze dat ook gewoon niet doen. Punt. Je moet je kind met een gerust hart achter kunnen laten en moet met een steen in je maag.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:45 schreef Takkie88 het volgende:
Oh mensen, mag ik even van me afschrijven?
Sofie gaat 2 dagen per week naar het kdv. Van te voren had ik er totaal geen problemen mee maar ondertussen wel. Nadat ze toch steeds weer in een maxicosi-schommel wordt gezet. Bleek voor de vakantie ook dat ze haar met een dekentje lieten slapen. Ondanks onze uitdrukkelijke verzoeken eerder dit niet te doen omdat Sofie regelmatig met haar hoofd naar het voeteneind draait. Ik bracht Sofie vanochtend met een steen in m’n maag weg. Ging ik haar ophalen zegt haar leidster “slapen in een bedje lukte niet, ze heeft een half uur hard liggen huilen. Maar ja ze moet het toch leren”![]()
Ik ben er zo verdrietig erover en het voelt zo k*t! Wie laat een kind van 5 maanden nou zolang huilen?
Ik heb aangegeven dat ze van ons niet perse in bed hoeft te slapen en dat ze echt niet in slaap valt als ze hard ligt te huilen. Maar ik heb niet het idee dat het aankwam.
Vrijdag is in principe de volgende opvangdag. We proberen donderdag nog een gesprek te regelen. Maar ik weet niet of ik haar ooit weer met een vertrouwd gevoel kan brengen. Alles bij elkaar opgeteld heb ik er zo’n rotgevoel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 08-01-2019 09:08:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat laatste. En dan nog mopper ik wel eens op hem, omdat hij het soms zo onhandig aanpakt. Maar damn, wat zijn wij een topteam samen.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:51 schreef minilot het volgende:
Hier vanaf zes maanden bij elke maaltijd water uit een gewoon open glas, maar wel op babyknuistformaat: shotglaasjes van 50 ml van de Ikea en Blokker![]()
Er gaan twee tot drie van die glaasjes per maaltijd leeg.
En na die verhalen hier sta ik er stevig bij stil hoezeer ik het getroffen heb met een hartstikke betrokken lief..
Jezus Takkie, ik snap je helemaal. Voor mij zou dit een reden zijn andere opvang te zoeken. Kom aan, waarom luisteren ze zo slecht naar wat jullie graag willen (of juist niet)? Jullie stellen geen onredelijke eisen, doen geen gekke verzoeken. Wat ontzettend jammer dat er zo gehandeld wordt.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:45 schreef Takkie88 het volgende:
Oh mensen, mag ik even van me afschrijven?
Sofie gaat 2 dagen per week naar het kdv. Van te voren had ik er totaal geen problemen mee maar ondertussen wel. Nadat ze toch steeds weer in een maxicosi-schommel wordt gezet. Bleek voor de vakantie ook dat ze haar met een dekentje lieten slapen. Ondanks onze uitdrukkelijke verzoeken eerder dit niet te doen omdat Sofie regelmatig met haar hoofd naar het voeteneind draait. Ik bracht Sofie vanochtend met een steen in m’n maag weg. Ging ik haar ophalen zegt haar leidster “slapen in een bedje lukte niet, ze heeft een half uur hard liggen huilen. Maar ja ze moet het toch leren”![]()
Ik ben er zo verdrietig erover en het voelt zo k*t! Wie laat een kind van 5 maanden nou zolang huilen?
Ik heb aangegeven dat ze van ons niet perse in bed hoeft te slapen en dat ze echt niet in slaap valt als ze hard ligt te huilen. Maar ik heb niet het idee dat het aankwam.
Vrijdag is in principe de volgende opvangdag. We proberen donderdag nog een gesprek te regelen. Maar ik weet niet of ik haar ooit weer met een vertrouwd gevoel kan brengen. Alles bij elkaar opgeteld heb ik er zo’n rotgevoel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrolijke Juul in de spoiler, ze is zo gezellig nu. Heeft ontdekt dat haar voeten in haar mond kunnen en dat is vooral hilarisch als je een poepluier verschoont. Dan kijkt ze je enorm ondeugend aan, zo van 'succes!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen buikslaper, vooral op z'n zij en rug. Ja ik ga zo even de stad in hier om voor broekjes te kijken. Ik heb het idee dat het er langs z'n rug uitloopt, vanochtend was de 'tweede' pamper ook totaal niet nat. Maarja, om die pamper nu (nog) strakker vast te maken.. het moet ook comfortabel blijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:01 schreef Schanu het volgende:
Edman, lastige kwestie! Ter bescherming van het matras zou ik een waterdichte molton adviseren, maar dat is natuurlijk beperkte symptoombestrijding en lost het probleem van het vele doorlekken niet op. Als zelfs dubbele pampers al niet helpen, dan zou ik niet weten wat wel helpt eigenlijkPlast hij zoveel, of komt het misschien door de manier waarop hij ligt? Als het bijvoorbeeld een buikslapertje is, zou het dan een idee zijn om de pamper andersom om te doen?
Vandaag verder geen tijd voor BFD, maar oooooh, wat een lieve, ééndagvoorlopende knapperdquote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik kom afscheid nemen.Ik heb vanochtend een dreumes uit (ons
) bed gehaald
![]()
![]()
. Dit topic voelde altijd vertrouwd en prettig
Tot snel (mini
) of minder snel in het dreumestopic, ik blijf jullie hier volgen
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |