DUMAN, klinkt als een enorme boef! En snap je tv methode heel erg goed. Als het werkt, werkt het, B is bijna 5 en eet nog steeds zijn fruit met 1 filmpje op Netflix. Tenminste thuis, hij is natuurlijk 5 ochtenden op school. Verder eet hij alles en zonder tv, dus gewoon lekker doen zo. Minder stress, minder gedoe.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
U. is 9,5 maand en snapt heel goed hoe hij moet eten. Hij eet wat hij lekker vindt dan ook goed. Maar hij kan niet iedere keer alleen brood, aardappel en vlees en vis eten, natuurlijk.
Hij at eerst bijna een heel mandarijntje, maar nu gooit ‘ie de partjes meteen op de grond. En zo gaat het met alles wat ie eerst wel at.
Op het kdv krijgt hij ook fruithapje en daar eet hij het wel.
Hij is zo eigenwijs. Van wie zal ‘ie dat toch hebben? 🙄
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2019 12:26 schreef silliegirl het volgende:
Thanks allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tink,voor het aankomen van Prul! Wat ontzettend fijn zeg!
Priem, vind je het spannend, morgen?
Wat betreft hapjes, M is een hele goede beter! Bijna alles wat we haar voorschotelen eet ze met smaak op. Wel fijn, want onze zoon is dus het tegenovergestelde, van baby af aan eigenlijk al. Ze heeft nog wel erg veel moeite met poepen, zo ongeveer eens in de drie of vier dagen, en dan gaat het met ontzettend veel pijn en moeite. We geven haar al voedsel waarvan ze goed zou moeten poepen, maar dat helpt tot nu toe niks. Even aankaarten bij het volgende CB-bezoek dus!
quote:Op maandag 7 januari 2019 13:31 schreef exode het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Priem, goed zeg dat de fysio helpt. Hopelijk is het snel helemaal los!
Oh en nog eenvoor prul natuurlijk. Aangekomen! Wat een opluchting zal dat zijn!
Mijn baby eet dus wel van die maisfingers ben ik achter gekomenDie geef ik nu maar af en toe zodat ie in ieder geval de vaardigheid van kauwen en slikken leert
Fruit en groente blijf ik aanbieden en dat komt dan vast ook wel een keer goed. Vanaf wanneer geef je een baby eigenlijk een beker met water om uit te drinken?
Ik gaf vanaf week 2 al water uit een flesje (het was toen zo warm).quote:Op maandag 7 januari 2019 20:55 schreef Aure het volgende:
Vanaf wanneer geef je een baby eigenlijk een beker met water om uit te drinken?
quote:Op maandag 7 januari 2019 20:55 schreef Aure het volgende:
SillieMars heeft zo’n Difrax oefenbeker. Dat is een open beker met een inkeping voor de neus. Krijgt hij sinds een maandje met water. Hij drinkt nog geen bekers leeg maar het oefenen vindt hij een feestje zeker wanneer hij water knoeit en dit op de Tray van zijn TrippTrapp ligt, kan ‘ie zo lekker met zijn handjes wrijven/slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Priem, goed zeg dat de fysio helpt. Hopelijk is het snel helemaal los!
Oh en nog eenvoor prul natuurlijk. Aangekomen! Wat een opluchting zal dat zijn!
Mijn baby eet dus wel van die maisfingers ben ik achter gekomenDie geef ik nu maar af en toe zodat ie in ieder geval de vaardigheid van kauwen en slikken leert
Fruit en groente blijf ik aanbieden en dat komt dan vast ook wel een keer goed. Vanaf wanneer geef je een baby eigenlijk een beker met water om uit te drinken?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |