Had je haar zelf niet gezien dan? Je weet toch hoe ze eruit zag en waar jullie afgesproken hadden.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er nog eentje (niet echt een date, maar vooruit):
Meid leren kennen, gesprekken liepen goed op PaiQ, al was ze wel een klein beetje terughoudend over een date want ze had er slechte ervaringen mee (knul die behoorlijk agressief bleek te zijn, een ander die een halve alcoholist bleek, etc.). Prima, dan iets rustiger aan doen en zien waar het schip strand.
Uiteindelijk durfde ze het dan toch aan om af te spreken, en ik stelde voor om naar haar woonplaats te komen. Ik zou met de trein komen, en zij zou me ophalen van het station. Blij dat het allemaal geregeld was, ging ik de afgesproken dag met de trein dus naar haar toe.
Ik stapte de trein uit en liep naar de stationshal waar we afgesproken hadden. Het was vrij druk en ik had haar nog niet gezien. Ik stuurde haar een berichtje dat ik aangekomen was, en ik wachtte geduldig op haar, intussen een beetje mensen kijken en zien of ik haar zou herkennen.
En ik wachtte.
En wachtte.
En wachtte.
Ik keek nog of ik een bericht had gehad, maar niets ontvangen. Ik stuurde nog een bericht om te vragen of ze misschien vertraagd was, wat goed zou kunnen immers.
Geen reactie.
Ik heb er langer dan een uur gestaan, toen ik de moed begon op te geven. Ik had nog steeds geen reactie ontvangen en het begon zowaar te irriteren. Na nog een half uur te hebben gewacht en geen reactie te hebben ontvangen, stuurde ik haar nog een bericht om te zeggen dat ik weer naar huis ging en dat ik het niet kon waarderen dat ze dit deed. Ik ben toen in de trein gestapt en vertrokken.
Thuis aangekomen kijk ik even op PaiQ en zag dat ze een berichtje had gestuurd. Mooi dacht ik, even lezen waarom ze niet kwam.
Bleek dat ze me had zien staan wachten, en heeft me toen een behoorlijke tijd in de gaten gehouden, omdat ze niet durfde om op me af te stappen of de berichtjes te beantwoorden, zó 'bang' was ze aldus haar reden. Eerlijk gezegd geloofde ik het niet maar goed, ik had gezegd dat ze dan maar eens moest kijken wanneer ze wel durfde, en dat we dan opnieuw een date zouden plannen.
Ze durfde nooit.
Ik had haar helemaal niet gezien neequote:Op woensdag 9 januari 2019 12:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Had je haar zelf niet gezien dan? Je weet toch hoe ze eruit zag en waar jullie afgesproken hadden.
En dan nog 1,5 uur wachten en ook nog een nieuwe date willen
Ik was na 10 minuten al weg geweest zonder bericht.
TMF tijd ?:)quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had haar helemaal niet gezien neeEn ik was nog jong en naïef, en in bezit van een engelengeduld
Nee, dat nietquote:
Wel mooie verhalen! en het pleit in je voordeel dat je ook eerlijk het gedeelte over jezelf verteltquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Toen studeerde ik nog volgens mij
Nou het type dat naar zijn kruis grijpt lijkt me geen Obama.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat weet ze toch niet van tevoren
Of bedoel je negers?
Dat is dan alvast het eerste pluspunt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Nou het type dat naar zijn kruis grijpt lijkt me geen Obama.
Hoe moest ze dat weten?quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ten eerste is dit echt bullshit, want dat zegt helemaal niksquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Omdat ik me dat voorstel bij een verlepte rapper en niet bij een economiestudent.
Verlepte rappers daten.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ten eerste is dit echt bullshit, want dat zegt helemaal niks
En hoe kun je van tevoren weten of een tinder date een creep is of niet?
Dat is een andere discussie, maar ben blij dat je je eigen domme vraag hebt beantwoord.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:55 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Verlepte rappers daten.![]()
Nou creeps heb je altijd, maar rappers daten is echt wat voor Sharona's.
Presidenten van de usa zijn daar anders veelal actiever en smeriger in dan de gemiddelde persoonquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Tsja, ander verhaal... soms vraag ik me af waar het eisenlijstje van mensen blijft.quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:08 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Presidenten van de usa zijn daar anders veelal actiever en smeriger in dan de gemiddelde persoon
Tja, ik snap je puntquote:Op woensdag 9 januari 2019 18:38 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Tsja, ander verhaal... soms vraag ik me af waar het eisenlijstje van mensen blijft.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:48 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Tja, ik snap je puntals ik bepaalde dates hier langs zie komen zou ik ook denken dat je een deel gekkies er vooraf wel uit zou moeten kunnen filteren.
Maar voor sommige mensen moet er blijkbaar gedate worden en is de zucht naar een partner blijkbaar nogal groot![]()
Dus vandaag zijn we het eens haha
Al je omschreven dates lijken me rasechte Fokkersquote:
Die eerste is wel heel erg wanhopig jaquote:Op donderdag 10 januari 2019 08:21 schreef CaVaBien het volgende:
Leuk topic!
Mijn eigen rare dates:
- Een jongen leren kennen op een chatsite en uiteindelijk nummers uitgewisseld. Na lang aandringen besloot ik met hem af te spreken, het was een blind date. Een drukke plek uitgekozen, zodat hij me niet kon ontvoeren en verkrachten (ik was 15 jaar en hij 18)
Ik was iets te laat, dus hij stond al te wachten. Ik zag hem en dacht oh mijn God, niet mijn type. Om niet heel aso te zijn toch nog een halfuurtje gebleven en toen gezegd dat ik weg moest.
Hij bleef bellen en zeuren om een tweede date. Hij wilde graag zwemmen in het zwembad (mijn gevoel zei dat hij mij in weinig kleren wilde zien en betasten). Uiteindelijk heb ik gezegd dat hij niet mijn type is. We kregen een hele discussie, omdat hij dacht dat ik suggereerde dat hij lelijk is (terwijl dat niet was wat ik zei). Hij bleef me daarna echt nog een paar maanden stalken.
- Ik kwam in contact met iemand via msn. Na paar weken gechat te hebben, besloten we af te spreken. We zouden tijdens de date kijken wat we precies zouden doen.
Hij wilde toen tijdens de date alleen maar hand in hand wandelenNiets gegeten en niets gedronken. En ik was al 18, hij 19
Ik was na die date eigenlijk wel klaar met hem, maar omdat hij bleef aandringen op een tweede date en op zich verder wel een lieve jongen leek, heb ik toch ja gezegd.
Wilde hij afspreken in de bieb
We zaten dus in de bieb te praten en een van de eerste dingen die hij me vertelde was dat hij vanochtend nog heel misselijk is geweest en moest kotsen. Dat het een rommeltje was in zijn kamer en dat zijn moeder dat moest opruimen
Toen was ik er wel echt klaar mee. Was een lieve jongen, maar wat betreft (opleidings)niveau was er een heel groot verschil. Hij deed vmbo basis terwijl ik vwo deed. We begrepen elkaar niet
Ik heb hem nog wel op Facebook en op verjaardagen krijg ik nog steeds privé berichtjes met gefeliciteerd en over hoe het gaat en of ik al bezet ben
Het is simpelweg vaak iets dat je leert door het te doen. Als je ervaring met liefde en relaties tot dan toe bestaat uit personen uit je vertrouwde omgeving (zoals school of studie) dan is daten met wildvreemden iets waarbij je ook fouten kunt maken, zoals daten met rare figuren die je niet meteen als zodanig herkent.quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:48 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Tja, ik snap je puntals ik bepaalde dates hier langs zie komen zou ik ook denken dat je een deel gekkies er vooraf wel uit zou moeten kunnen filteren.
Maar voor sommige mensen moet er blijkbaar gedate worden en is de zucht naar een partner blijkbaar nogal groot![]()
Dus vandaag zijn we het eens haha
Eensquote:Op donderdag 10 januari 2019 08:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is simpelweg vaak iets dat je leert door het te doen. Als je ervaring met liefde en relaties tot dan toe bestaat uit personen uit je vertrouwde omgeving (zoals school of studie) dan is daten met wildvreemden iets waarbij je ook fouten kunt maken, zoals daten met rare figuren die je niet meteen als zodanig herkent.
Kijk ik zal me ook voor mn kop slaan voor nog wel genantere dingen in de tijd dat ik 20 was. Maar toen wist ik gewoon niet beter.
Het is best simpel de regel hier en er is geen goed of foute handeling. Ik bood altijd aan de rekening te betalen.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Splitten? Ik was er gelijk klaar mee geweest. Had dan nog liever zelf de rekening betaald
Klopt helemaal, er zit meestal een leercurve in en daardoor verbeter je jezelf in de loop van de tijd nadat je tegen bepaalde dingen bent aangelopen, zoals bv Thijs.quote:Op donderdag 10 januari 2019 08:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens
Net je eerste stappen in het daten gezet, allicht weet je dan niets of weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |