quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet ook wel, anders val je niet op zo'n nep wijf met botox
scrummie blijkt niet de slimste te zijn daarquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
oh ze zijn nog serieus ook dat ze haar knap vinden
ligt aan de fotoquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
homo gespotquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
RTquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je alleen knap bent op bepaalde goeie foto's dan ben je toch gewoon een lelijke snol
quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
nu ff douchen, heb de discussie toch al gewonnen
ik ben ook niet knap op foto's, maar vind mezelf geen lelijke snolquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je alleen knap bent op bepaalde goeie foto's dan ben je toch gewoon een lelijke snol
quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben ook niet knap op foto's, maar vind mezelf geen lelijke snol
Goedzoquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben ook niet knap op foto's, maar vind mezelf geen lelijke snol
Ik heb op zich best veel goede A+ foto's voor Tinderquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je blijft een lelijke snol?quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb op zich best veel goede A+ foto's voor Tinder
Ja in het echte leven kan ze geen photoshop gebruikenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
maar je blijft een lelijke snol?
Is dit hoe we 2k19 beginnen boysquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
maar je blijft een lelijke snol?
Jeetje.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja en langzaam en een lelijke snol
kan je aambeien van krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
net gedoucht en moet nu poepen, ga het uit principe ophouden
Als je nu eens aardiger doet tegen anderen dan zul je je beter voelenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan de depressie die ik mezelf normaal geef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |