Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Hopelijk wint die nog een potje in de Premier League.
Als je niet kan slapen kan je altijd nog schapen (Barneys) tellen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
Heel de maatschappij is naar de klote, man.
IK BEN PUUR
Het beklijft. Ik ga hier een nachtje op slapen.
Natuurlijk, met af en toe een bouncer!quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Szura het volgende:
Zou ie vroeger als postbode ook al zo geweest zijn? Bij elke brief twijfelen of ie hem wel met de goede kant op de vloer heeft gemikt?
Dan kan ie er een nachtje op schapenquote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je altijd nog schapen (Barneys) tellen.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.
Hahaha.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Szura het volgende:
Zou ie vroeger als postbode ook al zo geweest zijn? Bij elke brief twijfelen of ie hem wel met de goede kant op de vloer heeft gemikt?
Gluckwunschen jung. Knap maar eens lekker een uiltje. Welterusten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot volgende jaar enzo
de beste wensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2019 05:18 schreef DeeBee het volgende:
NOS mannetje die weer een reetlik-quote wilde van 'alle Nederlanders zijn zo goed!' en Smiss die gewoon zegt: 'ik was de beste, maar miste mijn kansen!'
quote:Michael Smith baalt als een stekker dat hij dinsdagavond niet in staat was om Michael van Gerwen aan het wankelen te brengen in de finale van het WK darts. De Engelsman ging mede door zijn eigen missers met 3-7 ten onder tegen de Brabander.
"In mijn ogen is Michael niet de terechte wereldkampioen", zei een teleurgestelde Smith op de persconferentie na de eenzijdige finale in Londen. "Ik kreeg vooral in de beginfase genoeg kansen om sets te pakken, maar ik speelde heel slecht."
"Ik had moeten winnen, maar ik verprutste te veel kansen. Ik speelde heel slecht", aldus 'Bully Boy', die zich na afloop uit frustratie over zijn spel afreageerde op een muur. "Ik denk dat ik daarmee mijn hand heb gebroken."
Echt tactvol zijn deze twee niet.quote:Van Gerwen zelf kan weinig met de teksten van zijn concurrent. "Dat interesseert mij echt geen reet. Hij heeft gefaald. Hij had gewoon niet de ballen."
En wat een topvraag ook: Mag jij Mark zeggen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 05:18 schreef DeeBee het volgende:
NOS mannetje die weer een reetlik-quote wilde van 'alle Nederlanders zijn zo goed!' en Smiss die gewoon zegt: 'ik was de beste, maar miste mijn kansen!'
Een drievoudige eendagsvlieggenot.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Die van Gerwen is gewoon een eendagsvlieg
Dit was zijn laatste wk titel
Eens. Mensonterend stel eerste ronde partijen die qua niveau WK onwaardig waren. Irritant traag schema in het begin met darters die we een week niet zien en dan het gehaast na kerst met allerlei partijen in de middag...quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: dit was een vreselijk WK
Kwart- en halve finales waren ook enorm eenzijdig. Alleen Smith-Aspinall werd nog heel even leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een drievoudige eendagsvlieggenot.
[..]
Eens. Mensonterend stel eerste ronde partijen die qua niveau WK onwaardig waren. Irritant traag schema in het begin met darters die we een week niet zien en dan het gehaast na kerst met allerlei partijen in de middag...
Verder was niemand absoluut top of constant, ja Van Gerwen, maar zijn niveau was zelfs ook matiger dan laatste jaren. Smith gooide aardig, maar niet constant genoeg (een speler met 95 in finale is laagste in jaren). De finale gister was ook een geforceerde kwelling, zelfs Michael leek amper te geniet van dat worstelen...
Hahahaha.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viesmadjr
[..]
[..]
Echt tactvol zijn deze twee niet.
Mee eensquote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
eensquote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Jonge generatie komt eraan klaasquote:Op woensdag 2 januari 2019 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
Maar dat heeft te maken met dat heleboel topspelers van de afgelopen jaren gewoon afhaken door hun leefstijl
Het zijn gewoon geen echte topsporters die gedisciplineerd kunnen leven en gewoon een bepaald niveau kunnen volhouden.
Ik vond het niveau van die 4 halve finalisten echt belabberd. De afgelopen jaren waren er spelers die een veel hoger niveau lieten zien vanaf de halve finales.
Was eigenlijk een waardeloos WK idd. Afgezien van een paar 1e ronde potjes, en natuurlijk de 2 geweldige duels die Anderson speelde tegen Dobey en Wattimena, was er niks spannends aan.quote:
Gerwen is op zich niet zo'n slechte verliezer, toch? En bij Smith viel het ook wel mee. Tijdens de wedstrijd liep hij zich heel dom te irriteren, maar daar heeft ie alleen zichzelf mee. En na de wedstrijd was er een prima felicitatie zichbaar. Denk niks mis mee?quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:49 schreef Drekkoning het volgende:
Die Smith is gewoon een nóg slechtere verliezer dan Van Gerwen
Stuk in aanzien gedaald, wat een pannekoek.
Die de afgelopen vijf jaar gewoon met afstand beter staat te gooien dan al zijn huidige concurrenten. Alleen Taylor kwam qua gemiddelde nog een beetje in de buurt.quote:
Doel vooral op zijn uitlatingen na de wedstrijd, waarin Smith zegt dat Van Gerwen niet de terechte winnaar is.quote:Op woensdag 2 januari 2019 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gerwen is op zich niet zo'n slechte verliezer, toch? En bij Smith viel het ook wel mee. Tijdens de wedstrijd liep hij zich heel dom te irriteren, maar daar heeft ie alleen zichzelf mee. En na de wedstrijd was er een prima felicitatie zichbaar. Denk niks mis mee?
knap wat die gasten doen maar die interviews kunnen ze beter laten, tellen kunnen ze blijkbaar wel maar dan houdt het ook wel opquote:Op woensdag 2 januari 2019 10:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doel vooral op zijn uitlatingen na de wedstrijd, waarin Smith zegt dat Van Gerwen niet de terechte winnaar is.
Van Gerwen heeft gewoon veel beter gegooid, had een moeilijker pad, en staat meer dan terecht met die beker in zijn handen. Geef dat dan gewoon toe, zou ik zeggen
Ja dat is wel jammer idd. Smith was afgelopen tijd toch sportiever. Wss is dit een aardige dreun voor hem. Maar zo is het bij bijna al die spelers. Anderson lijkt ook altijd zo sportief met zn lachje, maar is allemaal zo nep.quote:Op woensdag 2 januari 2019 10:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doel vooral op zijn uitlatingen na de wedstrijd, waarin Smith zegt dat Van Gerwen niet de terechte winnaar is.
Van Gerwen heeft gewoon veel beter gegooid, had een moeilijker pad, en staat meer dan terecht met die beker in zijn handen. Geef dat dan gewoon toe, zou ik zeggen
Mee eens hoor. Was ook meer dat ik me er zo over verbaasde, ik had Smith hoger zittenquote:Op woensdag 2 januari 2019 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Smith was afgelopen tijd toch sportiever. Wss is dit een aardige dreun voor hem. Maar zo is het bij bijna al die spelers. Anderson lijkt ook altijd zo sportief met zn lachje, maar is allemaal zo nep.
Peter Wright is best oke, al kan die in zn interviews ook een eikel zijn soms. Chisnall, dat is wel een topper. Zegt nooit een onvertogen woord over zn tegenstander. En zo zullen er nog wel een paar zijn
Ik vind het juist wel mooi als darters een beetje een 'klootzak kant' hebben, die brave mannetjes zit ik ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Smith was afgelopen tijd toch sportiever. Wss is dit een aardige dreun voor hem. Maar zo is het bij bijna al die spelers. Anderson lijkt ook altijd zo sportief met zn lachje, maar is allemaal zo nep.
Peter Wright is best oke, al kan die in zn interviews ook een eikel zijn soms. Chisnall, dat is wel een topper. Zegt nooit een onvertogen woord over zn tegenstander. En zo zullen er nog wel een paar zijn
Nee klopt, een mix is ook wel leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi als darters een beetje een 'klootzak kant' hebben, die brave mannetjes zit ik ook niet op te wachten.
snap die lul niet dat alleen wereldtitels tellen.....quote:Van Gerwen: ’Veel meer gewonnen dan Barney’
Door TWAN BOVÉE
2 uur geleden in DARTS
Michael van Gerwen komt met zijn derde Sid Waddel Trophy steeds dichter in de buurt van het Nederlandse recordaantal wereldtitels van Raymond van Barneveld, die vijf stuks verzamelde.
van gerwen had geen titel gepakt als hij in de prime van taylor had moeten gooienquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
snap die lul niet dat alleen wereldtitels tellen.....
dat weet je toch nooit, hij is heeft er zelf ook "slechts" 3 gewonnen terwijl toch echt wel de beste isquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
van gerwen had geen titel gepakt als hij in de prime van taylor had moeten gooien
En het is ook niet alsof hij al minstens tien grote toernooien op zijn naam heeft staan waardoor je kan zeggen: je bent normaal de beste maar had overduidelijk je dag niet. Slap vloeitje is het en succes aan de dame die met hem getrouwd moet zijnquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:08 schreef itchycoo het volgende:
Haha ik zag net dat interview met Smith, jammer dat hij zo onsportief reageert. Wel apart dat hij stelt dat Van Gerwen niet de terechte winnaar is en dat onderbouwt met "ik heb mijn kansen niet gegrepen". Als je dat nalaat dan is Van Gerwen dus wel de terechte winnaar.
Ze kan nog terugquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het is ook niet alsof hij al minstens tien grote toernooien op zijn naam heeft staan waardoor je kan zeggen: je bent normaal de beste maar had overduidelijk je dag niet. Slap vloeitje is het en succes aan de dame die met hem getrouwd moet zijn
Oke FMDquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
van gerwen had geen titel gepakt als hij in de prime van taylor had moeten gooien
quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: Feit: dit was een vreselijk WK
Eerste speeldag was het hoogtepuntquote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Taylor kon in zijn handjes knijpen met een relatief zwakker veld in zijn tijd. 13 wereldtitels is heel knap, maar als de rest een veel lagere standaard gooit dan wordt de eenoog koning in het land van blinden. Als Taylor in zijn tijd spelertjes als de Van Gerwens, Lewisjes, Andersons, Crossjes, Smiths, Wrights, Gurneys, Wades zoals ze de laatste jaren spelen er in den beginne bij had gehad was het heel anders verlopen voor Taylor.quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 02-01-2019 om 10:29:32Felicitatie Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima aan @MichaelVGerwen na behalen #wereldtitel Darts 2019 https://t.co/CBaPqn7hhg https://t.co/WnFyxo1urE reageer retweet
Ik ken die mensen niet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 02-01-2019 om 10:29:32Felicitatie Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima aan @MichaelVGerwen na behalen #wereldtitel Darts 2019 https://t.co/CBaPqn7hhg https://t.co/WnFyxo1urE reageer retweet
Sow koekoekquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 02-01-2019 om 10:29:32Felicitatie Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima aan @MichaelVGerwen na behalen #wereldtitel Darts 2019 https://t.co/CBaPqn7hhg https://t.co/WnFyxo1urE reageer retweet
Hoezo is het verkeerd om nu een mening te hebben over de uitspraken die hij hier gedaan heeft? Daarnaast heeft Smith meerdere interviews afgegeven. Dus het is niet bepaald op basis van één interview. Als Wright, Van Gerwen of Anderson zo'n interview afgeeft komt er ook kritiek op.quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
Knap dat jullie weer een mening over hem klaar hebben op basis van één interview. Smiss is nogal zelfverzekerd en daar is niets mis mee. Zolang het maar niet omslaat in dedain voor de tegenstander. Smiss leeft en speelt voor zijn passie. Al is hij geblesseerd, dan nog wil hij een Euro Tour in Zwolle spelen om in het World Cup team te komen. Op de social media komt hij ook totaal niet onsympathiek op mij over. Alleen nogal kritisch op zichzelf.
Misschien heeft Keukenconcurrent wel de keuken geleverd voor hun nieuwe huisquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Keukenchlamydia wenst ze veel succes.
Gebroken poot? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:39 schreef Szura het volgende:
Lekker Smith, met je gebroken poot aan het altaar
Muur gebeuktquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebroken poot? Wat heb ik gemist?
Komt dit nog eens bij:quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoezo is het verkeerd om nu een mening te hebben over de uitspraken die hij hier gedaan heeft? Daarnaast heeft Smith meerdere interviews afgegeven. Dus het is niet bepaald op basis van één interview. Als Wright, Van Gerwen of Anderson zo'n interview afgeeft komt er ook kritiek op.
Als je zegt dat Van Gerwen geen terechte wereldkampioen is, het niet verdiende om te winnen en benoemd dat hij niet de beste van de wereld is en dat je gauw genoeg hem van de eerste plek gaat stoten dan komt hij in dit geval hoogmoedig over. En dat is geen probleem als hij het waar zou maken. Heeft hij nu niet gedaan, dus dan passen deze woorden totaal niet. Hoogmoed komt voor de val.
Zo gewoon gebleven hé onze Koninklijke familiequote:Op woensdag 2 januari 2019 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Hier zegt hij toch ook dat Van Gerwen terecht gewonnen heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
https://www.dartfreakz.nl(...)t-verdiend-gewonnen/
Terecht gewonnen maar onterecht kampioen. De logica is wel ver te zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier zegt hij toch ook dat Van Gerwen terecht gewonnen heeft.
Zou het wat uitmaken? Het zijn de eerste emoties na een verloren finale..quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Terecht gewonnen maar onterecht kampioen. De logica is wel ver te zoeken.
Hoe is de kater, amice?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het zijn de eerste emoties na een verloren finale..
Mee eensquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het zijn de eerste emoties na een verloren finale..
Wat vind je van de Kjoe-Skool deelnemerslijst beste vriend?quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MVG KOEKOEK
Dikke prima. Zou mij niks verbazen als Co er doorheen gaat komen. Blijft toch een zeer goede speler.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind je van de Kjoe-Skool deelnemerslijst beste vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |