Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Hopelijk wint die nog een potje in de Premier League.
Als je niet kan slapen kan je altijd nog schapen (Barneys) tellen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
Heel de maatschappij is naar de klote, man.
IK BEN PUUR
Het beklijft. Ik ga hier een nachtje op slapen.
Natuurlijk, met af en toe een bouncer!quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Szura het volgende:
Zou ie vroeger als postbode ook al zo geweest zijn? Bij elke brief twijfelen of ie hem wel met de goede kant op de vloer heeft gemikt?
Dan kan ie er een nachtje op schapenquote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen kan je altijd nog schapen (Barneys) tellen.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.
Hahaha.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:56 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Tot zover ik weet reiken ze alleen bekers uit.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Szura het volgende:
Zou ie vroeger als postbode ook al zo geweest zijn? Bij elke brief twijfelen of ie hem wel met de goede kant op de vloer heeft gemikt?
Gluckwunschen jung. Knap maar eens lekker een uiltje. Welterusten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot volgende jaar enzo
de beste wensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2019 05:18 schreef DeeBee het volgende:
NOS mannetje die weer een reetlik-quote wilde van 'alle Nederlanders zijn zo goed!' en Smiss die gewoon zegt: 'ik was de beste, maar miste mijn kansen!'
quote:Michael Smith baalt als een stekker dat hij dinsdagavond niet in staat was om Michael van Gerwen aan het wankelen te brengen in de finale van het WK darts. De Engelsman ging mede door zijn eigen missers met 3-7 ten onder tegen de Brabander.
"In mijn ogen is Michael niet de terechte wereldkampioen", zei een teleurgestelde Smith op de persconferentie na de eenzijdige finale in Londen. "Ik kreeg vooral in de beginfase genoeg kansen om sets te pakken, maar ik speelde heel slecht."
"Ik had moeten winnen, maar ik verprutste te veel kansen. Ik speelde heel slecht", aldus 'Bully Boy', die zich na afloop uit frustratie over zijn spel afreageerde op een muur. "Ik denk dat ik daarmee mijn hand heb gebroken."
Echt tactvol zijn deze twee niet.quote:Van Gerwen zelf kan weinig met de teksten van zijn concurrent. "Dat interesseert mij echt geen reet. Hij heeft gefaald. Hij had gewoon niet de ballen."
En wat een topvraag ook: Mag jij Mark zeggen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 05:18 schreef DeeBee het volgende:
NOS mannetje die weer een reetlik-quote wilde van 'alle Nederlanders zijn zo goed!' en Smiss die gewoon zegt: 'ik was de beste, maar miste mijn kansen!'
Een drievoudige eendagsvlieggenot.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Die van Gerwen is gewoon een eendagsvlieg
Dit was zijn laatste wk titel
Eens. Mensonterend stel eerste ronde partijen die qua niveau WK onwaardig waren. Irritant traag schema in het begin met darters die we een week niet zien en dan het gehaast na kerst met allerlei partijen in de middag...quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: dit was een vreselijk WK
Kwart- en halve finales waren ook enorm eenzijdig. Alleen Smith-Aspinall werd nog heel even leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een drievoudige eendagsvlieggenot.
[..]
Eens. Mensonterend stel eerste ronde partijen die qua niveau WK onwaardig waren. Irritant traag schema in het begin met darters die we een week niet zien en dan het gehaast na kerst met allerlei partijen in de middag...
Verder was niemand absoluut top of constant, ja Van Gerwen, maar zijn niveau was zelfs ook matiger dan laatste jaren. Smith gooide aardig, maar niet constant genoeg (een speler met 95 in finale is laagste in jaren). De finale gister was ook een geforceerde kwelling, zelfs Michael leek amper te geniet van dat worstelen...
Hahahaha.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viesmadjr
[..]
[..]
Echt tactvol zijn deze twee niet.
Mee eensquote:Op woensdag 2 januari 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: dit was een vreselijk WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |