Met name laatste statement is onreine luchtfietserij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wut?
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2017
Vergelijk het gem. van MvG hier eens met het gem. van Teler.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2004
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2005
In land der blinden is eenoog koning, en dat is precies de reden dat Taylor zoveel titels heeft kunnen schrapen.
In 2017 was Taylor al veel minder dan wie hij ooit was. Toen hij naar Target ging in 2014, was het allemaal veel minder. Wat een lastige conclusie! Verbazingwekkend zeg! De omgeving, de kwaliteit van de Tour stimuleert tot daden. Van Gerwen heeft in een veel beter schuitje gezeten zoals vele jeugdspelers. Veel toernooien, veel competitiviteit, veel mogelijkheden tot ontwikkeling. In de tijd dat Taylor zijn eerste schreden zette, was dat allemaal nog niet aan de orde. Hoe hij zich heeft opgewerkt naar de top en zijn tegenstanders keer op keer heeft kunnen vermorzelen is vrij imposant. Niet alleen op de WK's, ook in het jaar door. Je kunt de hegemonie van Taylor en Van Gerwen onmogelijk met elkaar vergelijken omdat Darts zich anno 2019 met het jaar verder ontwikkelt, veel meer mogelijkheden, veel meer prijzengeld, veel professioneler.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wut?
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2017
Vergelijk het gem. van MvG hier eens met het gem. van Teler.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2004
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2005
In land der blinden is eenoog koning, en dat is precies de reden dat Taylor zoveel titels heeft kunnen schrapen.
Gezwam?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:14 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Met name laatste statement is onreine luchtfietserij.
Waarom denk je dat de vraag bij veel dart interviews/items 'wie vind je de een a beste darter aller tijden?' ipv 'wie vind je de beste allertijden?' is.
Is dat omdat 99 van de 100 darters
1. allemaal een verschillende nummer 1 aller tijden hebben?
Of
2. Zij allen Taylor als beste ooit hebben en het daarom handiger is om naar hun 2e keus te vragen?
Wat denk jij?
In interview/items is het een dermate open deur wie de beste ooit is dat ze de vraag als geheel vermijden/aanpassen, omdat het anders niet eens zin heeft om de vraag te stellen.
En die persoon in kwestie is 'eenoog'? Tot zover dit gezwam.
Sporters stuwen elkaar ook naar grote hoogtes, als Phil meer tegenstand had gehad had hij zelf ook hogere gemiddeldes gegooid.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soms moeten we ophouden met het willen vergelijken van sporters (beide van een ander tijdperk).
Dat denk ik ook, maar daarom moet je ook niet willen roepen dat als hij toen of hij nu meedeed het niet of wel zou gebeuren. Dat weten we gewoon nietquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sporters stuwen elkaar ook naar grote hoogtes, als Phil meer tegenstand had gehad had hij zelf ook hogere gemiddeldes gegooid.
Eens.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar daarom moet je ook niet willen roepen dat als hij toen of hij nu meedeed het niet of wel zou gebeuren. Dat weten we gewoon niet
Het WK van 2017 had ik erbij gehaald omdat dat de "prime" van van Gerwen was.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In 2017 was Taylor al veel minder dan wie hij ooit was. Toen hij naar Target ging in 2014, was het allemaal veel minder. Wat een lastige conclusie! Verbazingwekkend zeg! De omgeving, de kwaliteit van de Tour stimuleert tot daden. Van Gerwen heeft in een veel beter schuitje gezeten zoals vele jeugdspelers. Veel toernooien, veel competitiviteit, veel mogelijkheden tot ontwikkeling. In de tijd dat Taylor zijn eerste schreden zette, was dat allemaal nog niet aan de orde. Hoe hij zich heeft opgewerkt naar de top en zijn tegenstanders keer op keer heeft kunnen vermorzelen is vrij imposant. Niet alleen op de WK's, ook in het jaar door. Je kunt de hegemonie van Taylor en Van Gerwen onmogelijk met elkaar vergelijken omdat Darts zich anno 2019 met het jaar verder ontwikkelt, veel meer mogelijkheden, veel meer prijzengeld, veel professioneler.
Ik waag me er niet aan om de prestaties van Taylor teniet te doen. Net zo min als Van Gerwen zijn prestaties.
Waar heb ik gezegd dat Taylor een matige speler is?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
http://www.tsod.tv/forum/(...)10&start=600#p614407
Tot half 2017 zijn de 105+ gemiddeldes op TV bijgehouden. Wat een matige speler, die Teler.
Helemaal mee eens. Dat niemand een keer een goede tik op die stomme kop heeft gegeven vind ik echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Taylor een matige speler is?
Het is een seniele ouwe man, die nadat hij steeds vaker op waarde geklopt werd, zich als een klein kind begon te gedragen.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sporters stuwen elkaar ook naar grote hoogtes, als Phil meer tegenstand had gehad had hij zelf ook hogere gemiddeldes gegooid.
Kijk voor de grap ook eens naar de overige namen (buiten Taylor en van Gerwen).quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
http://www.tsod.tv/forum/(...)10&start=600#p614407
Tot half 2017 zijn de 105+ gemiddeldes op TV bijgehouden. Wat een matige speler, die Teler.
Ga joh, je noemde hem letterlijk eenoog in het land der blinden. Dat is een superlatief stel je?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Taylor een matige speler is?
Het is een seniele ouwe man, die nadat hij steeds vaker op waarde geklopt werd, zich als een klein kind begon te gedragen.
Aanname.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seniele oude man. 10 jaar te laat gestopt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De echte aard Taylor kwam hier wel goed naar boven.
Het is toch een feit, dat wanneer je concurrentie zwak is, jij er sterker uitziet?quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:42 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ga joh, je noemde hem letterlijk eenoog in het land der blinden. Dat is een superlatief stel je?
Een onnodig cynische manier te zeggen dat iemand niet zoveel voorstelde.
Ik zeg nog expres dat het om je laatste alineaatje ging en dan verschuil je je hier achter een vraag die 3 topics terug is gesteld. Wat is dit voor gezwam. Gaat om wat je in je vorige post pende.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gezwam?
Het zijn gewoon feiten.
Als Taylor Wereldkampioen kan worden terwijl zijn concurrentie de 95 gemiddeld niet kan halen, dan zou MvG dat ook hebben gelukt.
Het was niet de vraag wie de beste allertijden is. Er werd gesteld dat met Taylor in zijn prime, MvG geen titels zou hebben gepakt. Dat is natuurlijk volslagen onzin.
De laatste 6 jaar wint MvG de titel, of hij wordt eruit gegooid in een wedstrijd waarin hij toch nog 100+ gooide.
Elke sporter zegt dat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aanname.
Net als het een aanname is dat wanneer hij al in een eerder stadium een serieuze concurrent had gehad, dat dat zijn zelfvertrouwen zou hebben aangetast. Taylor had vroeger iets onaantastbaars. Maar de laatste jaren begon dat steeds verder af te brokkelen.
Zie post #295quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:45 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ik zeg nog expres dat het om je laatste alineaatje ging en dan verschuil je je hier achter een vraag die 3 topics terug is gesteld. Wat is dit voor gezwam. Gaat om wat je in je vorige post pende.
Leg uit: Taylor 'eenoog in land der blinden'. Hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |