Echt? Oh.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hebben we voor de wedstrijd al gehad, MVG. Scoorde 6,5, eindigt als tweede.
Dat Lewis er niet in zit vind ik niet zo vreemdquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:46 schreef Red_85 het volgende:
A. Lewis niet, dat is een dikke keuze om dan wel RvB uit te kiezen terwijl die, met alle respect, op zn retour is.
Nu weet het al lang, rtl zit nog te rekken
Zelfs onder Benitoquote:
Understatement. Dat is volkomen logisch.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Lewis er niet in zit vind ik niet zo vreemd
Dit weten we helemaal niet! Dat krijgen we zo te horen van de grote baas bij topjournalist Arjan.quote:
Stop met deze actquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Door deze beslissing ga ik darts een jaar boycotten uit protest tot het volgende Wk, ben hier kwaad over. Hoop dat ze darmen breken van Barry Hearn
Hoe breek je darmen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Door deze beslissing ga ik darts een jaar boycotten uit protest tot het volgende Wk, ben hier kwaad over. Hoop dat ze darmen breken van Barry Hearn
Ik zie hem volgend jaar wel een Wade-achtig jaar draaienquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Understatement. Dat is volkomen logisch.
De wildcards niet, Hans.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
"niet gebaseerd op ranking" gehele top10 op 1 na
Vast wel. Op de vloer gooide hij prima dit jaar, TV wat minder maar het WK was voor hem in vergelijking met eerdere TV-events stukken beter.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem volgend jaar wel een Wade-achtig jaar draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |