haha ja keek laatst in duitsland. kwam elk reclameblok 2x deze kutreclamequote:
Gewoon stug "Gebruiksmachine" zeggenquote:
Helaas wel ja wat dat betreft.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is toch ook classic Smiss dit. Zat er al het hele toernooi op te wachten.
Gewoon geen echte tegenstand gehad.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:09 schreef Machielovic het volgende:
Smissy heeft echt te vroeg gepiekt en gejuicht in de halve finale
Waar die bekert al ongemakkelijk zou staan zou een tweede prijs wel helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Smiss moet de prijs voor de tweede plek maar naar z'n huwelijk meenemen
watquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Smiss moet de prijs voor de tweede plek maar naar z'n huwelijk meenemen
Je gaat gelijk krijgen.quote:
watquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden v. Gerwen moeten aanklagen wegens meerdere verkrachtingen.
Nou dat.quote:
in welk opzicht?quote:
Dus ze zijn Anneloos.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is niet te koop bij Gall en Gall.
Anne Drank.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is niet te koop bij Gall en Gall.
En een beetje van de kwaliteitquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Barney toch een beetje van de zelfverzekerdheid had die Michael wel heeft.
Welke film draait er?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Alley Pally wenst u een prettige filmvoorstelling.
Iedereen al naar huis, denk ik.quote:
Bier waar geen spatje schuim op zit.quote:
Alles stoney.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ging dood om meer boekjes te kunnen verkopen.
Engels bier zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bier waar geen spatje schuim op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook oprecht. Wtf is dit verschil.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:16 schreef Machielovic het volgende:
Vraag me wel eens af wat Taylor en nu vGerwen anders doen dat ze in vorm gewoon onverslaanbaar zijn.
Voor een groot deel mentaal stevig in de schoenen staan.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:16 schreef Machielovic het volgende:
Vraag me wel eens af wat Taylor en nu vGerwen anders doen dat ze in vorm gewoon onverslaanbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |