Och lekker! Genieten?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:49 schreef Max23 het volgende:
Jongens (en anneloos), ik zie net dat ik nog een bapao in de koelkast heb liggen!
Dartsanalysesquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Smith moet hogere scores gaan gooien
- Raybar 2019
Gisteren VI hightlights gekeken en me rotgelachen om die toto reclame met bamischijf en Boskampquote:
Lekker? Ik heb nog een dubbel pack liggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:49 schreef Max23 het volgende:
Jongens (en anneloos), ik zie net dat ik nog een bapao in de koelkast heb liggen!
181 gaat lastig worden zo jaquote:
Wat heeft Go Ahead nodig?quote:
Sudden Dagjesmensed.twitter:kaslander twitterde op dinsdag 01-01-2019 om 21:50:52Wie kan mij vertellen naar wie of naar wat kijkt van v gerwen naar als hij mis gooit of kwaad wordt #wkdarts#rtl7darts reageer retweet
We krijgen gewoon een kutfilm.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag een spannende avond.
Of een whitewash en dan Bean.
Docu van Ray staat al gepland om 23.00uquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
docu staat al geplandquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Te veel water ipv Bacardi Cola.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:52 schreef Perrin het volgende:
Smips weet de trippels echt niet te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |