Ik gooi weleens nog minder, maar niet zo vaakquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
108 & 102 gemiddeld is SLECHT, MATIG ja.
Wat is jouw eigengereide mening hierover?quote:
Ja grappig is dat. Is hetzelfde als Ajax of PSV tegen FC bal op het dak uit Italië speelt. Is het halve topic voor die tegenstanderquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:34 schreef polderturk het volgende:
Al die fokkers die doen alsof ze voor Smiss zijn
MvG of Smith Stijn?quote:
Zet je tv uitquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het nog verre van flitsend hoor
Jij wil minimaal 110 gemiddeld zien van beiden?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het nog verre van flitsend hoor
“Nog een dertien in een dozijn voetbalpraatprogramma, dat moet wel een succes worden.”quote:
meent iequote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Broer van van Gerwen rijdt de vrachtwagen in New kids
Aah wat een schatjequote:
Gezellig met de boys kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Koert is ook gewoon in de studio.
Je bedoelt 'Feyenoorders 'quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja grappig is dat. Is hetzelfde als Ajax of PSV tegen FC bal op het dak uit Italië speelt. Is het halve topic voor die tegenstander
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is jouw eigengereide mening hierover?
Je weet dat Boskamp en Hendo verschillende gasten zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat er wel in, goed zoeken
Ze hebben dat bier niet eens opgedronken volgens mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Koert is ook gewoon in de studio.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Broer van van Gerwen rijdt de vrachtwagen in New kids
Voorkeur; Smithquote:
Ah.. oke oke! Ik gun het Van Gerwen wel.. maar Smissie..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:38 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze doen alsof ze voor Smiss zijn, maar stiekem zijn ze voor MVG.
Zeker wel. Smith heeft geen last van zenuwen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:36 schreef sr.Chief het volgende:
Prima eerste set voor een finale. Weinig nervositeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |