owja wat doet hij voor werkquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is nu aan het 'werk', dus lezen zal ie niet
wtfquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Een beetje oude kaas is dat toch ook. Je betaalt godverdomme bijna 30 euro voor 200 gram.
Eh nee want Old Amsterdam is stiekem geen oude kaas maar een speciaal soort proces waardoor ze sneller rijpen en een beetje oude smaak hebben. OA is trouwens gewoon van een grote keten, uniekaas dacht ik.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij Old Amsterdam vast een enorm cashprobleem.
Zeer kleine kaasboer inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij Old Amsterdam vast een enorm cashprobleem.
dit wist ik alquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eh nee want Old Amsterdam is stiekem geen oude kaas maar een speciaal soort proces waardoor ze sneller rijpen en een beetje oude smaak hebben. OA is trouwens gewoon van een grote keten, uniekaas dacht ik.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Als ik kaas koop dan koop ik gewoon kaas, geen gekkigheid
zullen er wel meer zijnquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
Uniekaas is volgens mij de enige kaashandelaar die zelf geen kazen maakt.
te duur voor mijquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:02 schreef Saind het volgende:
Voordeel van woensdag is dat de visboer er staat
ga eens kijken of ie nog lekkerbekje voor me heeft
Nee gewoon bij Tromp.quote:
Dat was de hele ´grap´quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eh nee want Old Amsterdam is stiekem geen oude kaas maar een speciaal soort proces waardoor ze sneller rijpen en een beetje oude smaak hebben. OA is trouwens gewoon van een grote keten, uniekaas dacht ik.
Tromp is gewoon duur, in Amsterdam?quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon bij Tromp.
Zo nog even een mooi stuk pancetta halen dan wel een goddelijke carbonara vanavond
Oh, sorry onlo.quote:
Lekker man.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:02 schreef Saind het volgende:
Voordeel van woensdag is dat de visboer er staat
ga eens kijken of ie nog lekkerbekje voor me heeft
Elandsgracht en ja maar moet nog wat spullen in de buurt hebben o.a. goede balsamico wijn en port her en der in de buurt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tromp is gewoon duur, in Amsterdam?
Op zijn hondjes. Haha.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:07 schreef KingRoland het volgende:
ik vraag me af hoe adolf het nu doet
Doe die Port die ik pas had. Heerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Elandsgracht en ja maar moet nog wat spullen in de buurt hebben o.a. goede balsamico wijn en port her en der in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |