een keertje naar Kef gaan, zit daar niet zo ver vandaan, niet dat die goedkoop zijn maar wel een mooi assortimentquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Elandsgracht en ja maar moet nog wat spullen in de buurt hebben o.a. goede balsamico wijn en port her en der in de buurt.
Nooit van gehoord van Port die pas had.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe die Port die ik pas had. Heerlijk.
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keertje naar Kef gaan, zit daar niet zo ver vandaan, niet dat die goedkoop zijn maar wel een mooi assortiment
Het zag er zeker geel vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.
OKquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.
Wij zouden samen een nieuwjaarsconference moeten doen met onze grapjes DP.quote:
Zitten leuke zaakjes hier kost wel wat maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik ga meestal naar L'Amuse bij mij in de buurt
Ik zou dan lekker wachten op de video versie, dan heb je ondertitelingquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zouden samen een nieuwjaarsconference moeten doen met onze grapjes DP.
Kijken of we meer mensen weten te boeien dan Marc Marie.
Hier ook twee vlamtostigodenquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
godverdomme visboer vakantie ofzo
nu tosti in het ijzer liggen
als je ziet hoe hij tegen die muur aan slaat is het ook maar beter als het erop zit denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paar honderd kilo dat je even meetrekt, benieuwd of ie nog leeft
Dat beest kon gelukkig nog wel normaal weglopen, maar zal niet lang meer leven erna. #iscultuurquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je ziet hoe hij tegen die muur aan slaat is het ook maar beter als het erop zit denk ik
Staat gewoon op Twitter man.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek even wat meer moeite in je posts aub, hier doe je niemand een plezier mee.
ik eet graag vlees maar dit soort dingen snap ik niet zo, een behoorlijk leven tot ze eraan gaan is ze wel gegundquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat beest kon gelukkig nog wel normaal weglopen, maar zal niet lang meer leven erna. #iscultuur
quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord van Port die pas had.
Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.quote:
Op Long_Lance gezocht.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.
VBL / [VBL SC #6853] Tjackaquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op Terschelling....
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op Terschelling....
Haha heerlijk.quote:
'iedereen' 'iedereen'quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha heerlijk.
Iedereen op zijn pikkie getrapt als er kanker staat en in het darttopic werd iedereen maar teringdebiel e.d genoemd
Het is wat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha heerlijk.
Iedereen op zijn pikkie getrapt als er kanker staat en in het darttopic werd iedereen maar teringdebiel e.d genoemd
Ik jank niet, ik hanteer regels.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'iedereen' 'iedereen'
Het is alleen GGMM die daar over jankt.
Dus Tagliano hanteert de regels niet?quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik hanteer regels.
Als je vindt dat die regel veranderd moet worden moet je dat even achter de schermen aangeven.
GGMM neemt alles gewoon te letterlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Tagliano hanteert de regels niet?
Ik heb geen idee wat Tagliano wel of niet doet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Tagliano hanteert de regels niet?
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Darten is voorbij, rot op met dat darten.
Dat zegt Pery net. (Tagliano is daar mod)quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Tagliano wel of niet doet.
Vind het verder wel prima hoor, nergens voor nodig dat gekanker.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM neemt alles gewoon te letterlijk.
Dan moet je dat aan Pery vragen he, niet aan mij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt Pery net. (Tagliano is daar mod)
Die kent de regels niet zo goed lijkt mij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je dat aan Pery vragen he, niet aan mij.
Het is winterstop.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie dat jullie in 2019 nog niet gelachen hebben om Twente boys.
VBL / Lach hier FC Twente uit #17 Hilariteit
Geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kent de regels niet zo goed lijkt mij.
Het is 2019. Lekker boeiend of het winterstop is. Het uitlachen van Twente mag toch niet afhangen van een fucking winterstopquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is winterstop.
En hebben ze hun laatste x aantal wedstrijden niet gewonnen?
Als het maar in hele zinnen kan praten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoop vooral dat hij hier snel weggaat. Nieuwe mensen in de SC vind ik altijd heel vervelend.
Vast Catkiller of Scrupleus. Kut volk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik word gequote in KLB-SC
Kom daar nooit dus weggeklikt.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Eens. Ik zie af en toe wel eens een topiczooi voorbij komen, wat een dwazen zitten daar. Stuk voor stuk. (behalve user wollah)quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast Catkiller of Scrupleus. Kut volk.
Autist als ik ben, ben ik direct gaan kijken. Een uitspraak van mij, die zéér recent is geplaatst, wordt vervormd en gebruikt naar eigen inzicht. Ik maak daar direct werk vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik word gequote in KLB-SC
Kom daar nooit dus weggeklikt.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Bedanktquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Autist als ik ben, ben ik direct gaan kijken. Een uitspraak van mij, die zéér recent is geplaatst, wordt vervormd en gebruikt naar eigen inzicht. Ik maak daar direct werk van
Zo dan.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
die idioot van een GGMM is fan van Nicki
OP NAAR KLBquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:08 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier ‘werken’
topusersquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast Catkiller of Scrupleus. Kut volk.
wollahquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik zie af en toe wel eens een topiczooi voorbij komen, wat een dwazen zitten daar. Stuk voor stuk. (behalve user wollah)
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 02-01-2019 16:15 (opzouten) ]quote:
Daar is niet zoveel voor nodig.quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 02-01-2019 16:15 (opzouten) ]
Je bent goed bezig, scrup. Je hebt René mad volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |