Mokerduur, toch?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand al wel eens in dat bungalowpark van de efteling geweest?
Doe eens wat fotos van je Zweedse hangplek op de appquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees alle posts ook met een "jij liever dan ik" instelling.
Pfft dan moet ik naar buiten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens wat fotos van je Zweedse hangplek op de app
Misschien zie je nog een lynxquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft dan moet ik naar buiten.
Staat mij bij dat het heel erg prijzig is. Maargoed, ik woon 20 minuten van Kaatsheuvel dus ik ken niemand in mijn directe omgeving die blijft slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet.
Wil mn vriendin kado doen voor haar verjaardag dus beter niet
Waren gewoon prima huisjes voor een weekend, beetje a la in een Landal park ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand al wel eens in dat bungalowpark van de efteling geweest?
Er zijn nu ook 2 vakantieparken zie ik net. Wil dan wel die met prive ingangquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staat mij bij dat het heel erg prijzig is. Maargoed, ik woon 20 minuten van Kaatsheuvel dus ik ken niemand in mijn directe omgeving die blijft slapen.
Bosrijk of loonsche land?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren gewoon prima huisjes voor een weekend, beetje a la in een Landal park ofzo
Ik wist niet dat er verschillende waren, ik ben er net de schoonfamilie geweest. Gezien de omgeving zou ik zeggen dat het bosrijk was, want het was nogal bosrijk. Tien minuten lopen ofzo naar de Efteling zelf denk ik.quote:
Dan hoef je ook niet door de hoofdingang toch?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verschillende waren, ik ben er net de schoonfamilie geweest. Gezien de omgeving zou ik zeggen dat het bosrijk was, want het was nogal bosrijk. Tien minuten lopen ofzo naar de Efteling zelf denk ik.
Om eerlijk te zijn weet ik dat al niet meer, volgens mij loop je wel richting de hoofdingang maar dan ga je wel op net even een andere plek naar binnen ofzo, en misschien kan je ook iets eerder naar binnen dan normaal dacht ik?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet door de hoofdingang toch?
alarm pistool, net echtquote:
stom VOLK.quote:
Zeker niet omdat ze het uiteindelijk zelf betaalt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet.
Wil mn vriendin kado doen voor haar verjaardag dus beter niet
Haha jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ze het uiteindelijk zelf betaalt.
Krikkequote:Op woensdag 2 januari 2019 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die burgermeester van den haag heeft ook het charisma van een zak aardappels heman man man
FP mongolquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer hoor
Wie ben jij?
was zij niet een keer gepakt met drank op toen ze in Arnhem burgemeester was?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die burgermeester van den haag heeft ook het charisma van een zak aardappels heman man man
dat zal best maar is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 2 januari 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vallen die ook niet gewoon in categorie 3?
Echt of niet de politie is in elk geval op zoek naar hem.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal best maar is toch niet hetzelfde
Geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
was zij niet een keer gepakt met drank op toen ze in Arnhem burgemeester was?
Ze? Deetman is toch burgemeester van Den Haag?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
was zij niet een keer gepakt met drank op toen ze in Arnhem burgemeester was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Sked op 02-01-2019 13:03:49 (grappig plaatje in de spoiler) ]
Nee. Hotel is duur.quote:
Eensquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sked
Berichten aanpassen ipv verwijderen. Daar kan onlo nog wat van leren.
natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt of niet de politie is in elk geval op zoek naar hem.
ja die helpen elkaar welquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik lees net dat ze echt 1400 baantjes als voorzitter dit directeur dat doet naast burgemeester met enkel een hbo opleiding bibliothecaresse. Baantjescarrousel FTW
Heel goed. Vandaag een dag vrij, niks mis mee. Jij vakantie?quote:
Hebben ze weer voetbalplaatjes?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel goed. Vandaag een dag vrij, niks mis mee. Jij vakantie?
Ik kreeg trouwens net voetbalplaatjes bij de AH. Is dat nog steeds een goede marketingactie?
Heb nu wel Lieke Martens.
nee stage nuquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel goed. Vandaag een dag vrij, niks mis mee. Jij vakantie?
Ik kreeg trouwens net voetbalplaatjes bij de AH. Is dat nog steeds een goede marketingactie?
Heb nu wel Lieke Martens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |