Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.quote:
Op Long_Lance gezocht.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.
VBL / [VBL SC #6853] Tjackaquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lange_Lans. Of via mijn Engelse account Long_Lance.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op Terschelling....
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op Terschelling....
Haha heerlijk.quote:
'iedereen' 'iedereen'quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha heerlijk.
Iedereen op zijn pikkie getrapt als er kanker staat en in het darttopic werd iedereen maar teringdebiel e.d genoemd
Het is wat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha heerlijk.
Iedereen op zijn pikkie getrapt als er kanker staat en in het darttopic werd iedereen maar teringdebiel e.d genoemd
Ik jank niet, ik hanteer regels.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'iedereen' 'iedereen'
Het is alleen GGMM die daar over jankt.
Dus Tagliano hanteert de regels niet?quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik hanteer regels.
Als je vindt dat die regel veranderd moet worden moet je dat even achter de schermen aangeven.
GGMM neemt alles gewoon te letterlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Tagliano hanteert de regels niet?
Ik heb geen idee wat Tagliano wel of niet doet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus Tagliano hanteert de regels niet?
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Darten is voorbij, rot op met dat darten.
Dat zegt Pery net. (Tagliano is daar mod)quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Tagliano wel of niet doet.
Vind het verder wel prima hoor, nergens voor nodig dat gekanker.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM neemt alles gewoon te letterlijk.
Dan moet je dat aan Pery vragen he, niet aan mij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt Pery net. (Tagliano is daar mod)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |