een keertje naar Kef gaan, zit daar niet zo ver vandaan, niet dat die goedkoop zijn maar wel een mooi assortimentquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Elandsgracht en ja maar moet nog wat spullen in de buurt hebben o.a. goede balsamico wijn en port her en der in de buurt.
Nooit van gehoord van Port die pas had.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe die Port die ik pas had. Heerlijk.
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keertje naar Kef gaan, zit daar niet zo ver vandaan, niet dat die goedkoop zijn maar wel een mooi assortiment
Het zag er zeker geel vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.
OKquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom ik serieus net vandaan maar er was mokerdruk, een of andere proeverij en het stond vol met Chinezen.
Wij zouden samen een nieuwjaarsconference moeten doen met onze grapjes DP.quote:
Zitten leuke zaakjes hier kost wel wat maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik ga meestal naar L'Amuse bij mij in de buurt
Ik zou dan lekker wachten op de video versie, dan heb je ondertitelingquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zouden samen een nieuwjaarsconference moeten doen met onze grapjes DP.
Kijken of we meer mensen weten te boeien dan Marc Marie.
Hier ook twee vlamtostigodenquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
godverdomme visboer vakantie ofzo
nu tosti in het ijzer liggen
als je ziet hoe hij tegen die muur aan slaat is het ook maar beter als het erop zit denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paar honderd kilo dat je even meetrekt, benieuwd of ie nog leeft
Dat beest kon gelukkig nog wel normaal weglopen, maar zal niet lang meer leven erna. #iscultuurquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je ziet hoe hij tegen die muur aan slaat is het ook maar beter als het erop zit denk ik
Staat gewoon op Twitter man.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek even wat meer moeite in je posts aub, hier doe je niemand een plezier mee.
ik eet graag vlees maar dit soort dingen snap ik niet zo, een behoorlijk leven tot ze eraan gaan is ze wel gegundquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat beest kon gelukkig nog wel normaal weglopen, maar zal niet lang meer leven erna. #iscultuur
quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord van Port die pas had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |