Precies dit, maar weer een prima binge-jequote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermakelijk tweede seizoen hoor.
Ze moeten dit alleen niet te lang gaan rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb een beetje moeite door het tweede seizoen heen te komen. Het haalt het niet bij het eerste!
quote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Michellee het volgende:
Hier ook in 2 dagen gebinged. Kon niet stoppen.
Geloofwaardigheids gehalte is wel laag![]()
Ik weet niet of dit in een spoilertag moet.Dat was erg dom ja, alsof je nooit bang zou zijn dat er andere mensen naar hun storage gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Dit is typisch zo'n serie die je eigenlijk niet moet bingen. Heb het zelf ook gedaan. Maar was veel leuker/spannender geweest als het verspreid zou zijn over pakweg 10 weken. (gewoon elke week 1 aflevering).quote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Michellee het volgende:
Hier ook in 2 dagen gebinged. Kon niet stoppen.
Ik vind het juist typisch een serie om wel te bingewatchen eigenlijk, als je dit elke week een episode bekijkt dan vallen de plotholes meer op en is het makkelijker te voorspellen welke kant het opgaat. Met bingen kan je het je gewoon allemaal laten overkomen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n serie die je eigenlijk niet moet bingen. Heb het zelf ook gedaan. Maar was veel leuker/spannender geweest als het verspreid zou zijn over pakweg 10 weken. (gewoon elke week 1 aflevering).
Maar goed, we zitten in het bing tijdperk.
Ik moet zeggen dat dit na de derde aflevering toch verandert. Wordt het ineens toch wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb een beetje moeite door het tweede seizoen heen te komen. Het haalt het niet bij het eerste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet lezen als je nog niet klaar bent. De echte spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Fucking Goldberg
[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 02-01-2020 21:18:18 ]SOONY
Mmm, dat is hoopvol, want tot nu (t/m aflevering 3) vind ik het een stuk minder dan seizoen 1.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit na de derde aflevering toch verandert. Wordt het ineens toch wel leuk.
Beck, wat een irritant mens was datquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:49 schreef DKUp het volgende:
Love, Delilah, Candace en Ellie zijn veel boeiender dan Beck.
Inderdaad, vond vooral de voice overs van Joe echt bijna direct gejat van Dexter.quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:40 schreef Za het volgende:
Wat een aparte reacties!
Ik vond seizoen 1 zeer matig, maar seizoen 2 juist erg sterk!
Het is uiteraard compleet afgejat van Dexter, maar wat geeft het. Alle acteurs zijn geweldig zelfs het kleine buurmeisje.
Ik ben halverwege, wellicht stel ik mijn mening bij.
Wil je de serie Mr Robot niet vergelijken met you?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Inderdaad, vond vooral de voice overs van Joe echt bijna direct gejat van Dexter.
Nog een vleugje Mr Robot en Pretty Little Liars en je hebt You. Vind het op zich wel geinig hoor. Wel beetje vergezocht en al die moorden zonder gevolg vrij bizar dat niemand iets opvalt
Zat toch ook aardig wat drugs in You? En het 'hack' gedeelte. Maar nogmaals, een vleugje, snufje :pquote:Op maandag 13 januari 2020 12:25 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wil je de serie Mr Robot niet vergelijken met you?
Echt kan er totaal niet in vinden.
Mag ik vragen wat voor vleugje je ziet?
In you zit 0 drugs of ik heb er overheen gekeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zat toch ook aardig wat drugs in You? En het 'hack' gedeelte. Maar nogmaals, een vleugje, snufje :p
Dat is compleet weg in de allerlaatste scene waarin hij (ondanks dat het lijkt dat het hem allemaal maar overkomt) een complete psychopaat is (voor zover niet duidelijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
In seizoen 2 krijg je idd meer sympathie voor Joe.
New Year, New You, You S3twitter:YouNetflix twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 16:10:00See you soon, neighbor. YOU S3 is coming. https://t.co/rCJx7K9v0P reageer retweet
Komt er nog een seizoen?quote:Op maandag 22 november 2021 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Seizoen 3 vond ik wel beter te behappen dan seizoen 2. Seizoen 2 was pas ècht herhaling van zetten. Het was letterlijk hetzelfde verhaal. Dat seizoen heb ik ook een eeuwigheid over gedaan en was niet eens van plan dit derde seizoen te kijken maar was door al m’n andere series heen,. Overigens vond ik seizoen 1 ook maar matig en langdradig.
Dit seizoen viel me enigszins mee; een andere setting, andere dynamiek waar Joe in moet werken etc.
Wel wordt het steeds ongeloofwaardiger en als je dan nagaat dat alles uit het eerste seizoen al totaal niet geloofwaardig was, gaat het nu wel erg ver,.
Seizoen 4 moet het laatste seizoen zijn en een spectaculair einde hebben. Want als dit nu weer een stalkertocht wordt, dan kan ik echt niet meer.
Ja,quote:
Jeetje ... vond S3 eigenlijk al mooi afgerond .... nou we gaan het zienquote:
Seizoen 3 was mooi afgerond geweest als Joe ‘gewoon’ was verdwenen en we niet wisten dat hij nu op zoek was naar Marienne in Parijs. Want dat is dan weer zo’n los eindje ipv een open einde.quote:Op maandag 22 november 2021 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje ... vond S3 eigenlijk al mooi afgerond .... nou we gaan het zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
quote:In addition to the show's recurring characters, we could be set to see a pretty unexpected cast member joining the show - thanks to some intense fangirling between Penn Badgley and Cardi B.
Following a Twitter love affair between the pair - which saw the actor and rapper exchanging a series of gushing tweets and changing their profile pictures to each other - Penn has now addressed speculation that Cardi could land a role in You.
Appearing on Jimmy Kimmel Live, Penn answered questions on a possible Cardi cameo, saying, "Well, I don't know, I definitely can't say. But there is actually - I believe this is true - there's an actual Change.org petition." After being questioned further, he reiterated, "I can't say because I don't know."
The speculation follows yet another Twitter exchange from the rapper, with Netflix changing their Twitter bio to read, "Petition to get Cardi B to guest star in Season 4 of You," followed by a pitch tweet from Cardi: "So it's episode 1 and I'm at Paris Fashion week shutting it down! I turn around and there stands YOU. Ok finish it off @netflix."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
Ga, toch maar kijken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees veel commentaar over de afgelopen afleveringen. Heel eerlijk gezegd is dit wel verfrissend
SOONY
quote:Op zondag 19 februari 2023 11:51 schreef DKUp het volgende:
Ik vond seizoen 4 part 1 eigenlijk veel beter dan seizoen 3.
Veel zin in part 2. Ik heb wel een beetje een idee wat de twist gaat zijn….9 maart de rest van seizoen 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees veel commentaar over de afgelopen afleveringen. Heel eerlijk gezegd is dit wel verfrissendJoe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |