abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184143575
Netflix serie You, lekker gebingewatched binnen 2 dagen. Wat vonden jullie? Eigenlijk mocht de drama van mij eruit en gewoon als lekker romantisch verhaal. Maar niet in deze serie waar Joe (gespeeld door Penn Badgley) een ware superstalker blijkt te zijn.

Linkje
https://www.netflix.com/watch/80212201?trackId=15035895

Trailer:

Acteurs:
Joe = Penn Badgley (o.a. bekend van Gossip Girl)
Beck = Elizabeth Lail (o.a. bekend van Once upon a Time, Blacklist
Peach = Leuke bijrol van Shay Mitchel (o.a. bekend van Pretty Little Liars)



Korte omschrijving:
Als Joe de adembenemende Guinevere Beck zijn boekhandel ziet binnenlopen, weet hij het zeker. Dit is de vrouw die hij wil. Guinevere is perfect: mooi, stoer, slim en supersexy. En ze hebben meteen een verrassend leuk gesprek over De Da Vinci Code.

Joe is totaal geobsedeerd door zijn droomvrouw, hij wil haar bezitten en gaat tot het uiterste om zijn verlangens werkelijkheid te maken. Hij hackt haar smartphone en leest haar intiemste chat- en smsberichten, en de geheimen die schuilgaan achter haar perfecte uiterlijk. Als hij alles over haar weet, lukt het hem haar te verleiden. Met gruwelijke gevolgen.

Jij is een ijzingwekkend slimme en eigentijdse thriller in een wereld waarin via internet iedereen verbonden is met iedereen en niemand veilig is.

You is gebaseerd op het boek van de Amerikaanse schrijfster Caroline Kepnes
https://www.goodreads.com/book/show/20821614-you

[ Bericht 15% gewijzigd door Karina op 09-01-2020 09:24:38 ]
pi_184143725
Ik ben bij ep 7, tot nu toe erg vermakelijk :Y
pi_184143833
Ben de titel al een aantal keer tegen gekomen. Bedankt voor de tip :W
pi_184144330
Ik heb de laatste aflevering (10) enorm gefastforward. Enerzijds was ik te benieuwd naar de afloop maar eigenlijk kon ik de gebeurtenissen ook niet aanzien. Beetje voorspelbaar als je het mij vraagt. De afloop beviel me niet echt. In IMDB staat seizoen 2 al vermeld maar zonder concrete data. Of die er ook echt gaat komen, vraag ik me af. Hoop van wel.

Heb trouwens genoten van de heerlijke Elizabeth Lial *O* *;



[ Bericht 3% gewijzigd door Rolfp op 01-01-2019 19:19:24 (foto toegevoegd) ]
  dinsdag 1 januari 2019 @ 22:18:50 #5
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184150327
Over het einde;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184150614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:43 schreef Rolfp het volgende:
Ik heb de laatste aflevering (10) enorm gefastforward. Enerzijds was ik te benieuwd naar de afloop maar eigenlijk kon ik de gebeurtenissen ook niet aanzien. Beetje voorspelbaar als je het mij vraagt. De afloop beviel me niet echt. In IMDB staat seizoen 2 al vermeld maar zonder concrete data. Of die er ook echt gaat komen, vraag ik me af. Hoop van wel.

Heb trouwens genoten van de heerlijke Elizabeth Lial *O* *;

[ afbeelding ]

Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.
pi_184150615
Klopt, blijkbaar ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 22:38:05 #8
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184150978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Rolfp het volgende:
Klopt, blijkbaar ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184155733
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.
haha, ik bedoelde eigenlijk meer haar verschijning als persoon, niet haar acteertalent. Zoveel films heeft ze helemaal nog niet gemaakt dus wss een gebrek aan ervaring. Maar om naar te kijken, niets mis mee.

En Shay Mitchel is altijd een genot om naar te kijken getuige ook de vele miljoenen volgers die ze heeft op de social media. En acteren kan ze ook. Speelt nu in de spannende horror thriller
The Possession of Hannah Grace maar dat is niet mijn genre.


Foto: Shay Mitchel

[ Bericht 0% gewijzigd door Rolfp op 02-01-2019 09:25:46 (spelling) ]
pi_184167008
Ik vond het leuk, maar Joe kwam overal wel veel te makkelijk mee weg.
''Hidden bodies'' is het vervolg op ''You''. Dus seizoen 2 zal daar wel op gebaseerd zijn.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:07:28 #11
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184186107
Elizabeth Dean Lail *;
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184190378
Seizoen net afgekeken... wel geinige serie.... sommige dingen konden wel beter....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_184213735
Leuke serie, al snap ik de kritiek op de actrice.
Maar hij O+
  zaterdag 5 januari 2019 @ 14:44:59 #14
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184218714
Wachten op seizoen 2 :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 14:53:58 #15
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184218840
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.
Gelukkig dat die shay het niet geworden is...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184219004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 14:53 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Gelukkig dat die shay het niet geworden is...
Waarom?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 januari 2019 @ 15:03:27 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184219005
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft :O. En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 21:28:54 #18
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184227412
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft :O.
Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.

quote:
En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt, :').
Helemaal mee eens inclusief dat ook ik seizoen 2 wel zou kijken. Joe is wel geinig en de serie heeft potentie.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 6 januari 2019 @ 17:52:39 #19
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184244034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft :O. En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt, :').
Karen gespot :') :s)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 januari 2019 @ 19:26:33 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184245910
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Karen gespot :') :s)
:') mede-zuignap gespot.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184256301
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.
Dit dus, hij idoliseert haar volkomen door zijn obsessie.

Ik vond het een goede serie met idd wat kleine missers, snap ook niet hoe hij zo makkelijk wegkomt met die moorden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_184265748
Het wonderbaarlijke herstel van Joe daargelaten een prima serie.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 januari 2019 @ 19:24:57 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184265961
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.

[..]

Helemaal mee eens inclusief dat ook ik seizoen 2 wel zou kijken. Joe is wel geinig en de serie heeft potentie.
Ik snap wat je zegt hoor, maar Peach is ook half geobsedeerd. Twee stalkers? Erg toevallig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184269507
Die pa van Beck komt me zo bekend voor.
pi_184269736
Ik ben na een dag al op de helft, echt een leuke serie :D
pi_184270638
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die pa van Beck komt me zo bekend voor.
Soapacteur! Vond het ook al zo raar om hem in zoiets te zien :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 7 januari 2019 @ 22:46:28 #27
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184270696
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die pa van Beck komt me zo bekend voor.
Had ik ook ja!

Hij speelde in As the world turns.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184273090
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Rolfp het volgende:
Klopt, blijkbaar ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184273104
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 02:06:58 ]
pi_184273487
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Had ik ook ja!

Hij speelde in As the world turns.
Dacht al zoiets! Toen had hij nog zwart haar :)
pi_184295838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:35:20 #32
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184295885
Uitgekeken. Was erg vermakelijk om te zien. Natuurlijk hangt het van de onwaarschijnlijkheden aan elkaar, maar kijkt verder idd erg makkelijk weg. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184333339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een gezamenlijke vriendin, wat bedoel je?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 januari 2019 @ 16:04:08 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184340467
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Er is een gezamenlijke vriendin, wat bedoel je?
Er is zo'n meisje dat in de boekhandel komt en bij Joe informeert. Zij was een vriendin van Candace en kende Joe ook en wist daarnaast dat zij samen waren. Ze vroeg hoe het nu ging met Joe omdat het zo overduidelijk slecht ging toen het uitging om welke reden dan ook.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:33:55 #35
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184341146
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Er is zo'n meisje dat in de boekhandel komt en bij Joe informeert. Zij was een vriendin van Candace en kende Joe ook en wist daarnaast dat zij samen waren. Ze vroeg hoe het nu ging met Joe omdat het zo overduidelijk slecht ging toen het uitging om welke reden dan ook.
Je haalt een aantal zaken door elkaar. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 januari 2019 @ 16:34:45 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184341158
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Je haalt een aantal zaken door elkaar. :D
Hoe dan, :@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184341398
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Je haalt een aantal zaken door elkaar. :D
?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:55:06 #38
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184341632
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe dan, :@?
Laat ik het zo zeggen, dat Candace bestaat is op het eind toch overduidelijk? Heeft weinig met die vriendin te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 januari 2019 @ 16:57:38 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184341703
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, dat Candace bestaat is op het eind toch overduidelijk? Heeft weinig met die vriendin te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184342300
Ooh, ik dacht dat ze dood was en dat die foto’s oud waren. :) Ook omdat hij een meid tegenkwam op zo’n feest die zei dat het raar was dat Candice zo plotseling was verdwenen zonder mensen wat te zeggen, dat ze ook niet had gereageerd op de dood van haar broertje, dat soort dingen.
pi_184345444
Beck O+
pi_184347547
Toch wel een intrigerend kijkje vanaf de stalker dit keer. Wel ben ik van mening dat er net even teveel toevalligheden waren en wat gelukjes her en der. Het zal er wel bij horen bij phet leven van een stalker
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 00:20:01 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184369573
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft :O. En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt, :').
Qua je spoiler is het nog erger:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook een vermakelijke serie maar het acteerwerk is bijzonder zwak. Echt niveau Gossip Girl en Pretty Little Liars. Niet zo vreemd aangezien respectievelijk Joe en Peach ook in die series spelen. Verder kijkt het lekker weg maar echt een hoog niveau heeft het niet. En af en toe is het zo ongeloofwaardig dat ik me er echt aan ergerde :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184369907
Ik vond het ook een vermakelijke serie maar ook wel wat overrated en ik vond 'm vaak wel erg ongeloofwaardig.

Waar ik mij het meest aan stoorde was dat Joe overal zo makkelijk mee wegkwam. Hij komt weg met moorden, wordt nooit opgemerkt gedurende het stalken, zelfs niet in dat huis met Leah, of met het wegwerken van Benji terwijl hij notabene wordt gezien door wandelaars, hoe geloofwaardig is dat? :')

Desondanks weet de serie schijnbaar toch dusdanig te boeien dat ik alle 10 afleveringen in 2 dagen heb uitgekeken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184369929
Edit: dubbel.

[ Bericht 98% gewijzigd door Tomatenboer op 13-01-2019 14:00:56 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184376925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 02:02 schreef rickyszz het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184396156
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het ook een vermakelijke serie maar ook wel wat overrated en ik vond 'm vaak wel erg ongeloofwaardig.

Waar ik mij het meest aan stoorde was dat Joe overal zo makkelijk mee wegkwam. Hij komt weg met moorden, wordt nooit opgemerkt gedurende het stalken, zelfs niet in dat huis met Leah, of met het wegwerken van Benji terwijl hij notabene wordt gezien door wandelaars, hoe geloofwaardig is dat? :')

Desondanks weet de serie schijnbaar toch dusdanig te boeien dat ik alle 10 afleveringen in 2 dagen heb uitgekeken.
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, dit wordt wss zo'n serie met 5 seizoenen en het gaat steeds ongeloofwaardiger worden. Als je op zoek bent naar iets een geloofwaardige serie moet je er nu gewoon mee stoppen, want het gaat alleen maar gekker worden. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:20 schreef MaJo het volgende:
Yeah right, dan check je echt wel of je gordijn dicht is
Van die aandachtsgeile figuren niet hoor.

Maar de hele serie is natuurlijk vrij ongeloofwaardig, maar dat hoort erbij. Het is geen hoogstaande serie zeg maar :P
  Admin maandag 21 januari 2019 @ 10:58:07 #48
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_184528402
Heb deze onlangs gebinged en man wat kijkt die serie lekker weg. Leuke opzet, leuk uitgevoerd. Vooral de onvoorspelbaarheid hier en daar. Vaak gaat het toch nét even de andere kant op dan je verwacht. Heb me er meer dan uitstekend mee vermaakt in ieder geval.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_184765979
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:52 schreef Rolfp het volgende:
Netflix serie You, lekker gebingewatched binnen 2 dagen. Wat vonden jullie? Eigenlijk mocht de drama van mij eruit en gewoon als lekker romantisch verhaal. Maar niet in deze serie waar Joe (gespeeld door Penn Badgley) een ware superstalker blijkt te zijn.

Linkje
https://www.netflix.com/watch/80212201?trackId=15035895

Trailer:

Acteurs:
Joe = Penn Badgley (o.a. bekend van Gossip Girl)
Beck = Elizabeth Lail (o.a. bekend van Once upon a Time, Blacklist
Peach = Leuke bijrol van Shay Mitchel (o.a. bekend van Pretty Little Liars)

[ afbeelding ]

Korte omschrijving:
Als Joe de adembenemende Guinevere Beck zijn boekhandel ziet binnenlopen, weet hij het zeker. Dit is de vrouw die hij wil. Guinevere is perfect: mooi, stoer, slim en supersexy. En ze hebben meteen een verrassend leuk gesprek over De Da Vinci Code.

Joe is totaal geobsedeerd door zijn droomvrouw, hij wil haar bezitten en gaat tot het uiterste om zijn verlangens werkelijkheid te maken. Hij hackt haar smartphone en leest haar intiemste chat- en smsberichten, en de geheimen die schuilgaan achter haar perfecte uiterlijk. Als hij alles over haar weet, lukt het hem haar te verleiden. Met gruwelijke gevolgen.

Jij is een ijzingwekkend slimme en eigentijdse thriller in een wereld waarin via internet iedereen verbonden is met iedereen en niemand veilig is.

You is gebaseerd op het boek van de Amerikaanse schrijfster Caroline Kepnes
https://www.goodreads.com/book/show/20821614-you
Zeker de moeite waard👍
  zaterdag 28 december 2019 @ 01:34:03 #50
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_190698002
Season 2 :s) *; _O_ 8)7 o|O
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')