SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:43 schreef Rolfp het volgende:
Ik heb de laatste aflevering (10) enorm gefastforward. Enerzijds was ik te benieuwd naar de afloop maar eigenlijk kon ik de gebeurtenissen ook niet aanzien. Beetje voorspelbaar als je het mij vraagt. De afloop beviel me niet echt. In IMDB staat seizoen 2 al vermeld maar zonder concrete data. Of die er ook echt gaat komen, vraag ik me af. Hoop van wel.
Heb trouwens genoten van de heerlijke Elizabeth Lial![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Rolfp het volgende:
Klopt, blijkbaar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
haha, ik bedoelde eigenlijk meer haar verschijning als persoon, niet haar acteertalent. Zoveel films heeft ze helemaal nog niet gemaakt dus wss een gebrek aan ervaring. Maar om naar te kijken, niets mis mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.
Gelukkig dat die shay het niet geworden is...quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik vind haar te overdreven acteren. Eigenlijk vind ik haar best slecht acteren in You. Misschien dat het nog beter wordt hoor, heb nog niet alles gezien. Maar zoals ik het nu bekijk, had ik liever Shay in die rol gezien.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gelukkig dat die shay het niet geworden is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt,.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft.
quote:En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.Helemaal mee eens inclusief dat ook ik seizoen 2 wel zou kijken. Joe is wel geinig en de serie heeft potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt,.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Vermakelijk maar mi slecht. Acteerwerk van Beck zeer matig, weinig emotie zat er in (vlak) en ik snap niet waarom zo’n Plain Jane zogenaamd 2 stalkers heeft (Peach ook semi). Er is letterlijk niets dat haar bijzonder maakt qua innerlijk, uiterlijk of charisma. Een ‘diepzinnige’ yoga-lerares die gedichtjes schrijft. En die romantische scenes vond ik vaak cringe-worthy en regelmatig echt gewoon tijdvulling. Leukste scenes zijn de momenten dat Joe daadwerkelijk stalkt en je daarbij de voice-over hoort.
Karen gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou seizoen 2 wel kijken omdat het makkelijk wegkijkt,.
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Dit dus, hij idoliseert haar volkomen door zijn obsessie.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.
Ik snap wat je zegt hoor, maar Peach is ook half geobsedeerd. Twee stalkers? Erg toevallig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat maakt voor zo’n Joe toch niet uit. Die ziet in haar wat hij wil zien en niet wie ze daadwerkelijk is.
[..]
Helemaal mee eens inclusief dat ook ik seizoen 2 wel zou kijken. Joe is wel geinig en de serie heeft potentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |