Ook leuk voor de familie Faberquote:
MYCROFTEDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Ik zet alvast een post voor Wereldgozer die gaat morgen dit topic nalezen.
kut jinek met haar kutgastenquote:
human cow, Google maarquote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De tieten van mijn zus werden veel groter toen ze kinderen kreeg. Ze moest ook iedere 3 uur borstvoeden, anders gingen ze pijn doen. Of leeg pompen, als een koe.
Samen met Halsema zekerquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:40 schreef DKUp het volgende:
Burgermeester Krikke van Den Haag komt ook hopelijk deze week langs over de schade van het het vreugdevuur.
Zaterdag begint zijn programma Frans en Mariska in China dus gewoon marketing. Tegenwoordig komen al die schrijvers/kunstenaars/zangers en zangeressen/presentatoren alleen nog maar als er iets te promoten valt.quote:
fff neuken met de stagiairequote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kut gasten, waar is PauwGod als je m nodig hebt
We moeten psychisch weer even wennen aan de verandering. Al heb ik ook een voorkeur voor Pauw.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ben ook meer fan van Pauw eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Rob mag op de winkel passen, zodat de volgende lijsttrekker niet wordt beschadigd.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Jetten![]()
Einde tijdperk D'66 vrees ik.
Boris van der Ham komt terug en Robbie mag terug naar Nijmegen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Jetten![]()
of in groningen de grond zakt door gaswinningquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Lekker boeiend als Scheveningen afbrandt.
Bewust door Pechthold zo geregeld om hemzelf als groots man te herinnerenquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Jetten![]()
Ik word altijd een beetje moe van Frans. Zegt nooit wat hij denkt. Altijd denken aan wat goed zal vallen binnen zijn doelgroep.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:10 schreef marcodej het volgende:
Frans met de meest verstandige woorden aan tafel.
De Dirk Kuyt van de tv?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Frans. Zegt nooit wat hij denkt. Altijd denken aan wat goed zal vallen binnen zijn doelgroep.
minderquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:14 schreef superniger het volgende:
Nederland is maar verantwoordelijk voor 1%.
muur om nlquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wat pas duur is, een half miljard mensen die naar Europa willen verkassen omdat voedselketens aan de andere kant van de wereld instorten.
Wat hem daardoor gewoon ongeloofwaardig maakt. Hij heeft best goede standpunten, maar schiet zichzelf hier goed in de voet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Baudet gelooft niet eens in klimaatverandering. Die man is helemaal koekoek op dit onderwerp.
Mooie sloganquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:20 schreef -Chakotay- het volgende:
met rob jetten achter het stuur, verliest D'66 stemmers met het uur
Snap niet dat er intern niet gecorrigeerd wordt. Hij richtte zich in het begin erg op de hoogopgeleiden van de VVD en CDA maar met zulke standpunten passen beter bij de PVVquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:19 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Wat hem daardoor gewoon ongeloofwaardig maakt. Hij heeft best goede standpunten, maar schiet zichzelf hier goed in de voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |