abonnement Unibet Coolblue
pi_184163944
Vaak krijg je niet eens de kans om een normaal gesprek te ontwikkelen. Hoe moet je dan ontdekken of die klik er is? Alleen op basis van een profielfoto en wat profieltekst? :{

Online daten is volgens mij gewoon niks. Beter giet ik mij ergens in en kroeg vol totdat ik niet eens meer weet wie ik aanspreek. 8)7
pi_184163970
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:41 schreef Gruj0 het volgende:

Online daten is volgens mij gewoon niks. Beter giet ik mij ergens in en kroeg vol totdat ik niet eens meer weet wie ik aanspreek. 8)7
Dat is vast ook erg succesvol
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:47:38 #128
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184164046
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is de reden eigenlijk dat bijna geen enkele vrouw op dating sites terug wil reageren op een normaal bericht?

Ik zie wel eens profielen langskomen met "Je moet echt met meer komen dan met alleen "Hoi hoe gaat het?" wil je een gesprek met mij aanknopen" of "Je moet echt creatiever zijn wil je met mij kunnen praten.".

Van andere Foksters heb ik begrepen dat dat soort zinnen (hoe gaat het enz.) best normaal zijn en niet iets waar je niet om zou reageren. Sterker nog, sommige Foksters spreken met dat soort zinnen mannen aan.
Tsja, dan denk ik gewoon bij mezelf van “wie denken ze wel niet dat ze zijn”. Als puntje bij paaltje komt heb ik meer aan de ander te bieden dan omgekeerd, dan heb je wel heel weinig respect voor eigenwaarde als je dan aan dat soort spelletjes gaat meedoen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184166079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is de reden eigenlijk dat bijna geen enkele vrouw op dating sites terug wil reageren op een normaal bericht?

Ik zie wel eens profielen langskomen met "Je moet echt met meer komen dan met alleen "Hoi hoe gaat het?" wil je een gesprek met mij aanknopen" of "Je moet echt creatiever zijn wil je met mij kunnen praten.".

Van andere Foksters heb ik begrepen dat dat soort zinnen (hoe gaat het enz.) best normaal zijn en niet iets waar je niet om zou reageren. Sterker nog, sommige Foksters spreken met dat soort zinnen mannen aan.
Ik begrijp die vrouwen echt. Je kent me nog niet, dus wat boeit het jou hoe het met mij gaat? Als het kut gaat ga ik echt geen dramatisch verhaal bij je hangen.. dan zeg ik alleen Ja, gaat goed. Hoe is het met jou? En dan is het gesprek binnen een half uur doodgebloed.

Maar goed! Doe wat je niet laten kunt!
-
pi_184166109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:28 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn wij allemaal below the belt hier ;)
Spreek voor jezelf.
-
pi_184166435
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik begrijp die vrouwen echt. Je kent me nog niet, dus wat boeit het jou hoe het met mij gaat? Als het kut gaat ga ik echt geen dramatisch verhaal bij je hangen.. dan zeg ik alleen Ja, gaat goed. Hoe is het met jou? En dan is het gesprek binnen een half uur doodgebloed.

Maar goed! Doe wat je niet laten kunt!
Niet iedereen is hier even handig in hoor....zelfs na zo'n eerste zin kun je best mooie gesprekken over houden.....
pi_184166670
Het gaat imo niet om de eerste zin, maar bij de 2e en de 3e zin wordt het pas echt snel schiften.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 januari 2019 @ 20:09:43 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184166914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat imo niet om de eerste zin, maar bij de 2e en de 3e zin wordt het pas echt snel schiften.
Hoi.
Hoi.
Hoe is het.
Goed. Met jou?
Prima.
Ok.
Ok.
pi_184167101
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Hoi.
pi_184167189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:32 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is de reden eigenlijk dat bijna geen enkele vrouw op dating sites terug wil reageren op een normaal bericht?

Ik zie wel eens profielen langskomen met "Je moet echt met meer komen dan met alleen "Hoi hoe gaat het?" wil je een gesprek met mij aanknopen" of "Je moet echt creatiever zijn wil je met mij kunnen praten.".

Van andere Foksters heb ik begrepen dat dat soort zinnen (hoe gaat het enz.) best normaal zijn en niet iets waar je niet om zou reageren. Sterker nog, sommige Foksters spreken met dat soort zinnen mannen aan.
Ik vind dat raar om dat uitdrukkelijk in je profiel te zetten.

Er is niets mis met de vraag hoe het is, eerder omdat het makkelijk is om over "hey hoe is het" te kijken als je datzelfde bericht van 10 andere krijgt. Je praktisch 10 keer hetzelfde kan antwoorden en in de meeste gevallen het gesprek ook stil valt. Het is gewoon niet makkelijk om een goede flow te vinden met iemand die je niet kent. (niet te veel/ te weinig sturen)
Maar soms moet je als vrouw inderdaad eens antwoorden op zoiets simpel en beide beetje moeite doen in gesprek om meer inhoud/humor in te steken. Maar dat is weer afhankelijk van beide personen.

Ik bv. reageer sneller op weetjes/vragen over mijn interesses. Dat is ook niet heel creatief, maar ik kan er een langer verhaal aan breien dan over hoe mijn dag/ mijn werk/weekend is.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_184167515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Duurt jouw kater van de jaarwisseling zo lang, Anneloos? ;)

In mijn nieuws, had 2 leuke meisjes gesproken op feestje in een tent hier in stad op 2e Kerstdag en nummer geregeld. Had die avond opeens erg veel aanspraak vanwege een kleding stuk dat ik aanhad, dus dan maar gebruik van gemaakt: met de leukste duoselfie maken en dan om nummer vragen om de foto naar haar te appen. De leukste waren dus die 2 dames, de rest (waren zowel mannen als vrouwen) alleen kort bedankje of kort gesprekje mee gewisseld. Met de leuke beide dames af en toe een appje gewisseld.

1 blijkt een kroeg in Amsterdam te runnen. Leuke dame om te zien maar ander vind ik tikje aantrekkelijker. De ander woont in mijn stad en met jaarwisseling geappt dat (na de nieuwjaarswens) ik als goed voornemen wel een drankje met haar wil drinken. Nu weet je natuurlijk niet of het haar goede voornemen is, ben bang van niet, nog geen reactie -O-

Kortom, het leven van een gemiddelde fokker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:38:16 #137
545 dop
:copyright: dop
pi_184167557
Zal waarschijnlijk beetje van de datingsite afhangen, maar neem aan dat je pas op iemand reageert als je een match hebt. In dat geval toch niet zo ingewikkeld om in te haken op de reden van de match.
Mogelijk gedeelde interesse, klein complimentje, en of iets over jezelf vertellen en je eigen interesses.
Alleen hoi nodigt natuurlijk niet uit tot conversatie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184167581
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Duurt jouw kater van de jaarwisseling zo lang, Anneloos? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gedronken.. ? Ik vind het alleen niet chill als iemand iets op ‘wij allemaal betrekt terwijl hij/zij daar niets over te zeggen heeft
-
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:44:10 #139
545 dop
:copyright: dop
pi_184167658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb niet gedronken.. ? Ik vind het alleen niet chill als iemand iets op ‘wij allemaal betrekt terwijl hij/zij daar niets over te zeggen heeft
ook bij jouw is het soms om below the belt te doen 🙈🙊
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184167729
Ik kom net terug van een heerlijk weekendje bij mij date!
Was best spontaan na oud en nieuw en eigenlijk gelijk maar blijven slapen.
Voelde heel fijn, geen seks gehad, maar toch de hele nacht wakker gebleven. Voelt heel vertrouwd bij haar. We vertellen elkaar al zoveel persoonlijke dingen. Bizar hoe goed dat voelt.
Ben benieuwd hoe lang ik nog in dit topic te vinden ben... :9
pi_184167794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kom net terug van een heerlijk weekendje bij mij date!
Was best spontaan na oud en nieuw en eigenlijk gelijk maar blijven slapen.
Voelde heel fijn, geen seks gehad, maar toch de hele nacht wakker gebleven. Voelt heel vertrouwd bij haar. We vertellen elkaar al zoveel persoonlijke dingen. Bizar hoe goed dat voelt.
Ben benieuwd hoe lang ik nog in dit topic te vinden ben... :9
Heerlijk voor je!!
pi_184167844
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik begrijp die vrouwen echt. Je kent me nog niet, dus wat boeit het jou hoe het met mij gaat? Als het kut gaat ga ik echt geen dramatisch verhaal bij je hangen.. dan zeg ik alleen Ja, gaat goed. Hoe is het met jou? En dan is het gesprek binnen een half uur doodgebloed.

Maar goed! Doe wat je niet laten kunt!
Kom eens met voorbeelden hoe het dan wel moet!

Wat een moeilijk gedoe zeg, wat is er mis met: hoe gaat het? Vanuit die ene vraag kan je daarna alle kanten op. Als je beide denkt dat het een leuke match is (als je op de foto's af gaat), dan blijf je toch wel plakken als het interessant genoeg is.

Hey Anneloes!
Hey Anneloes, hoe is het met je poes?! (als je op poes op de foto hebt natuurlijk hé)
Hey Anneloes, we hebben een match, neuken?
Hey Anneloes, wordt je ook zo moe van al die matches?
Hey Anneloes, leuke foto, vanavond daten?
Hey Anneloes, wow, je bent mijn eerste match, trouwen?

Waar moet je dan beginnen...
pi_184168079
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik begrijp die vrouwen echt. Je kent me nog niet, dus wat boeit het jou hoe het met mij gaat? Als het kut gaat ga ik echt geen dramatisch verhaal bij je hangen.. dan zeg ik alleen Ja, gaat goed. Hoe is het met jou? En dan is het gesprek binnen een half uur doodgebloed.

Maar goed! Doe wat je niet laten kunt!
Het punt is meer dat degene die het in hun profiel hebben staan zelf niet verder komen dan "Hoi". Dus veel noten op de zang hebben, maar zelf creatief zijn ho maar.. :').

Been there, done that, didn't get the T-shirt..

Hier wat contacten lopen, nog niets concreets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 21:10:40 ]
pi_184168276
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik begrijp die vrouwen echt. Je kent me nog niet, dus wat boeit het jou hoe het met mij gaat? Als het kut gaat ga ik echt geen dramatisch verhaal bij je hangen.. dan zeg ik alleen Ja, gaat goed. Hoe is het met jou? En dan is het gesprek binnen een half uur doodgebloed.

Maar goed! Doe wat je niet laten kunt!
Ik heb vaak genoeg vrouwen aangesproken op basis van een gedeelde interesse, hobby of wat opmerkelijks in een foto bijvoorbeeld.

9 van de 10 keer geen reactie op gehad. "Hoi, hoe gaat het" is zeker niet mijn standaard zin. Wel eens gebruikt, maar niet heel erg vaak. Die andere openingszinnen zijn kennelijk ook niet goed genoeg, niet creatief, speciaal of wat dan ook.

Maar wat wil je dan als vrouw zijnde? Dat ik door mijn telefoon/laptop/tablet/PC/watdanook naar de andere kant van het scherm naar je toespring om je te vertellen hoe geweldig je wel niet bent, dat ik het springen via schermen heb uitgedacht, zodat ik speciaal naar je toe kon springen? Met een gitaar een of andere serenade zingen onder je balkon of raam over hoe geweldig je wel niet bent, terwijl ik je obv je profiel alleen maar interessant genoeg vond om een gesprekje mee aan te knopen om te kijken of het zou lopen?

Zou dat goed genoeg zijn? Of ben je dan een creep en jij een arme jij, die niets anders dan alleen een "Hoi" wilde krijgen?
pi_184168350
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het punt is meer dat degene die het in hun profiel hebben staan zelf niet verder komen dan "Hoi". Dus veel noten op de zang hebben, maar zelf creatief zijn ho maar.. :').

Been there, done that, didn't get the T-shirt..

Hier wat contacten lopen, nog niets concreets.
Precies dit. Ik had een keer contact met een vrouw. Dat contact begon overigens met Hoi, hoe gaat het?" van mijn kant en een vraag over haar afkomst. Ze was allang blij dat iemand haar normaal aansprak. Maar helaas klikte het van beide kanten niet echt, ondanks dat er wel beleefd en volwassen over en weer werd gebabbeld zonder kinderachtige blocks/verwijderingen.
pi_184168385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg vrouwen aangesproken op basis van een gedeelde interesse, hobby of wat opmerkelijks in een foto bijvoorbeeld.

9 van de 10 keer geen reactie op gehad. "Hoi, hoe gaat het" is zeker niet mijn standaard zin. Wel eens gebruikt, maar niet heel erg vaak. Die andere openingszinnen zijn kennelijk ook niet goed genoeg, niet creatief, speciaal of wat dan ook.

Maar wat wil je dan als vrouw zijnde? Dat ik door mijn telefoon/laptop/tablet/PC/watdanook naar de andere kant van het scherm naar je toespring om je te vertellen hoe geweldig je wel niet bent, dat ik het springen via schermen heb uitgedacht, zodat ik speciaal naar je toe kon springen? Met een gitaar een of andere serenade zingen onder je balkon of raam over hoe geweldig je wel niet bent, terwijl ik je obv je profiel alleen maar interessant genoeg vond om een gesprekje mee aan te knopen om te kijken of het zou lopen?

Zou dat goed genoeg zijn? Of ben je dan een creep en jij een arme jij, die niets anders dan alleen een "Hoi" wilde krijgen?
Omdat het ook gewoon onzin is natuurlijk. Het maakt niet uit hoe jij iemand aanspreekt op Tinder of welke site/app dan ook. Als je foto's niet matchen, of hij/zij heeft al een match en is daar mee aan het praten, dan ben je gewoon de volgende in de wachtrij.. simpel als dat.

Dit werkt andersom natuurlijk ook zo.
pi_184169439
Kap nou gewoon met die datingapps als het niet voor je werkt. En ja, dat ligt gewoon aan je foto's wees eerlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184170620
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb niet gedronken.. ? Ik vind het alleen niet chill als iemand iets op ‘wij allemaal betrekt terwijl hij/zij daar niets over te zeggen heeft
Rustaagh

Het is maar een grapje ;)
Why so serious?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184171506
quote:
4s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rustaagh

Het is maar een grapje ;)
Why so serious?

_O-
-
pi_184172402
Origineel proberen te openen en doorvragen op de antwoorden die je krijgt met een poging tot humor (een gesprek zeg maar) is zo'n beetje een recept voor een stilvallend gesprek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')