abonnement Unibet Coolblue
pi_184136262
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:29 schreef Driepink het volgende:

[..]

Idem!

Alvast mijn excuses, dry januari verneuk ik nu al
Ga je het nog wel proberen straks?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:30:27 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136265
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:29 schreef Driepink het volgende:

[..]

Idem!

Alvast mijn excuses, dry januari verneuk ik nu al
Ja duh, wie niet :+
Vanaf 2/1 w/
With the stars as her umbrella
pi_184136270
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:29 schreef devzero het volgende:

[..]

Ga je het nog wel proberen straks?
Vanaf 2 januari
pi_184136275
f*cking muggen. Moeten die niet slapen op dit tijdstip :(
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:33:06 #255
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136276
Ik ben me aan het afvragen of deze misselijkheid vanzelf wegtrekt of dat ik het kotsen een handje moet helpen :')
With the stars as her umbrella
pi_184136283
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:26 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Staat dat tot elkaar in relatie dan?
Ik dacht eerst dat het placebo was. Het idee van 'fitter worden' en zo. Maar toen vroeg ik het eens aan mijn zus (waar ik mee begonnen was met sporten) en die zei ook meteen dat het bij haar ook echt scheelde. Ben er eens op gaan googlen en het schijnt echt zo te zijn dat conditie maar vooral een grotere spiermassa (en dat heb je al snel als je van niks doen naar een paar keer sporten per week gaat) dus echt een significante invloed er op hebben.

Ik kon ook ineens de grootste zuiplap van m'n vriendengroep eruit drinken zonder toeterlam te worden.
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:26 schreef devzero het volgende:

[..]

Sporten heeft er wel invloed op. Leeftijd weet niet, maar ik drink wel een stuk minder dan vroeger.
Leeftijd heeft er héél veel invloed op. Dat je nu minder drinkt is waarschijnlijk voor 90% ingegeven door verminderde tolerantie. Je wordt eerder dronken, de katers duren langer, dan rem je vanzelf af. We maken onszelf graag wijs dat dat komt omdat we verstandiger worden maar ik vrees dat de realiteit is dat we het gewoon niet meer zo goed kunnen handelen :') .

En eerlijk is eerlijk, toen ik 23 was kon ik mezelf toeterlam zuipen, 3-4 uur slapen, dan gaan werken en dan had ik misschien niet zo'n fijne dag maar die kwam je wel door. Als ik dat nu zou proberen (ondanks mijn gedeeltelijk herstelde tolerantie door het sporten) zou ik waarschijnlijk alles onderkitsen en bij iets te veel fysieke inspanning letterlijk van m'n stokje gaan.

Dus ja, dan leer je het wel af. Maar dat heeft niks te maken met 'verstandiger' worden. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136286
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben me aan het afvragen of deze misselijkheid vanzelf wegtrekt of dat ik het kotsen een handje moet helpen :')
kotsen kan zeker helpen, maar als het niet hoeft, niet doen.
pi_184136295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben me aan het afvragen of deze misselijkheid vanzelf wegtrekt of dat ik het kotsen een handje moet helpen :')
Ik vind kotsen altijd zó kut dat ik het altijd probeer te voorkomen. Maar als je moet moet je :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:38:42 #259
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het placebo was. Het idee van 'fitter worden' en zo. Maar toen vroeg ik het eens aan mijn zus (waar ik mee begonnen was met sporten) en die zei ook meteen dat het bij haar ook echt scheelde. Ben er eens op gaan googlen en het schijnt echt zo te zijn dat conditie maar vooral een grotere spiermassa (en dat heb je al snel als je van niks doen naar een paar keer sporten per week gaat) dus echt een significante invloed er op hebben.

Ik kon ook ineens de grootste zuiplap van m'n vriendengroep eruit drinken zonder toeterlam te worden.

[..]

Leeftijd heeft er héél veel invloed op. Dat je nu minder drinkt is waarschijnlijk voor 90% ingegeven door verminderde tolerantie. Je wordt eerder dronken, de katers duren langer, dan rem je vanzelf af. We maken onszelf graag wijs dat dat komt omdat we verstandiger worden maar ik vrees dat de realiteit is dat we het gewoon niet meer zo goed kunnen handelen :') .

En eerlijk is eerlijk, toen ik 23 was kon ik mezelf toeterlam zuipen, 3-4 uur slapen, dan gaan werken en dan had ik misschien niet zo'n fijne dag maar die kwam je wel door. Als ik dat nu zou proberen (ondanks mijn gedeeltelijk herstelde tolerantie door het sporten) zou ik waarschijnlijk alles onderkitsen en bij iets te veel fysieke inspanning letterlijk van m'n stokje gaan.

Dus ja, dan leer je het wel af. Maar dat heeft niks te maken met 'verstandiger' worden. :')
Ik ben ook flink sportiever de laatste maanden maar dit voordeel heb ik nog niet ervaren.
Komt vast door de leeftijd.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:39:24 #260
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136305
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:36 schreef devzero het volgende:

[..]

kotsen kan zeker helpen, maar als het niet hoeft, niet doen.
Ik houd het nog wel even vol dan. Doe wel alsof ik op een boot zit :')
With the stars as her umbrella
pi_184136309
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:38 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ben ook flink sportiever de laatste maanden maar dit voordeel heb ik nog niet ervaren.
Komt vast door de leeftijd.
Meer op spiermassa focussen dan :P . Wedden dat het scheelt.

Ben nu begin 40 en mijn tolerantie is echt weer terug op het niveau van begin 30. En ik zuip behoorlijk veel bij gelegenheden :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:42:24 #262
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Meer op spiermassa focussen dan :P . Wedden dat het scheelt.

Ben nu begin 40 en mijn tolerantie is echt weer terug op het niveau van begin 30. En ik zuip behoorlijk veel bij gelegenheden :@
Ik doe vooral krachttraining :')

En klinkt goed _O-
Al hoef ik niet meer zoveel te zuipen al toen.
With the stars as her umbrella
pi_184136324
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:42 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik doe vooral krachttraining :')

En klinkt goed _O-
Al hoef ik niet meer zoveel te zuipen al toen.
Het hóéft voor mij ook niet maar ik vind het toch wel prettig dat ik weer meer kan hebben. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184136325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leeftijd heeft er héél veel invloed op. Dat je nu minder drinkt is waarschijnlijk voor 90% ingegeven door verminderde tolerantie. Je wordt eerder dronken, de katers duren langer, dan rem je vanzelf af. We maken onszelf graag wijs dat dat komt omdat we verstandiger worden maar ik vrees dat de realiteit is dat we het gewoon niet meer zo goed kunnen handelen :') .

En eerlijk is eerlijk, toen ik 23 was kon ik mezelf toeterlam zuipen, 3-4 uur slapen, dan gaan werken en dan had ik misschien niet zo'n fijne dag maar die kwam je wel door. Als ik dat nu zou proberen (ondanks mijn gedeeltelijk herstelde tolerantie door het sporten) zou ik waarschijnlijk alles onderkitsen en bij iets te veel fysieke inspanning letterlijk van m'n stokje gaan.

Dus ja, dan leer je het wel af. Maar dat heeft niks te maken met 'verstandiger' worden. :')
Toch denk ik dat als je steeds even veel blijft drinken, je tolerantie niet veel zal afnemen bij het ouder worden. De meeste mensen worden minder fit als ze ouder worden en dat zal er waarschijnlijk mee te maken hebben, Maar als we ouder worden, dan krijgen we de meeste ook meer verantwoordelijkheden en zullen dus minder snel geneigd zijn om veel te drinken. Bv toen mijn dochter nog <1 jaar was en ik de nachtdiensten had, paste ik wel op om half zat in bed te liggen omdat ik er toch 2x minimaal per nacht uit moest. Op mijn 23ste klote ik maar wat aan, nu heb ik mensen die ik leiding moet geven :')

Dus heeft leeftijd een invloed op verlaagde alcohol tolerantie, vast, maar ik denk dat alleen maar ouder worden niet echt een direct oorzaak is.
pi_184136329
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:38 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ben ook flink sportiever de laatste maanden maar dit voordeel heb ik nog niet ervaren.
Komt vast door de leeftijd.
Is dit nu het 40+ groepje geworden of zo?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:47:05 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het hóéft voor mij ook niet maar ik vind het toch wel prettig dat ik weer meer kan hebben. :P
Ik hang er er morgen aan beide kanten extra gewicht aan.

Zo het gaat hier flink los nog. Hoorde net agenten rennen en veel sirenes nu.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:48:03 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136341
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:44 schreef devzero het volgende:

[..]

Is dit nu het 40+ groepje geworden of zo?
Shiiitt :')
Ik hoor erbij sinds oktober, ik ben nog een beetje 39.
With the stars as her umbrella
pi_184136342
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik hang er er morgen aan beide kanten extra gewicht aan.

Zo het gaat hier flink los nog. Hoorde net agenten rennen en veel sirenes nu.
Amsterdam?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:50:47 #269
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136357
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:48 schreef devzero het volgende:

[..]

Amsterdam?
:Y

En ik woon bijna naast een politiebureau dus misschien heb ik een vertekend beeld van alle actie in de stad.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:51:57 #270
370352 I
Eye for an I
pi_184136364
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:44 schreef devzero het volgende:

[..]

Toch denk ik dat als je steeds even veel blijft drinken, je tolerantie niet veel zal afnemen bij het ouder worden. De meeste mensen worden minder fit als ze ouder worden en dat zal er waarschijnlijk mee te maken hebben, Maar als we ouder worden, dan krijgen we de meeste ook meer verantwoordelijkheden en zullen dus minder snel geneigd zijn om veel te drinken. Bv toen mijn dochter nog <1 jaar was en ik de nachtdiensten had, paste ik wel op om half zat in bed te liggen omdat ik er toch 2x minimaal per nacht uit moest. Op mijn 23ste klote ik maar wat aan, nu heb ik mensen die ik leiding moet geven :')

Dus heeft leeftijd een invloed op verlaagde alcohol tolerantie, vast, maar ik denk dat alleen maar ouder worden niet echt een direct oorzaak is.
Meh, ik heb nooit veel verantwoordelijkheden gehad en toch ging ik minder drinken, omdat ik 1) sneller dronken werd en dus 2) de katers veel zwaarder worden en je gewoon niet meer wegkomt met een paar uur slaap en dan 'alleen maar wat moe en afwezig zijn' op het werk.

Paar weken geleden met mijn zus en mijn neefjes gingen we naar de open dag van het ROC om te kijken of er iets tussen zat voor ze (jongste neefje is niet zo slim en oudste neefje is slim zat maar neigt iets teveel naar zijn oom qua motivatie (ik dus :') ). Ome Grrrrrrr had hier weer eens heel de nacht zitten zuipen in DTS met ome naat en ome dev en lag er om half zeven of zo pas in. Wekker ging om 10:30. Ome Grrrrrrrr met tegenzin opstaan. Paar crackers zitten herkauwen met een bak koffie, dacht dat het allemaal wel ging maar toen we daar een paar trappen op moesten zakte ik dus letterlijk bijna door mijn hoeven. _O-

Dat zou me toen ik 23 was echt never nooit niet overkomen zijn. En toen zoop ik makkelijk anderhalf keer zoveel. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:52:26 #272
370352 I
Eye for an I
pi_184136365
Heb ik nu jullie geheime 40+-clubje verpest?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:52:36 #273
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:51 schreef I. het volgende:
HOI
:W
With the stars as her umbrella
pi_184136369
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:Y

En ik woon bijna naast een politiebureau dus misschien heb ik een vertekend beeld van alle actie in de stad.
Ik hoor moentje nooit klagen daarover, maar die zal wel wat dieper slapen
  dinsdag 1 januari 2019 @ 04:54:09 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184136376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 04:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Meh, ik heb nooit veel verantwoordelijkheden gehad en toch ging ik minder drinken, omdat ik 1) sneller dronken werd en dus 2) de katers veel zwaarder worden en je gewoon niet meer wegkomt met een paar uur slaap en dan 'alleen maar wat moe en afwezig zijn' op het werk.

Paar weken geleden met mijn zus en mijn neefjes gingen we naar de open dag van het ROC om te kijken of er iets tussen zat voor ze (jongste neefje is niet zo slim en oudste neefje is slim zat maar neigt iets teveel naar zijn oom qua motivatie (ik dus :') ). Ome Grrrrrrr had hier weer eens heel de nacht zitten zuipen in DTS met ome naat en ome dev en lag er om half zeven of zo pas in. Wekker ging om 10:30. Ome Grrrrrrrr met tegenzin opstaan. Paar crackers zitten herkauwen met een bak koffie, dacht dat het allemaal wel ging maar toen we daar een paar trappen op moesten zakte ik dus letterlijk bijna door mijn hoeven. _O-

Dat zou me toen ik 23 was echt never nooit niet overkomen zijn. En toen zoop ik makkelijk anderhalf keer zoveel. :@
Je bent gewoon oud.
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')