Dat koppiequote:Op woensdag 2 januari 2019 20:11 schreef Samzz het volgende:
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden.
Mooi!quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:11 schreef Samzz het volgende:
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden.
Sterkte Sarabi!quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Net een begin gemaakt aan de zolder op te ruimen
Ooit wordt het nog wat
Oude dvd's, cd's, schoolboeken, verpakkingsmateriaal en kleren.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat voor soort meuk kan hij niet wegdoen dan?
Samzz, wat een schatje
Dat is al een startquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oude dvd's, cd's, schoolboeken, verpakkingsmateriaal en kleren.
Het verpakkingsmateriaal mocht nu eindelijk weg.
Ik hou niet zo van dingen verkopen, geeft te veel gedoe.quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is al een start![]()
De rest lekker op Marktplaats flikkerenKun je er nog een extra dumbbell voor halen.
Nooit doen via marktplaatsquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dingen verkopen, geeft te veel gedoe.
Anders was het wel een goed idee.
Kan ook jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Voor mij helpt het om het aan de kringloopwinkel te geven.
"M'n koter is ziek, mag ik <duur ding> gratis?"quote:
Ja dat is wel een mooi doelquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn plan voor m'n oude kleding die te goed is voor de textielbak, is de Leger des Heils-bak. Die doen hier op zich goed hun best, ook al heb ik niks met de gelovige kant.
Staat me minder tegen dan kringloop die er de hoofdprijs voor vraagt, doch net zo weinig werk om eraf te komen.
Misschien denk ik er binnenkort ook aan om het te dumpen daar.
Ja, daarom. Helemaal voor de dingen die stomweg te groot zijn geworden, maar misschien net twee jaar oud zijn, da's zonde om weg te gooien. Ik was eerder een winkeltje voor minima tegengekomen, maar die moesten daarmee stoppen toen de gemeentesteun wegviel. Jammer wel, vond ik ook nog wel een mooi doel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat is wel een mooi doelDan help je er ook nog eens minder bedeelde mensen mee
![]()
Ik heb vorige week gewoon een bups kleding de kliko ingeflikkerd, daar werd niemand meer blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |