abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 20:25:01 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184130342
Vanavond hou ik me vooral met strontium, koper en barium bezig.

Vanaf woensdag weer met voornamelijk S235 :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 december 2018 @ 20:32:19 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184130499
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 31 december 2018 @ 20:40:21 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184130627
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 20:32 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184130668
telefoon oplader zoeken gaat... en paar goeie kussen en een lekekr dekbed..... had aerobed al op de vloer gelegd en voor er lucht in zat lag het zwartje er al heerlijk op te snurken, hij ligt nu op de bank en de knallen deren m nog precies niks.... hoop dat het zo blijft en ik ga er lekker naast liggen gewoon
het witje is zo hard aan het dromen dat ze er bij piept en verhalen houdt..ik voel me gelukkg
pi_184130828
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:

Heb sterk de indruk dat het soort mensen zijn die ook grote bedragen stukslaan op de kermis en dat het voor een flink deel ,zwart geld is.
Als je op nieuwjaar een rondje loopt is het vooral hoe sociaal zwakker de buurt hoe meer vuurwerkresten je tegen komt
:Y juist de mensen met een smalle beurs lijken enorm veel vuurwerk te kopen. Een buurt waar wij op uitkijken met ons huis, daar wordt ieder jaar echt idioot veel vuurwerk afgestoken. Ik vind het echt prachtig hoor; gratis voorstelling. Vuurwerk afsteken vind ik max 10 minuten leuk en als ik dan zie hoeveel DerLudolf heeft, dat is toch niet leuk meer, zoveel 'moeten' afsteken. Zo saai na een tijdje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184130980
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y juist de mensen met een smalle beurs lijken enorm veel vuurwerk te kopen. Een buurt waar wij op uitkijken met ons huis, daar wordt ieder jaar echt idioot veel vuurwerk afgestoken. Ik vind het echt prachtig hoor; gratis voorstelling. Vuurwerk afsteken vind ik max 10 minuten leuk en als ik dan zie hoeveel DerLudolf heeft, dat is toch niet leuk meer, zoveel 'moeten' afsteken. Zo saai na een tijdje.
Niet ver hier vandaan is een niet echt rijke buurt, maar als ik daar nu zou fietsen heb ik geen licht op de fiets nodig, zoveel lampjes/versieringen etc daar. Maar ook altijd heel veel vuurwerk en oranje versieringen bij voetbaltoernooien
We have far more in common than that which devides us..
pi_184131015
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Niet ver hier vandaan is een niet echt rijke buurt, maar als ik daar nu zou fietsen heb ik geen licht op de fiets nodig, zoveel lampjes/versieringen etc daar. Maar ook altijd heel veel vuurwerk en oranje versieringen bij voetbaltoernooien
Ik heb zelf van mijn 19e t/m 22e in een enorme achterbuurt gewoond. Daarna nooit meer in zo'n gezellige, ultra-sociale buurt gewoond als daar :+ Altijd feest en overal oprecht welkom _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184131049
Laatste dienst gewerkt. Fijjnnnnn. *O*
pi_184131082
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 20:42 schreef liedetector het volgende:
telefoon oplader zoeken gaat... en paar goeie kussen en een lekekr dekbed..... had aerobed al op de vloer gelegd en voor er lucht in zat lag het zwartje er al heerlijk op te snurken, hij ligt nu op de bank en de knallen deren m nog precies niks.... hoop dat het zo blijft en ik ga er lekker naast liggen gewoon
het witje is zo hard aan het dromen dat ze er bij piept en verhalen houdt..ik voel me gelukkg
O+
pi_184131128
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:05 schreef Myraela het volgende:
Laatste dienst gewerkt. Fijjnnnnn. *O*
Nu gelukkig nog maar 1 baan *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184131177
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zelf van mijn 19e t/m 22e in een enorme achterbuurt gewoond. Daarna nooit meer in zo'n gezellige, ultra-sociale buurt gewoond als daar :+ Altijd feest en overal oprecht welkom _O_
T fietst daar ook altijd heel leuk en wat voor tijd ook, altijd een veilig gevoel daar (ook al woonde daar ook wel iemand van die groep van 7 die laatst opgepakt is)
We have far more in common than that which devides us..
pi_184131277
Hmm. 3 seizoenen Torchwood met vrijwel alleen mensen uit de UK met echte gezichten en tanden en weet ik wat. Nu S4, Amerika, en allemaal plastic. Meh.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184131291
Oh en wij doen geen O&N dit jaar. Alleen veel troep eten en tv kijken O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 21:23:25 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184131308
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zelf van mijn 19e t/m 22e in een enorme achterbuurt gewoond. Daarna nooit meer in zo'n gezellige, ultra-sociale buurt gewoond als daar :+ Altijd feest en overal oprecht welkom _O_
Was dat in Hoogeveen? Collega van me woonde ook in zo'n wijk. Hij noemde het de sportiefste buurt van Hoogeveen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 21:35:32 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184131507
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
pi_184131593
quote:
18s.gif Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Kreator het volgende:
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
Wat klote voor je! Hopelijk kan je nog ergens een leuke feestlocatie vinden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184131604
Oh wat stom Krea!

@Krakke: hij sliep altijd door omdat hij niet wist wat oud en nieuw was. Maar nu dankzij juf al twee weken opgetogen over het opblijven en aan het vertellen over het vuurwerk dat hij met papa zou afsteken. Dus ja, nu viert hij oud en nieuw mee, en is er wat jeugdvuurwerk.

@ludolf: dit heeft geen vliegers of knallen, soort grote sterretjes. J steekt het aan, we doen t in de achtertuin, veel ruimte. Je maakt mij niet wijs dat groot vuurwerk minder gevaarlijk is hoor. Als t al omvalt ligt er zo’n kaars die je ook in je ijs krijgt op zn kant zo ongeveer.

We kijken Guido Weijers ;( ik vind het matig.
Kwak
  maandag 31 december 2018 @ 21:42:38 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184131617
quote:
18s.gif Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Kreator het volgende:
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
Was denk ik na 2-3 minuten al opgestaan en zonder wat te zeggen weggegaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 21:50:41 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184131718
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was denk ik na 2-3 minuten al opgestaan en zonder wat te zeggen weggegaan
Mja. Ik hoopte op een leuke avond. Ze kwam al twee uur later dan afgesproken, maar dat vond ik niet erg want geen haast.
Dit was wel de druppel. Ik bleef twintig minutrn omdat ik wilde kijken hoe lang het duurde voordat ze iets zei. Maar omdat er poep uit kwam, liep ik weg.

(andere tafel zag het tafereel en keken me al een paar keer aan. Kreeg nog een duimpje. :'))
pi_184131790
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:23 schreef derLudolf het volgende:

Was dat in Hoogeveen? Collega van me woonde ook in zo'n wijk. Hij noemde het de sportiefste buurt van Hoogeveen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Vriesestraat. Bestaat niet meer. Flats zijn gesloopt en de mooie nieuwbouw wilden ze het niet aandoen om die beruchte straatnaam te behouden en dus heet het nu zelfs anders. Zelfde straat :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184131799
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh en wij doen geen O&N dit jaar. Alleen veel troep eten en tv kijken O+

Net als meer dan de helft van Nederland :P tv kijken & troep eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 31 december 2018 @ 21:56:22 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184131804
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2018 21:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mja. Ik hoopte op een leuke avond. Ze kwam al twee uur later dan afgesproken, maar dat vond ik niet erg want geen haast.
Dit was wel de druppel. Ik bleef twintig minutrn omdat ik wilde kijken hoe lang het duurde voordat ze iets zei. Maar omdat er poep uit kwam, liep ik weg.

(andere tafel zag het tafereel en keken me al een paar keer aan. Kreeg nog een duimpje. :'))
2 uur gewacht en dan nog 20 minuten dit aanzien.
No way José
Als er een ijsemmer had gestaan had ze een koude douche gehad
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184131811
quote:
18s.gif Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Kreator het volgende:
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
Wat een trut _O- Kon je dat niet al eerder zien?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 21:56:51 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184131812
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:41 schreef kwakz0r het volgende:

@ludolf: dit heeft geen vliegers of knallen, soort grote sterretjes. J steekt het aan, we doen t in de achtertuin, veel ruimte. Je maakt mij niet wijs dat groot vuurwerk minder gevaarlijk is hoor. Als t al omvalt ligt er zo’n kaars die je ook in je ijs krijgt op zn kant zo ongeveer.

Oh, het zijn fonteinen, geen potten.

Je hebt hele kleine potjes, met relatief veel kracht, die vallen snel om. Als ik een doos van 20kg neergezet, valt die niet zo snel om.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 22:07:47 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184131953
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een trut _O- Kon je dat niet al eerder zien?
Ze was wel een beetje een diva en alles moest volgens haar manier. Maar ze had ook voor me gekookt en eten meegegeven en andere leuke dingen. Ze had gewoon een andere pet op vandaag.

Naja. Fuck it. Straks even naar het feestplein en dan maar alleen ene biertje.
pi_184131971
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, het zijn fonteinen, geen potten.

Je hebt hele kleine potjes, met relatief veel kracht, die vallen snel om. Als ik een doos van 20kg neergezet, valt die niet zo snel om.
Potten vallen niet onder categorie 1 jeugdvuurwerk volgens mij. Maar idd een pot valt snel om.
Kwak
  maandag 31 december 2018 @ 22:12:27 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184132007
De eerste slachtoffers zijn alweer gevallen.

bron NOS:
quote:
In het Friese dorp Morra is iemand om het leven gekomen, vermoedelijk door vuurwerk. Dat meldt de politie.
Er wordt onderzoek gedaan, de omgeving is afgezet. Over de toedracht is nog niets bekend. Morra ligt vlak bij de Waddenzee, ten noordoosten van Dokkum.

Eerder vandaag raakte een man in het dorp Rutten, in de Noordoostpolder, gewond bij het carbidschieten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184132021
quote:
18s.gif Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Kreator het volgende:
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
Zonde. Maar wel kudo's dat je gewoon weg bent gegaan.
pi_184132099
Nou ja Kreat wat een heks :(
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 22:17:54 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132101
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 22:12 schreef golfer het volgende:
De eerste slachtoffers zijn alweer gevallen.

bron NOS:

[..]

Nog een jaar of drie denk ik. Dan is vuurwerk verboden.
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 22:19:45 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132127
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja Kreat wat een heks :(
Ja ik was even intens verdrietig, terwijl ik alleen zijn wel prima had gevonden.
pi_184132143
Hier is net het eerste huis uitgefikt. Het lijkt echt net oorlog. Zijn elkaar aan het beschieten met vuurpijlen. En het is zeer onrust. De 6 politiebusjes zijn al weer weg maar die zien we vanavond nog wel terug.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184132149
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 21:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh en wij doen geen O&N dit jaar. Alleen veel troep eten en tv kijken O+

O+

+2

-tv
+ druks

Dus samesame :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184132169
quote:
18s.gif Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Kreator het volgende:
En weer thuis. De Italiaanse bleek extreem onbeleefd en heeft 20 minuten lang niet van haar telefoon opgekeken. Toen kreeg ik het commando; ask the waiter bla bla
Ik zei: if you are going to be on your phone the entire evening I'll leave.

Ze keek op, zei ok en begon te typen. Ik stond op en liep weg. :').

Dan liever alleen.

Kakzooi. Dan had ik wel andere plannen willen maken. Verder waait het keihard en is het koud is mijn stemming weg.

#baalmomentje.
Later. Lachen. Ditdat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 22:23:22 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132182
quote:
13s.gif Op maandag 31 december 2018 22:21 schreef Tally het volgende:
Hier is net het eerste huis uitgefikt. Het lijkt echt net oorlog. Zijn elkaar aan het beschieten met vuurpijlen. En het is zeer onrust. De 6 politiebusjes zijn al weer weg maar die zien we vanavond nog wel terug.
Klinkt als genieten. Ik heb de buurman gevraagd op het huis te passen. :').
pi_184132211
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 22:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ze was wel een beetje een diva en alles moest volgens haar manier. Maar ze had ook voor me gekookt en eten meegegeven en andere leuke dingen. Ze had gewoon een andere pet op vandaag.

Naja. Fuck it. Straks even naar het feestplein en dan maar alleen ene biertje.
Wat een heks!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 31 december 2018 @ 22:25:42 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184132215
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2018 22:17 schreef Kreator het volgende:

Nog een jaar of drie denk ik. Dan is vuurwerk verboden.
Ik hoop het echt.
Intussen is het hier nu ook oorlogsgebied, terwijl er dus een verbod in onze buurt is vanwege rieten daken.
Poes zit al uren beneden te bibberen in de gangkast. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184132220
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Later. Lachen. Ditdat.
Ha..ik denk dat DP gelijk heeft. Later wel.
Nu even rot. Extra biertje dan.

Guido Weijers vond ik prima. Vrijheid - aapjes - banaan. >:O

Twee bollen op. En na de risotto nog steeds té vol voor hapjes.
Mn.X heeft nog wat laatste jaars telefoontjes gepleegd.😳
pi_184132229
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 22:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt als genieten. Ik heb de buurman gevraagd op het huis te passen. :').
Nee en het liefst wil ik naar huis. Naar mijn saaie buren. Maar dat lijkt me ook geen strak plan op dit moment.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 31 december 2018 @ 22:27:46 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184132247
Tussendoor weer wat van de visschotel gesnoept en straks eens kijken wat MMH er van bakt in z'n eerste oudejaarsconference.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184132276
Ik sta in de schuur hapjes te bakken terwijl de vuurpijlen langs schieten :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 31 december 2018 @ 22:29:17 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184132284
Ons teefje is ook in paniek, moet plassen maar durft niet naar buiten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 december 2018 @ 22:30:25 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184132306
Gemeente plaatste dit op Facebook, maar zo te horen houdt niemand zich eraan:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184132320
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 22:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat een heks!
Het is imho geen goeie relatie.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 31 december 2018 @ 22:31:58 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184132322
Ieder jaar dezelfde ellende
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184132411
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ons teefje is ook in paniek, moet plassen maar durft niet naar buiten.
Dan moet je nu je hond wennen aan vuurwerk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 22:39:55 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132440
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 22:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het is imho geen goeie relatie.....
Scheiding is aangevraagd.
  maandag 31 december 2018 @ 22:46:53 #48
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184132546
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Scheiding is aangevraagd.
Zeker geen bushokjes op Malta?
pi_184132756
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Scheiding is aangevraagd.
Tafel en Land?
pi_184132770
OK. Ik gun Marc Marie van harte het lachgebulder in de zaal. Jaaa....neeee...ja....neee
#weggezapt.
pi_184132773
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ons teefje is ook in paniek, moet plassen maar durft niet naar buiten.
Zo zielig. Poes hier zit al vanaf vanmiddag in de gangkast achter een oude koelkast -O-
pi_184132783
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2018 23:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tafel en Land?
:D
pi_184132784
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:02 schreef AnneX het volgende:
OK. Ik gun Marc Marie van harte het lachgebulder in de zaal. Jaaa....neeee...ja....neee
#weggezapt.
Het pakt hier ook nog niet erg nee.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 23:06:59 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184132845
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 22:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Potten vallen niet onder categorie 1 jeugdvuurwerk volgens mij. Maar idd een pot valt snel om.
Oh, oké, wist niet dat het cat1 was.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 23:08:13 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132861
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:02 schreef AnneX het volgende:
OK. Ik gun Marc Marie van harte het lachgebulder in de zaal. Jaaa....neeee...ja....neee
#weggezapt.
Ehhhhh jaaaaa. *Zap.
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 23:09:17 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184132875
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2018 23:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tafel en Land?
Minstens. Duurt niet lang meer dan wil ik minstens 1200km verderop zitten.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 23:10:29 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184132901
MarcMarie, denk niet eens dat ik er aan ga beginnen. Misschien bevooroordeeld, maar nee, die vent moet ik niet...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184132949
O+ gamen O+ blowen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 31 december 2018 @ 23:14:46 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184132978
MMH...*zap*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 december 2018 @ 23:26:30 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184133192
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zo zielig. Poes hier zit al vanaf vanmiddag in de gangkast achter een oude koelkast -O-
Ze heeft zojuist twee matrassen, dekbed en een antieke pers ondergezeken en er een dikke drol gelegd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184133276
:{
  maandag 31 december 2018 @ 23:35:10 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184133321
Kan er geeneens boos om worden, arme beest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184133417
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan Je mag er geeneens boos om worden, arme beest
pi_184133436
Dit dus...

Wat een beschaving. Diep treurig.
Hopelijk heeft Krea gelijk en is het met 3 jaar voorbij. De terreur.
pi_184133511
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, oké, wist niet dat het cat1 was.
Hij is 4 ;) iets anders haal ik niet voor hem :P
Kwak
pi_184133651
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:41 schreef AnneX het volgende:
Dit dus...

Wat een beschaving. Diep treurig.
Hopelijk heeft Krea gelijk en is het met 3 jaar voorbij. De terreur.
Pffff nou idd. Als je het zo achter elkaar ziet door de ogen van een buitenlander is het idioot.
Ook door onze eigen ogen.

Ennnnnnnnnnnn plop zei de kurk hier :B
  maandag 31 december 2018 @ 23:56:02 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184133693
Nog gefeliciteerd L_S! *O*
Beetje laat, excuus :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 31 december 2018 @ 23:56:31 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184133700
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 23:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pffff nou idd. Als je het zo achter elkaar ziet door de ogen van een buitenlander is het idioot.
Ook door onze eigen ogen.

Ennnnnnnnnnnn plop zei de kurk hier :B
Ik heb mijn wijnglas nog niet leeg...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 23:56:36 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184133703
Ik hoop dat Krea geen gelijk heeft.
Een avondje maar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184133720
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb mijn wijnglas nog niet leeg...
Ik ook niet. Bijt mekaar niet >:O
  maandag 31 december 2018 @ 23:57:12 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184133721
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat Krea geen gelijk heeft.
Een avondje maar.
Mbt wat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184133747
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat Krea geen gelijk heeft.
Een avondje maar.
Je hebt het filmpje gezien?
#restmycase.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:01:15 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184133777
ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR EEN GEZOND 2019!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184133812
Gelukkig nieuwjaar lieverds :* :* :*

Ik zit ineens alleen op de bank. De een is poepen, de ander roken en weer een ander katten zoeken.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 januari 2019 @ 00:08:40 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184133855
Op een mooi 2019!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:11:19 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184133871
Gelukkig nieuwjaar allemaal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184133875
Gezellig nieuw culscjaar maar weer hier :B B:)B
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:12:46 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184133882
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:19:44 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184133939
Een gelukkig en gezond 2019 gewenst voor jullie allemaal *O* :*
En uiteraard op prachtige en gezonde baby's voor de zwangeren en hun partners *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184134062
Als je je je hond wil wennen aan vuurwerk, dat moet je er nu aan beginnen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 januari 2019 @ 00:32:11 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184134068
Niets in de Staatsloterij. >:O
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 januari 2019 @ 00:32:30 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184134073
Gelukkig Nieuwjaar.

Iedereen op Malta viert op straat. Erg leuk. Hele plein vol met mensen, allemaal prachtige kleren. Wat een volk...
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:34:15 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184134092
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:32 schreef borisz het volgende:
Niets in de Staatsloterij. >:O
Idem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:35:05 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184134101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Als je je je hond wil wennen aan vuurwerk, dat moet je er nu aan beginnen.
Hoeveel dieren heb jij gehad die niet bang voor vuurwerk waren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:36:23 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184134111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:32 schreef borisz het volgende:
Niets in de Staatsloterij. >:O
Ik ook niet, maar ik had dan ook geen lot :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:36:51 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184134117
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:32 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar.

Iedereen op Malta viert op straat. Erg leuk. Hele plein vol met mensen, allemaal prachtige kleren. Wat een volk...
Toch nog leuk dus, ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:37:34 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184134124
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoeveel dieren heb jij gehad die niet bang voor vuurwerk waren?
Mijn kat is niet bang. Gelukkig. 😊
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 januari 2019 @ 00:39:38 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184134140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toch nog leuk dus, ^O^
Tuurlijk. Gewoon gaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 januari 2019 @ 00:40:04 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184134142
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoeveel dieren heb jij gehad die niet bang voor vuurwerk waren?
Mijn hond boeide het helemaal niks.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 januari 2019 @ 00:42:49 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184134160
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik had dan ook geen lot :D
Twee halve loten met 17 en 31 als eindcijfers. Helaasch niets dus :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 00:43:08 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184134164
Dingen!
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 00:43:41 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184134168
Alle 10 vingers nog en ¤10 op m'n gekregen Staatslot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184134208
Heeft te maken met het brein van je dier hoor, of het bang is of niet. Lastig om dat te trainen.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:52:30 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184134257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Heeft te maken met het brein van je dier hoor, of het bang is of niet. Lastig om dat te trainen.
Ligt hier ad leeftijd ook denk ik, en daarmee gewenning. Vroeger schoot hij wel onder het bed. Nu de hele avond of op schoot of naast me op de bank.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 00:56:37 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184134301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Heeft te maken met het brein van je dier hoor, of het bang is of niet. Lastig om dat te trainen.
Vanmiddag een hond, die tegen moest worden gehouden. Wilde achter de ballen aan die weg werden geschoten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 1 januari 2019 @ 00:56:58 #96
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_184134308
Gelukkig 2019 allemaal!
Siesta & Fiesta!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 januari 2019 @ 01:00:39 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184134346
Elektrische gitaren zonder snoer. ZDF Kultnacht O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 januari 2019 @ 01:03:11 #98
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_184134373
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 23:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat Krea geen gelijk heeft.
Een avondje maar.
Eens. Mensen moeten zich aan de wet houden en dan is er niks aan de hand.
Siesta & Fiesta!
pi_184134385
Gelukkig nieuwjaar lieve cullers :*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 01:17:23 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184134542
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 01:03 schreef Bramito het volgende:

[..]

Eens. Mensen moeten zich aan de wet houden en dan is er niks aan de hand.
Wij hadden leuk showtje van zo'n 20 minuten, alle rommel/overblijfselen zijn inmiddels ook in de brandton verdwenen.

Ik verwacht dat m'n oom die binnen 12u heeft opgeruimd als het uitgebrand is.

Wat hier voor meer overlast zorgt zijn branden op kruispunten ;( maar blijkbaar onvoldoende mankracht en/of prioriteit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')