Yepquote:Op maandag 31 december 2018 19:44 schreef Isorden het volgende:
BOOOOHHH wat is telegraph road toch een genot!
ik hoor niksquote:Op maandag 31 december 2018 19:45 schreef Szura het volgende:
Weg met deze ooraids en verkrachting van een mooi nummer
Ben ergens bang dat dat volgend jaar ook anders isquote:Op maandag 31 december 2018 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Tja, gelukkig staat het origineel hoger..
Scheelt niet veel meerquote:Op maandag 31 december 2018 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Tja, gelukkig staat het origineel hoger..
Trouwen?quote:
Fijne jaarwisseling! Beter minder actief, dan helemaal niet actiefquote:Op maandag 31 december 2018 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kom ook nog even gedag zeggen
Ben volgens mij iets minder actief geweest dan vorig jaar maar vond het wel weer erg gezellig! Ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezegend 2019En wellicht tot gauw in de andere topics/subfora!
quote:
Goeie mening welquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nooit gehoord van deze cover.
Mijn mening: Matig.
Beetje om het even, allebij zouteloze baggerquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
Als je hierna Zoutelande zou draaien, zou iedereen opgelucht zijn.
Net een nieuwe serie begonnen, die toch wel ergquote:
Heb er toch even over moeten nadenken maar dan heb je ook wat.quote:
quote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef Aguero het volgende:
Waarom staat dit zo hoog en staat er verder niks van Disturbed zelf in de lijst?
Omdat mensen met wansmaak ook stemrecht hebbenquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef Aguero het volgende:
Waarom staat dit zo hoog en staat er verder niks van Disturbed zelf in de lijst?
welke?quote:Op maandag 31 december 2018 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net een nieuwe serie begonnen, die toch wel ergwas die 1e aflevering
Dit nummer is al te veelquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef Aguero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |