Ook leukquote:
Zal het niet zijn om de tijd te doden?quote:Op maandag 31 december 2018 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
De heft ligt op bed, omdat ze anders niet redden tot 00:00
jaja, gemene heksquote:Op maandag 31 december 2018 19:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eric heeft de toastjes gezien in een krat maar ja zeker weet ie dat niet kan ook gisteren ofzo zijn geweest.
Mongoolse tent staat niet op memorie spel dat was een beetje dom zegt Chris maar is ze gewoon vergeten.
je zal er zitten met oud en nieuwquote:Op maandag 31 december 2018 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal het niet zijn om de tijd te doden?
Denk het wel jaquote:Op maandag 31 december 2018 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal het niet zijn om de tijd te doden?
Maar wel leuk voor met kids, goed voor hun geheugenquote:
ja voor KIDS jaquote:Op maandag 31 december 2018 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wel leuk voor met kids, goed voor hun geheugen
Stiekem ook voor volwassenquote:
Met His en Chris memory spelenquote:Op maandag 31 december 2018 19:35 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je zal er zitten met oud en nieuw
en daarna stoelen dansen met shellyquote:Op maandag 31 december 2018 19:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Met His en Chris memory spelen![]()
Wat een top avond.
Zoals jij met je TTquote:Op maandag 31 december 2018 19:41 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar wel goed voor dementerenden
Leuke TT.quote:
Ahu ahu ahu ahu ahuquote:Op maandag 31 december 2018 19:52 schreef lorrie03 het volgende:
nou mensen een uitdaging: doe de lach van lotus in letters
Hey Skeet,alvast de beste wensen.quote:
Jij ook hoorquote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey Skeet,alvast de beste wensen.
Ik moet aan Roald Dahl denken.quote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De griebels lopen me over de grabbels.
dacht dat ze frutsel heettequote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
centebakkie zit tim op te geilen
Ik ookquote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet aan Roald Dahl denken.
quote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet aan Roald Dahl denken.
Bang voor slappe piemels.quote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Daar is niet veel voor nodig, die jongen is 24 uur geilquote:Op maandag 31 december 2018 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2018 19:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kijk te weinig om dat te weten,ik zie alleen die laadklep
Heb al wat op, morgen de laatsten daarna is afgelopenquote:Op maandag 31 december 2018 20:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Even off topic. Hoe laat warmen jullie oliebollen op ?
Morgenquote:Op maandag 31 december 2018 20:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ok ik dacht pas net iets voor 12 enquote:Op maandag 31 december 2018 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb al wat op, morgen de laatsten daarna is afgelopen
Dat kan ook hoor, met een glas wijn en je andere hand of een biertjequote:Op maandag 31 december 2018 20:02 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ok ik dacht pas net iets voor 12 en
Nee, da's champagne.quote:Op maandag 31 december 2018 20:02 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ok ik dacht pas net iets voor 12 en
vers gebakken en helaas nu al allemaal opquote:Op maandag 31 december 2018 20:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik heb net opquote:Op maandag 31 december 2018 20:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik zie nu pas dat je Anna Boleyn bent dus pas maar op je nekquote:
quote:Op maandag 31 december 2018 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je Anna Boleyn bent dus pas maar op je nek
was een mooie serie tocnquote:Op maandag 31 december 2018 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je Anna Boleyn bent dus pas maar op je nek
En die vieze Timoteef zou eigenlijk gaan douchen.quote:Op maandag 31 december 2018 20:15 schreef Vinamp het volgende:
Liggen ze nu al te batsen, kunnen ze zich niet even inhouden!
Terwijl ze weet dat ze haar aan de andere kant van het terrein kunnen horen. Ze doet het erom.quote:
eerlijk is eerlijk, hij probeert het welquote:Op maandag 31 december 2018 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eric is nog nooit dronken geweest zegt ie
nu al?! die haalt 12 uur nietquote:Op maandag 31 december 2018 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
doe maar paalklimmen en stokslobberen met je centebakquote:Op maandag 31 december 2018 20:25 schreef lorrie03 het volgende:
vind mijn tt toch we erg toepsselijka
en steeds met dat plukkie haar friemelenquote:Op maandag 31 december 2018 20:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris denkt als ik net doe alsof ik raar loop dan valt het niet op dat ik zwalk
ja doei ze is echt niet de hele maand aan het menstrueren . die propt er elke dag een tampon inquote:Op maandag 31 december 2018 20:28 schreef DKUp het volgende:
En de rode zee bevaren is ook helemaal 2019
Lazert ook nooit in greppels.quote:Op maandag 31 december 2018 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Frennemie is 24/7 ongesteldquote:Op maandag 31 december 2018 20:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja doei ze is echt niet de hele maand aan het menstrueren . die propt er elke dag een tampon in
Kut moet blijkbaar gevuld zijn, bang dat ze anders dichtgroeit.quote:Op maandag 31 december 2018 20:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja doei ze is echt niet de hele maand aan het menstrueren . die propt er elke dag een tampon in
Zou dat het zijnquote:Op maandag 31 december 2018 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kut moet blijkbaar gevuld zijn, bang dat ze anders dichtgroeit.
Wel een beflapje gebruiken hoor..quote:Op maandag 31 december 2018 20:33 schreef DKUp het volgende:
Altijd iets in de vagina van Frennemie.....
Zit Brandroid al aan de sterke rommel?quote:Op maandag 31 december 2018 20:36 schreef DKUp het volgende:
Erik is helemaal bezopen en het is nog een lange avond
En als je beeld hebt lijkt het alsof ze alleen maar zitten te wachten tot het 00.00 is. Niks gezelligheid.quote:
maar hij is nooit dronken zegt ie, want wat is nou dronken zijn?quote:
Ik had het daar van de week met iemand over die ook elke dag zuipt, beweerde ook nooit bezopen te zijn, want hij hoefde nooit te kotsen.quote:Op maandag 31 december 2018 20:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar hij is nooit dronken zegt ie, want wat is nou dronken zijn?
quote:Op maandag 31 december 2018 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het daar van de week met iemand over die ook elke dag zuipt, beweerde ook nooit bezopen te zijn, want hij hoefde nooit te kotsen.
Dus ...
Bot zal zo wel losgaanquote:Op maandag 31 december 2018 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit Brandroid al aan de sterke rommel?
quote:Op maandag 31 december 2018 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zie op instagram dat jessie en jeff in juli een kleintje krijgen. De reden dus dat ze naar huis gingen denk ik.
Ze houdt wel van een gokje ...quote:
Wat een dom stelquote:Op maandag 31 december 2018 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt wel van een gokje ...
thnx jij ookquote:Op maandag 31 december 2018 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Fijne avond allemaal en al het goede voor 2019.
Hahahahaha wat een dombo's die twee.quote:Op maandag 31 december 2018 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt wel van een gokje ...
Je maakt het ook meestal pas met 3 maanden bekend hequote:Op maandag 31 december 2018 20:52 schreef sjampoeh het volgende:
zag net de foto, dat buikje is groter dan 2mnd zwanger
Hoezo niet kunnen tellen. Als ze begin juli zijn bv is het al een week of 14quote:Op maandag 31 december 2018 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je was me net voor..
das geen 2 mnd hoor![]()
maar ja telle kenne ze nie
iK HEB NOG NOOIT IEMAND GEZIEN DIE EEN STOKBROOD IN ÉÉN KEER IN D'R MUIL KAN STOPPEN.quote:
Toch wel handig zo'n laadklep.quote:Op maandag 31 december 2018 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
iK HEB NOG NOOIT IEMAND GEZIEN DIE EEN STOKBROOD IN ÉÉN KEER IN D'R MUIL KAN STOPPEN.
quote:Op maandag 31 december 2018 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Adrie weigert GG's paprikachips... er zit 0,0000000034% beest in
Morticia is knapper.quote:Op maandag 31 december 2018 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi Morticia Munster act..
[ afbeelding ]
hij eet 5 spinnen per jaarquote:Op maandag 31 december 2018 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Adrie weigert GG's paprikachips... er zit 0,0000000034% beest in
Laat het 'm maar niet horen, maar in groente zitten ook dooie beesten, de grond waar die op groeien...quote:
Ja hoe ver kun je gaan . vervelende ventquote:Op maandag 31 december 2018 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat het 'm maar niet horen, maar in groente zitten ook dooie beesten, de grond waar die op groeien...
Brenda heeft zich in ieder geval op gemaakt, haartjes netjes, feestelijke kleren aan. Als je dan die viezige Chris erbij ziet.quote:
5th is liefquote:Op maandag 31 december 2018 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja hoe ver kun je gaan . vervelende vent
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 31 december 2018 21:11 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Brenda heeft zich in ieder geval op gemaakt, haartjes netjes, feestelijke kleren aan. Als je dan die viezige Chris erbij ziet.
De 1½literversiequote:Op maandag 31 december 2018 21:13 schreef Mjelleke het volgende:
In een kwartier tijd een fles wodka op!!’
quote:Op maandag 31 december 2018 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ThxMaar Sjamp bedoelde vast ParaAdrie
quote:Op maandag 31 december 2018 21:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske over blote piemels. Eerst moet er wat drank in...
[ afbeelding ]
Van?quote:Op maandag 31 december 2018 20:52 schreef sjampoeh het volgende:
zag net de foto, dat buikje is groter dan 2mnd zwanger
Ze heeft geen HBO gedaan.quote:
MBO-4 gedaan zegt ze. Dat verbaast me al. Zelden zo'n dommerd gespot.quote:Op maandag 31 december 2018 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft geen HBO gedaan.
Joh.
Wat denk je dan van een Franny en Shelley?quote:Op maandag 31 december 2018 19:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Met His en Chris memory spelen![]()
Wat een top avond.
Wat denk je van een Ex-Alcoholzuiper de zuipers in de gaten houden.. altijd een leuk spelletje op feessiesquote:Op maandag 31 december 2018 21:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat denk je dan van een Franny en Shelley?
De failsafe vergroot... vuurwerk blijft linkquote:Op maandag 31 december 2018 21:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kwartier streamvertraging ze zeggen dat het 21.45 is
Arme kind bedoelde Parkpop.Hahahahahaquote:Op maandag 31 december 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pinkpop in het Zuiderpark Den Haag, Shelley, neem nog een drankje
Ja hoor. Bieahh.quote:Op maandag 31 december 2018 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk dat half Nederland dat op dit moment aan het doen is.
Kabauter Buma zeker?quote:Op maandag 31 december 2018 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Franny: Ik heb slecht nieuws, mijn sticky is weg dus blijkbaar heeft de 16e inwoner mijn sticky ingeleverd. SL.
Of in haar reet.quote:Op maandag 31 december 2018 22:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Franny al in haar doos gekeken?
Valt het op?quote:Op maandag 31 december 2018 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessy heeft een drankprobleem en valt anderen met zijn probleem lastig.
Hij had nu wat graag een drankje gedronken, maar dat zouden dan hele flessen gaan worden.quote:
Da's wel duidelijk... tijd dat 'ie gluiperd maar toegeeft, net als zijn nep veganisme.. in Versie 1 was Kletskoussie tenminste TV-waardig met drank opquote:Op maandag 31 december 2018 22:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hij had nu wat graag een drankje gedronken, maar dat zouden dan hele flessen gaan worden.
En daar heeft 'ie blijkbaar van geleerd.quote:Op maandag 31 december 2018 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's wel duidelijk... tijd dat 'ie gluiperd maar toegeeft, net als zijn nep veganisme.. ik Versie 1 was Kletskoussie tenminste TV-waardig met drank op
En kraamt de grootste onzin uit.quote:Op maandag 31 december 2018 22:24 schreef tonja het volgende:
Ik word echt strontziek van die A3. Hij heeft echt maar 1 onderwerp.
Dat is ook VeganBS.. mensen vreten alles, al een miljoen jaarquote:Op maandag 31 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelul weer van Adriaan dat we niet gemaakt zijn om vlees te eten.
Iemand al een fotoshop klaar met een baby aan een vieze kruidenbitter lurkend?quote:Op maandag 31 december 2018 22:26 schreef Juud79 het volgende:
Ik lees dat Jessie en Jeffry een baby krijgen, like wtf. Die moest dus gewoon naar buiten....
Het is me wat.....
Niet veel dus, een Utopia-Versie drankvrij proberen te treiteren is de neksalg voor TV.. met nuchtere Braaflingen kun je geen TV maken namelijkquote:Op maandag 31 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar heeft 'ie blijkbaar van geleerd.
Hij spoort ze juist aan om lekker veel te zuipen.quote:Op maandag 31 december 2018 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet veel dus, een Utopia-Versie drankvrij proberen te treiteren is de neksalg voor TV.. met nuchtere Braaflingen kun je geen TV maken namelijk
Echt niet,I am in lovequote:Op maandag 31 december 2018 22:38 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
thanx...helaas een beetje vertekend
Wat gaan we proosten straks?quote:Op maandag 31 december 2018 22:44 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben in shock terwijl ik het al die tijd voorspeld heb
Waarom zou ze die kansloze Jeff klem willen zetten? Dat is toch totaal geen vadermateriaal?quote:Op maandag 31 december 2018 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog binnen Utopia aangemaakt..de Grote FuckScam.. maar ze heeft het Sukkeltje mooi klem nu
Dat maakte Jetsers toch geen zak uit.. Meikie of wie dan, hebbe hebben.. en scoren .. petje af voor die meidquote:Op maandag 31 december 2018 22:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waarom zou ze die kansloze Jeff klem willen zetten? Dat is toch totaal geen vadermateriaal?
Het daar allemaal walgelijke mensen vinden en dan toch het #Utopiababy betitelen.quote:Op maandag 31 december 2018 22:47 schreef Bramenstruik het volgende:
sorry ik heb er geen woorden voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:
Ja, inderdaad......toen viel mijn mond al open......dacht grootspraak.......quote:Op maandag 31 december 2018 22:46 schreef Bramenstruik het volgende:
die is is lekker volgebalft, gokjes moet je nemen, ik hoor het haar nog zeggen gadverdamme
quote:Op maandag 31 december 2018 22:55 schreef Bramenstruik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze heel snel uit de Media oprotten.. alle 3quote:Op maandag 31 december 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze heel gelukkig worden en een mooi en gezond kindje krijgen
voor nu voel ik een heel slechte vibequote:
in zn witte truiquote:Op maandag 31 december 2018 23:11 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Pooier staat met zn hoertje te dansen
Dat is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op maandag 31 december 2018 23:12 schreef ericahysterica het volgende:
de sfeer daar is zo ongemakkelijk met die infatiele kutmuziek
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 31 december 2018 23:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Beter opletten, dat heeft hij vanavond dus wel gedaan
frutsel douwt er er wel een tampon i, XL, dan druipt ze niet zo, wat een stelquote:
Het blijft me verbazen wat zo'n kind met een zo'n afzichtelijke bakkes nog presteert met alleen een kut als gereedschap..quote:Op maandag 31 december 2018 23:12 schreef ericahysterica het volgende:
die slimme tim is helemaal overgeleverd aan de zg domme franny he
Of precies om 12uur haar hoogtepunt......samen met het vuurwerk......heeft ze nog nooooit gehad.quote:Op maandag 31 december 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
Franny heeft al aardig gezopen.
Die wil straks op de zaagtafel genomen worden, zeker weten.
Dat voel ik in heel deze Utopia Camping-editie alquote:Op maandag 31 december 2018 23:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor nu voel ik een heel slechte vibe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |