Guitig bekkiequote:
Volgens mij had je het bijna losgelaten, maar ineens was je daar weer hahaquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef SideEffect het volgende:
Vraag mij af wanneer ik op het punt ben in mijn leven dat ik fok niet meer nodig heb
Over 30 jaar alquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef SideEffect het volgende:
Vraag mij af wanneer ik op het punt ben in mijn leven dat ik fok niet meer nodig heb
Daar ben je al zes keer voorbij geweest maar je hebt het gewoon nog niet doorquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef SideEffect het volgende:
Is dat lekker?quote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb lekker oliedellen.
Oliebol gevuld met stukjes frikandel
quote:
niet liegenquote:Op maandag 31 december 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Oh ik dacht als Prof stopte, ben weer blij gemaakt met niks.
Als je nu nog geen vrienden hebt dan ga je ze niet krijgen ook johquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef SideEffect het volgende:
Zelfs een frikandel kan een oliebol nog niet goed krijgenquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb lekker oliedellen.
Oliebol gevuld met stukjes frikandel
Ga lekker ergens anders je wegmetons praatjes verkopen landverraderquote:Op maandag 31 december 2018 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs een frikandel kan een oliebol nog niet goed krijgen
Zelfs jou neemt ze niet serieus anders met je kaasfobie.quote:Op maandag 31 december 2018 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom reageer je op iedereen serieus?
quote:Op maandag 31 december 2018 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs jou neemt ze niet serieus anders met je kaasfobie.
Aardig zuur zo op de laatste avond van het jaarquote:Op maandag 31 december 2018 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders je wegmetons praatjes verkopen landverrader
kan genoeg posts vinden waaruit anders blijktquote:Op maandag 31 december 2018 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs jou neemt ze niet serieus anders met je kaasfobie.
Dit klopt volgens mij welquote:Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar ben je al zes keer voorbij geweest maar je hebt het gewoon nog niet door
Lijden we allemaal aan.
Ik ga ze zo maken met champignon, heb ook niets met die zoetigheidquote:Op maandag 31 december 2018 17:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jagewoon hartig i.p.v. die zoete meuk.
Kan slecht tegen verandering.quote:Op maandag 31 december 2018 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Aardig zuur zo op de laatste avond van het jaar
Alsof dat voor jou uitmaakt, jij gooit alles met de stempel ongezond in je mikquote:Op maandag 31 december 2018 17:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jagewoon hartig i.p.v. die zoete meuk.
Hou lekker je bek tegen haar man met je aids kop.quote:Op maandag 31 december 2018 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom reageer je op iedereen serieus?
Ah daarom laat je me niet meer toe in je squadquote:
Je bent niet eens online geweest op de Xboxquote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah daarom laat je me niet meer toe in je squad
Zo is het ouwe vleermuis.quote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof dat voor jou uitmaakt, jij gooit alles met de stempel ongezond in je mik
beter houdt je begeleider je vanavond binnenquote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou lekker je bek tegen haar man met je aids kop.
quote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef SideEffect het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2019 is om te stoppen met fok
Mijn goede voornemen voor 2019 is om in leven te blijven tot 2020quote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef SideEffect het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2019 is om te stoppen met fok
Oh misschien is dit wel het juiste moment om aan te geven dat ik hoogstwaarschijnlijk onder een nieuw account speel.quote:Op maandag 31 december 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet eens online geweest op de Xbox
Ik hoop de 30 te halenquote:Op maandag 31 december 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2019 is om in leven te blijven tot 2020
Ook apartquote:Op maandag 31 december 2018 17:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ga ze zo maken met champignon, heb ook niets met die zoetigheid
quote:Op maandag 31 december 2018 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh misschien is dit wel het juiste moment om aan te geven dat ik hoogstwaarschijnlijk onder een nieuw account speel.
quote:
Zal eens gaan zoeken naar een catkillerquote:
Wat leuk van die gasten van menshealth dat ze een editie voor downies doen!quote:Op maandag 31 december 2018 17:35 schreef McGrath het volgende:
eind 2020 ben ik covermodel voor de menshealth
quote:Op maandag 31 december 2018 17:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat leuk van die gasten van menshealth dat ze een editie voor downies doen!
ga jij op de valreep van het jaar nog eens grappig doen ja?quote:Op maandag 31 december 2018 17:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gastquote:
Zou niet iemand kunnen aanwijzen, denk dat meer mensen mij wel kunnen missenquote:Op maandag 31 december 2018 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie kan jij missen als kiespijn hier
quote:Op maandag 31 december 2018 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal eens gaan zoeken naar een catkiller
Jaquote:Op maandag 31 december 2018 17:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zou niet iemand kunnen aanwijzen, denk dat meer mensen mij wel kunnen missen
(lol)quote:Op maandag 31 december 2018 17:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ga die user niet aanmoedigen.quote:
Sorry.quote:Op maandag 31 december 2018 17:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga jij op de valreep van het jaar nog eens grappig doen ja?
Mag het hele jaar door hoor, als je het ver genoeg stopt hoor je toch geen echte knal meerquote:Op maandag 31 december 2018 17:38 schreef McGrath het volgende:
Dit is de avond dat Catkiller weer wat vuurwerk in katten mag stoppen
katten zijn volgens Postal 2 hele goede dempers inderdaadquote:Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag het hele jaar door hoor, als je het ver genoeg stopt hoor je toch geen echte knal meer
Nee ik ook, als hij offline is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben ik de enige die rozevla op zijn tijd kan waarderen?
Hij heeft dit jaar 2 goede posts gemaakt, en dat op dezelfde avond, dus ligt er aan wat je met "op zijn tijd" bedoeltquote:Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit is wel een minder vervolg, als een home alone 3quote:Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry.
Ben je nu een beetje down ?
Gewoon een glimlach op het gezichtquote:Op maandag 31 december 2018 17:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar 2 goede posts gemaakt, en dat op dezelfde avond, dus ligt er aan wat je met "op zijn tijd" bedoelt
Aantal forumposts14.433 (4 per dag)quote:Op maandag 31 december 2018 17:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar 2 goede posts gemaakt, en dat op dezelfde avond, dus ligt er aan wat je met "op zijn tijd" bedoelt
quote:Op maandag 31 december 2018 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon een glimlach op het gezicht
Weet zeker dat er meer zijn maar het is lastig toegeven want je bent een volslagen idioot hahaquote:
Hoezo, bij Hans komt toch ook iedereen er gewoon voor uit.quote:Op maandag 31 december 2018 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet zeker dat er meer zijn maar het is lastig toegeven want je bent een volslagen idioot haha
Ik ben grote blij met jouquote:Op maandag 31 december 2018 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet zeker dat er meer zijn maar het is lastig toegeven want je bent een volslagen idioot haha
Ik vind die gast vaak wel vermakelijk.quote:Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom BO4 Hansquote:Op maandag 31 december 2018 17:55 schreef Rozevla het volgende:
Ieder jaar bedenk ik me met ongeveer bijna sluitingstijd dat ik vuurwerk wil kopen
Rtquote:Op maandag 31 december 2018 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die gast vaak wel vermakelijk.
Jaquote:Op maandag 31 december 2018 19:41 schreef Catkiller het volgende:
Populaire jongen ben je toch ook he.
Durf niet te klikkenquote:Op maandag 31 december 2018 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga deze kijken, is wel leuk
https://www.dumpert.nl/me(...)2018_compilatie.html
Kom xbox danquote:Op maandag 31 december 2018 21:41 schreef Catkiller het volgende:
Waar is het topic voor mensen die de jaarwisseling haten
Ben jij ook niet.quote:
Leugenaar, je post enkel in je plaspauzes.quote:
Zit wel toevallig op het toilet nuquote:Op maandag 31 december 2018 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, je post enkel in je plaspauzes.
Alle knappe zijn sowieso feest vieren.quote:
Ik kan jou helaas niet meer hetzelfde wensen wat betreft een jaarwisseling op korte termijn maar ik wens je wel een uitstekend rest van 2019.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |