quote:Op maandag 31 december 2018 16:11 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook offline. Bedankt voor de gezelligheid hier, en fijne jaarwisseling allemaal
quote:Op maandag 31 december 2018 16:11 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook offline. Bedankt voor de gezelligheid hier, en fijne jaarwisseling allemaal
Oneerlijke kansen dit.quote:Op maandag 31 december 2018 16:12 schreef MTheBassman het volgende:
ik wed een tientje dat ze zo het café weer laten horen.
zondequote:Op maandag 31 december 2018 16:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Godver nou zat er bijna bier op mn scherm....
Cafaidsquote:Op maandag 31 december 2018 16:12 schreef MTheBassman het volgende:
ik wed een tientje dat ze zo het café weer laten horen.
Ze zijn tegenwoordig wel goed verkrijgbaar toch? Jopen, Vanderstreek en T Uiltje hebben ze ook al gebrouwen.quote:Op maandag 31 december 2018 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerste brute IPA moet ik nog leren kennen
Liever gewoon een goede NEIPA.quote:Op maandag 31 december 2018 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig wel goed verkrijgbaar toch? Jopen, Vanderstreek en T Uiltje hebben ze ook al gebrouwen.
Het is geen hele interessante biersoort tot nu toe
één keer was genoeg!quote:Op maandag 31 december 2018 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is die kisscam als je hem nodig hebt
Slobberende bejaarden galore natuurlijk
Bedankt voor het herinneren, ik was net in zo'n goede buiquote:Op maandag 31 december 2018 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wel blij dat de volgende band zich verontschuldigd voor hun bestaan.
Ik ben niet zo van de IPA'squote:Op maandag 31 december 2018 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig wel goed verkrijgbaar toch? Jopen, Vanderstreek en T Uiltje hebben ze ook al gebrouwen.
Het is geen hele interessante biersoort tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |